Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2004, 16:16   #21
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

3 posts en al beginnen schelden dat het geen bekijks heeft..."onnozelaar", "nazi" tiens tiens ...

Zal NIET lang duren eer die eraf vliegt , denk ik
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 25 juli 2004 om 16:17.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 16:27   #22
dan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
u bent duidelijk NIET op de hoogte van het forumreglement en waarschijnlijk nog jong, te onvolwassen om discussie aan te gaan he
Ben alleen maar rechtuit

En Kun je A.U.b uw onderschrift is veranderen (scheldwoord verwijderd)

Tenslotte: "een land dat zichzelf verdedigt verdiend het allerhoogst respect"
(Albert 1)

En veel hulp krijgen de palestijnen niet van hun omliggende arabische vriendjes
hé, nochtans land genoeg langs die islamietische kanten!

Laatst gewijzigd door FMisplon : 25 juli 2004 om 17:25.
dan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 16:39   #23
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ja, als je met Vlaams-Blok-symbolen rondloopt, zoek je problemen. Ik praat dat geweld niet goed, maar laat ons niet het Vlaams-nationaal geweld vergeten tegen België en de vreemdelingen.
Een sticker van Vlaanderen [VL] is tegenwoordig al een blok-symbool, dan is de [b] eigenlijk een front-national symbool?
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 16:39   #24
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Bruut hebt u een glazen bol om teweten wie dan is,of past hij niet in uw kraam.Al wat ik al gelezen heb van u,is tegen de joden.Wat zou u willen dat we de joden beginnen haten.Met uw reacties bekomt u het tegenovergestelde.Vroeger was ik een arafat fan.Ik ben op politiecs be gekomen,uw aandeel en van nog bepaalde personen.Hebben mij doen inzien.Dat jullie haten en niet de joden
Oud 25 juli 2004, 16:43   #25
bruut geweld
Minister-President

Standaard

nee, vergis je in ...

Al hetgeen jij gelezen hebt ?
ben aktief in meerdere topics , dus dat houdt ook geen steek

wat JIJ denkt, heb ik nooit beweerd te weten (en eerlijk gezegd interesseert het me ook niet) ik wijs wel op de ALGEMENE tendens in de maatschappij en die is dusdanig dat europe antisemitisme verweten wordt (onlangs nog in de UN stemming, waar ALLE 25 eu landen samen aan hetzelfde zeel trokken ) en sharoon nog eventjes gans Frankrijk van antisemitisme beschuldigde

en je leest dus zeeer selectief.
als ik word aangevallen , reageer ik en niet minder, bovendien hou ik NIET van dreigementen...
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 25 juli 2004 om 16:47.
Oud 25 juli 2004, 16:47   #26
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Koop een krant, daar staat het hele verhaal in. In tegenstelling tot het geval in het asielcentrum (de eerste keer dat zoiets gebeurde) staat dit niet op de eerste bladzijde, maar wel op blz. 13.

Je weet trouwens net zo goed als iedereen dat die daders niet zullen gepakt worden, en zelfs indien ze gepakt worden, lopen ze na een paar uren al terug op straat. Net zoals de kompaan van 'Den dikke' in Antwerpen, die na een aantal zware roofovervallen met geweld al terug vrolijk rondloopt. Ben benieuwd wanneer 'den dikke' er uit mag. Lang zal het wel niet meer duren!
Sinds wanneer moet men alles geloven wat in een krant staat? Zoals ik al zei moeten de daders van dit incident gepakt worden. Als niemand weet wie de daders zijn en ze nog niet zijn gevonden. Hoe kan men dan de motieven van de daders weten?
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 16:54   #27
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Aktief juist bruut ,maar iederemaal de joden afbreken.Ik heb geen last van joden hoor wel van die allochtonen.Tot nu toe heeft nog geen enkelle jood een opmerking gemaakt over mijn uiterlijk,En jawel die kans arme allochtonen hebben daar altijd problemen mee in de uitgans buurt.Er staat geen vl op mijn aangezicht,wel wat anderre tatoo s.Maar wees gerust bruut tot nu toe kan ik nog mijn mannetje staan en vertrouw ik geen enkelle vreemdeling
Oud 25 juli 2004, 16:57   #28
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dan
Ben alleen maar rechtuit

En Kun je A.U.b uw onderschrift is veranderen onnozelaar.

