![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou Luc Alloo niet dit soort programma,s mogen maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() Ophemelen van criminelen. Hebben sommigen deze reeks wel gezien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond die ene wel goed die na twaalf jaar bak er nog altijd niet van over kon dat er geen enkel bewijs was tegen hem.
Hij begrijpt nog altijd niet dat er geen bewijs nodig is op Assisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is nu net waar de psychopaten op kicken: al die "narcissistic supply", gratis en voor de niks! Doe er nog een schepke bovenop, quoi ... Ik durf te wedden dat de slachtoffers (vermoorde vrouwen o.a) ook hebben geprobeerd om de "parel" in het "zwijn" te zien. En ze hebben het daarna bekocht met hun leven. Vind gij het normaal dat die psycho daar zit te janken over zijn kinderen, terwijl hij voor hun ogen hun bloedeigen moeder de strot afkneep? Dat die vanger nog luidop droomt van een enigszins normale verstandhouding achteraf met die gasten, dat is op zich al een indicatie van een zeer labiele geest. Platte, voyeuristische reality tv voor bureaulosers zonder leven, uitgemolken door Luc Laag-Allooi de ambetante vragenwringer. Als Luc ze zo graag ziet, dat hij die spekslager/beenhouwer binnenpakt die zijn zakenpartner fileerde, totdat die mens weer gelanceerd is in de Disneymaatschappij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Schepen
|
![]() Ik zie "Alloo in de gevangenis" niet meer in men programmagids. Is het programma afgevoerd of was de reeks ten einde?
Ik vond het programma nochthans interessant. Wie dacht dat men in Leuven Centraal achter tralies zit heeft het goed mis, open celdeuren van 's morgens tot 's avonds. En dan zeggen ze dat er geen plaats meer is in de gevangenis? Vervang die desk met TV toch door een stapelbed en het probleem is opgelost. ![]() Zoals een gevangene zelf zei "Eigenlijk kan je een Belgische gevangenis beter vergelijken met een soort rusthuis dan met een gevangenis." |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb er toch al geloofwaardiger weten vertellen dat ze onschuldig zijn ze ... soit, kritiek blijft wel staan natuurlijk ... het kan zonder bewijs. |
|
![]() |
![]() |