![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En JIJ kan daarover oordelen... ![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoedanook, de nieuwe realiteit is er een waar we met verschillende volkeren en verschillende culturen moeten leren samenleven. Dat betekent dat er langs beide zijden water bij de wijn gedaan moet worden. Het is natuurlijk onzin om te verwachten dat nieuwe inwoners zonder meer onze "cultuur" zouden overnemen, zoals het onzin is dat wij de hunne zonder meer zouden overnemen. Blijf jij maar vechten tegen je onafwendbaar lot, als je je daar beter bij voelt; voor de normale Belgen is het echter al lang duidelijk: de multiculturele samenleving is een feit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af met welk recht jouw soort mensen het zich permiteert om hun waanideeën aan anderen op te dringen??? Dat de meerderheid terecht niet van vreemdelingen moet weten daar hou je dus helemaal geen rekening mee. Dwangmatige utopisten dat zijn jullie, heilsprofeten, het multicularisme is nog erger dan destijds het communisme ook al achterhaald gebleken. Ik verheug me op de dag dat jullie met de neus op de feiten worden gedrukt.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet de meerderheid niet van vreemdelingen weten? Waar heb je die wijsheid nu weer uitgehaald? De meerderheid zal in de toekomst nog erg dankbaar mogen zijn dat de vreemdelingen hier zijn om hun welvaart in stand te houden. Of zijn de begrippen "vergrijzing", "vergrijzing binnen de vergrijzing" en "ontgroening" jou onbekend?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Meer vreemdelingen moeten naar hier komen om onze welvaart te verzekeren, want er is hier werk in overvloed en de werkloosheid is onbestaande. Laten we maar eerst eens proberen om die grote groep allochtonen die nu leven van een uitkering en enkel maar naar hier zijn gekomen om onze welvaart op te souperen aan het werk te krijgen. Of beter: stuur al die bloedzuigers terug, inkomsten verzekerd! Het is het één of het ander, ofwel zijn we een verzorgingsstaat ofwel een immigratiestaat. Je kan niet beiden hebben, maar dat willen onze hebberige en opdringerige multicularisten maar niet geweten hebben.
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Elke zichzelf respecterende holebi wil liever niet geassocieerd worden met dit groeperinkje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De linksen zijn dusdanig verblind van haat voor de eigen westerse waarden, dat ze zelfs niet eens zien dat ze eigenlijk zelfmoord aan het plegen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat zijn staten waar het fundamentalisme heerst ~ dat kan bij ons nooit gebeuren. Dat zijn staten waar vaak de bevolking straatarm is (op de oliesjeik landen na) en ongeletterd ~ die kans zit er bij ons niet in. Dat zijn landen waar 100% van de bevolking islamitisch is ~ voor zover ik weet is het bij ons nog steeds 90 % katholiek, de overige 10% daar zitten alle overige onder. Ik ga niet spreken voor "de linksen" maar ik ben helemaal niet vol van haat voor de westerse wereld, waar haalt u die onzin vandaan? Ik zit echter ook niet vol van haat tov de Islam ~ want net zoals je in alles extremen hebt die hun visie onfeilbaar vinden ~ zitten die ook bij de Islam. En zolang de westerlingen zich superieur blijven opstellen, als bully omgaan met de rest van de wereld en de ongelijkheid in stand houden, zal dat een voedingsbodem blijven kweken voor dat fundamentalisme. We hebben zelf evenveel schuld aan het feit dat er zovele mensen vatbaar zijn voor dat gedachtengoed. Mensen met een dak boven het hoofd, een gevulde buik en met toekomstperspectieven zullen niet zo snel geneigd zijn zich zo extreem op te stellen.
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie het punt ervan niet in?
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Enige tijd geleden op café nog een discussie gehad met enkele van onze linkse intelligente westerse vrouwen, die zich in al hun linkse domheid verdraagzaam opstellen tegenover de Islam en daarmee eigenlijk hun eigen graf graven. Deze vrouwen beseffen zelfs niet dat ze - volgens de Islam - eigenlijk niet eens in een café horen te zitten. Eens de Islam, door de ongebreidelde toename van het aantal moslims, ook hier meer en meer op het politieke beleid zal gaan wegen, zal hun westers recht om op café te gaan dan ook wellicht meer en meer beknot worden, samen met nog tal van andere unieke westerse rechten waarvan de vrouwen in het westen thans (nog) kunnen genieten... Laatst gewijzigd door Thinker : 27 juli 2004 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ga jij je bekeren tot de islam en dan ook nog eens fundamentalist worden? Denk ik niet, en ik evenmin dus waar zit het gevaar? En als er OOIT en dan spreek ik over een paar 100 jaren, er hier meer islamieten ZOUDEN zitten dan katholieken of andere, en die zouden dat uiteindelijk zo doorvoeren, so be it. Dan is dat het gevolg van een evolutie waar de bevolking uiteindelijk is in meegegroeid. Maar zie je daar heb je dat woord EVOLUTIE ~ en alles zal dan in verhouding wel mee geëvolueerd zijn, zo ook die Islam fundamentalisten. Ik vind dit een heel ver doorgedreven paranoia, die angst dat hier bij ons een islamitische niet-seculiere regering het bewind zou voeren ![]()
![]() |
![]() |
#38 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Immigratie is geen oplossing voor de vergrijzing, het is een domme en laffe manier om het bevolkingsaantal op peil te houden. Korte termijnpolitiek, uitstel van executie. Wat we nodig hebben zijn minder vreemdelingen en meer Vlaamse kinderen. We moeten een beter gezins- en kindvriendelijk beleid voeren, abortus dat een bedreiging is voor het eigen volk moet dringend herzien worden,een beter vreemdelingenbeleid... Kortom, alles wat de genocide op ons eigen volk in de hand werkt. Slechts dan zullen we in staat zijn om de vergrijzing tegen te gaan.
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|