![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Triage(groep) verpleegkundige(n) sturen dan gewoon iedereen door naar waar ze moeten zijn. Simple as that. Maar dat er heden middernacht mensen afkomen met "ik heb me eergisteren overdag gestoten" (en het is niet verergerd) ... is niet zo serieus meer te noemen denk ik.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 januari 2013 om 01:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.health.belgium.be/eportal...tm?fodnlang=nl De FOD volksgezondheid vreest immers dat de patiëntenrechten van de allochtonen in het gedrang zouden kunnen komen wanneer ze niet in hun eigen taal en volgens hun eigen culturele gewoonten en zeden behandeld kunnen worden. Want zoals bekend hebben mensen die geen woord Nederlands kunnen, geen eurocent hebben bijgedragen en basically ons en onze cultuur hartsgrondig haten hier vooral rechten. Dat dit in tijden van crisis een financiële aderlating is die de rechten van de Vlaamse inboorling (die generaties lang deze welvaart hebben opgebouwd) in het gedrang kan brengen, is een offer dat de overheid daarbij graag maakt. Want jezelf moreel superieur voelen op andermans kosten, zo'n kans moet je ze maar één keer geven hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Great pints drink alike...
![]() Citaat:
Nu komt er blijkbaar weer een griepepidemie rond, ik weet nu dus al dat iedereen hier om de beurt strijk gaat liggen, maar 'k moet wel elke keer zien da'k een briefke heb van de huisarts voor iedereen. Stom want 't is dezelfde griep maar de dokter zal weer een keer of drie mogen langskomen. ![]() Laatst gewijzigd door manta : 9 januari 2013 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 9 januari 2013 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Simpel en goedkoop.
![]() |