Tenslotte: "een land dat zichzelf verdedigt verdiend het allerhoogst respect"
(Albert 1)

En veel hulp krijgen de palestijnen niet van hun omliggende arabische vriendjes
hé, nochtans land genoeg langs die islamietische kanten!
Dat onderschrift is vanwege een gefrustreede die zijn gelijk niet kon krijgen daarover en het nu kinderachtig daar plaatst. Toen zijn eigen negationistische statements als onderschrift gebruikt werden begon hij tegen de "modmuur" te klagen over schriftvervalsing en leugens... want inhoudelijk kon hij dat niet weerleggen.

[font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font=&quot]
[font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font]
[/font]
[font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font]

tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 17:00   #29
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
Bruut hebt u een glazen bol om teweten wie dan is,of past hij niet in uw kraam.Al wat ik al gelezen heb van u,is tegen de joden.Wat zou u willen dat we de joden beginnen haten.Met uw reacties bekomt u het tegenovergestelde.Vroeger was ik een arafat fan.Ik ben op politiecs be gekomen,uw aandeel en van nog bepaalde personen.Hebben mij doen inzien.Dat jullie haten en niet de joden
Gelijk heb je. En het is zo erg dat door zijn frustraties omdat hij niet inhoudelijk kon antwoorden op zijn eigen gebruikte statements hij ze nu maar op de meest kinderachtige wijze in zijn onderschrift zet.

[font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font=&quot]
[font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font]
[/font]
[font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font]

tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 17:01   #30
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Tot nu toe heeft nog geen enkelle jood een opmerking gemaakt over mijn uiterlijk
Ik heb het wel al voorgehad, toen ik vroeger den eerste keer naar de rijkswacht in Antwerpen ging voor een opleiding had ik een 'Amerikaans broske'; toen ik naar huis wilde gaan kwam ik per toeval terecht in zo een Joodse wijk, op weg naar het station; ik werd ineens uitgescholden voor skinhead, nazi en ik weet nie wat nog, zomaar zonder één reden. Vriendelijke gasten daar
Oud 25 juli 2004, 17:07   #31
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Aktief juist bruut ,maar iederemaal de joden afbreken.Ik heb geen last van joden hoor wel van die allochtonen.Tot nu toe heeft nog geen enkelle jood een opmerking gemaakt over mijn uiterlijk,En jawel die kans arme allochtonen hebben daar altijd problemen mee in de uitgans buurt.Er staat geen vl op mijn aangezicht,wel wat anderre tatoo s.Maar wees gerust bruut tot nu toe kan ik nog mijn mannetje staan en vertrouw ik geen enkelle vreemdeling
dat iemand zijn mannetje kan staan , bewonder ik. ben van dezelfde "mening".

Ik woon in een dergelijke buurt en heb goeie én slechte ervaringen gehad.
als ik over de slechte ervaring vertel tegen marokkanen en turken hier, ontkennen ze dat geenzins, maar bevestigen ze het en willen ze dat er wat harder wordt opgetreden; krijg ook geen verwijt van racist naar mijn hoofd of het moet een papventje van 15 jaar zijn die nog nat achter de oren is.

het verwijt uit zionistische hoek daarentegen, is hier al veel geuit, tegen verschillende forumleden, tegen Belgie, tegen europa etc

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 25 juli 2004 om 17:08.
Oud 25 juli 2004, 17:09   #32
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Sinds wanneer moet men alles geloven wat in een krant staat? Zoals ik al zei moeten de daders van dit incident gepakt worden. Als niemand weet wie de daders zijn en ze nog niet zijn gevonden. Hoe kan men dan de motieven van de daders weten?
Als de jongen met naam en toenaam plus foto in de krant staat bij het artikel, dan ga ik er inderdaad van uit dat het klopt.

Net omdat er GEEN motieven waren, gaat het om een racistische daad!
Denken jullie nu echt dat racisme een éénrichtingsverkeer is? Nee, integendeel! Vlamingen zijn van nature uit een open volk en geen racisten. Enkel wie onze gastvrijheid misbruikt en ons dan nog uitscheldt voor racist, krijgt van het zelfde laken een broek. Dat tolereert niemand, behalve de onderdanige linkse vazallen.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 17:16   #33
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Gorefest dit ga ik zeker niet ontkennen.Maar ik sprak over mijn ervaring.Ik weet ook als een jood mijn persoon ziet wat hij denkt,maar hij drukt zich niet uit,buiten ik zal ze maar noemen hoor,turken en marokanen die hebben er problemen mee,en ik heb prolemen met hun.
Oud 25 juli 2004, 17:20   #34
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gorefest dit ga ik zeker niet ontkennen.Maar ik sprak over mijn ervaring.Ik weet ook als een jood mijn persoon ziet wat hij denkt,maar hij drukt zich niet uit,buiten ik zal ze maar noemen hoor,turken en marokanen die hebben er problemen mee,en ik heb prolemen met hun.
Wie niet!
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 17:21   #35
bruut geweld
Minister-President

Standaard

gezien je slechte ervaring ermee kan ik daar enigzins begrip voor opbrengen.

Maar je gaat me toch niet vertellen DAT JE NOOIT een goede ervaring hebt gehad met om ze bij naam te noemen : marokkanen en turken ?
Oud 25 juli 2004, 17:29   #36
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja, als je met Vlaams-Blok-symbolen rondloopt, zoek je problemen. Ik praat dat geweld niet goed, maar laat ons niet het Vlaams-nationaal geweld vergeten tegen België en de vreemdelingen.
Onnozelaar. Alsof een VL-sticker een Blok-symbool is.

Maar ja, de hetze tegen de Vlaamse symbolen is nu eenmaal populair bij belgicisten en politiek-correcten...
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 17:31   #37
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Maar je gaat me toch niet vertellen DAT JE NOOIT een goede ervaring hebt gehad met om ze bij naam te noemen : marokkanen en turken ?
Alleen als ik kebab ga halen
Nee serieus, met Turken/Marokanen uit bv Maasmechelen heb je normaal niet veel last (alleen in het weekend, als ze weer eens komen vechten op fuiven), maar normaal in het openbaar gedragen die zich ook heel anders dan bv diegene die in de grote steden wonen vind ik. Daar is het een ietske 'hopelozer', dat troept daar allemaal samen met een provocerende blik van hier tot in Tokio; je voelt het gewoon aan dat je ze moet mijden om gene last te krijgen.
Oud 25 juli 2004, 17:35   #38
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Bruut ik weet wat u nu gaat zeggen.Ik had een carierre 48 van arm.Een toekomst,Een messteek van aan de maag tot aan de borstkas,waar ik al die jaren voor gewerkt had,alles naar de kloten door zo een klootzakske die zich niet kon weren met zijn vuisten.Mijn uiterlijk hebben ze verminkt,maar mijn gedacht niet
Oud 25 juli 2004, 17:49   #39
Cyperken
Provinciaal Gedeputeerde

Cyperken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
alé vooruit, nu mag je al niet meer voor je politieke mening uitkomen zonder kans geweldadig aangepakt te worden? Is het daarom dat de grote linkse en rechtse partijen van dit land opschuiven naar centrum, om elke geweldadige crimineel content te stellen.
Cyperken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2004, 17:52   #40
bruut geweld
Minister-President

Standaard

ja, had zoiet ergens al gelezen, dat neem je natuurlijk mee en vergeet je nooit...

laffe aanval , kan onverdraagzaamheid na zoiets wel begrijpen

wil je niet de les spellen of zo, of van gedacht doen veranderen , want heb wel enigzins begrip voor je situatie.

Maar voor dit incident , alleen maar slechte ervaringen ?

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 25 juli 2004 om 17:53.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be