![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() 3 posts en al beginnen schelden dat het geen bekijks heeft..."onnozelaar", "nazi" tiens tiens ...
Zal NIET lang duren eer die eraf vliegt , denk ik
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 25 juli 2004 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En Kun je A.U.b uw onderschrift is veranderen (scheldwoord verwijderd) Tenslotte: "een land dat zichzelf verdedigt verdiend het allerhoogst respect" (Albert 1) En veel hulp krijgen de palestijnen niet van hun omliggende arabische vriendjes hé, nochtans land genoeg langs die islamietische kanten! Laatst gewijzigd door FMisplon : 25 juli 2004 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bruut hebt u een glazen bol om teweten wie dan is,of past hij niet in uw kraam.Al wat ik al gelezen heb van u,is tegen de joden.Wat zou u willen dat we de joden beginnen haten.Met uw reacties bekomt u het tegenovergestelde.Vroeger was ik een arafat fan.Ik ben op politiecs be gekomen,uw aandeel en van nog bepaalde personen.Hebben mij doen inzien.Dat jullie haten en niet de joden
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() nee, vergis je in ...
Al hetgeen jij gelezen hebt ? ben aktief in meerdere topics , dus dat houdt ook geen steek wat JIJ denkt, heb ik nooit beweerd te weten (en eerlijk gezegd interesseert het me ook niet) ik wijs wel op de ALGEMENE tendens in de maatschappij en die is dusdanig dat europe antisemitisme verweten wordt (onlangs nog in de UN stemming, waar ALLE 25 eu landen samen aan hetzelfde zeel trokken ) en sharoon nog eventjes gans Frankrijk van antisemitisme beschuldigde en je leest dus zeeer selectief. als ik word aangevallen , reageer ik en niet minder, bovendien hou ik NIET van dreigementen...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 25 juli 2004 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Aktief juist bruut ,maar iederemaal de joden afbreken.Ik heb geen last van joden hoor wel van die allochtonen.Tot nu toe heeft nog geen enkelle jood een opmerking gemaakt over mijn uiterlijk,En jawel die kans arme allochtonen hebben daar altijd problemen mee in de uitgans buurt.Er staat geen vl op mijn aangezicht,wel wat anderre tatoo s.Maar wees gerust bruut tot nu toe kan ik nog mijn mannetje staan en vertrouw ik geen enkelle vreemdeling
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wanneer de schijver van deze zinnen: "tja, joden hebben natuurlijk altijd gelijk vermits ze de holocaust hebben overleefd " , “Joden menen altijd meer te mogen omdat ze ooit wat zever hebben meegemaakt waar niemand zich nog voor interesseert” [font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font="] [font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font] [/font][font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wanneer de schijver van deze zinnen: "tja, joden hebben natuurlijk altijd gelijk vermits ze de holocaust hebben overleefd " , “Joden menen altijd meer te mogen omdat ze ooit wat zever hebben meegemaakt waar niemand zich nog voor interesseert” [font=Verdana]dit onderschrift gebruikt[/font][font="] [font=Verdana] MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30"[/font] [/font][font=Verdana]weten we hoe laat het is.[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik woon in een dergelijke buurt en heb goeie én slechte ervaringen gehad. als ik over de slechte ervaring vertel tegen marokkanen en turken hier, ontkennen ze dat geenzins, maar bevestigen ze het en willen ze dat er wat harder wordt opgetreden; krijg ook geen verwijt van racist naar mijn hoofd of het moet een papventje van 15 jaar zijn die nog nat achter de oren is. het verwijt uit zionistische hoek daarentegen, is hier al veel geuit, tegen verschillende forumleden, tegen Belgie, tegen europa etc
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 25 juli 2004 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Net omdat er GEEN motieven waren, gaat het om een racistische daad! Denken jullie nu echt dat racisme een éénrichtingsverkeer is? Nee, integendeel! Vlamingen zijn van nature uit een open volk en geen racisten. Enkel wie onze gastvrijheid misbruikt en ons dan nog uitscheldt voor racist, krijgt van het zelfde laken een broek. Dat tolereert niemand, behalve de onderdanige linkse vazallen.
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Gorefest dit ga ik zeker niet ontkennen.Maar ik sprak over mijn ervaring.Ik weet ook als een jood mijn persoon ziet wat hij denkt,maar hij drukt zich niet uit,buiten ik zal ze maar noemen hoor,turken en marokanen die hebben er problemen mee,en ik heb prolemen met hun.
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() gezien je slechte ervaring ermee kan ik daar enigzins begrip voor opbrengen.
Maar je gaat me toch niet vertellen DAT JE NOOIT een goede ervaring hebt gehad met om ze bij naam te noemen : marokkanen en turken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ja, de hetze tegen de Vlaamse symbolen is nu eenmaal populair bij belgicisten en politiek-correcten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nee serieus, met Turken/Marokanen uit bv Maasmechelen heb je normaal niet veel last (alleen in het weekend, als ze weer eens komen vechten op fuiven), maar normaal in het openbaar gedragen die zich ook heel anders dan bv diegene die in de grote steden wonen vind ik. Daar is het een ietske 'hopelozer', dat troept daar allemaal samen met een provocerende blik van hier tot in Tokio; je voelt het gewoon aan dat je ze moet mijden om gene last te krijgen.
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bruut ik weet wat u nu gaat zeggen.Ik had een carierre 48 van arm.Een toekomst,Een messteek van aan de maag tot aan de borstkas,waar ik al die jaren voor gewerkt had,alles naar de kloten door zo een klootzakske die zich niet kon weren met zijn vuisten.Mijn uiterlijk hebben ze verminkt,maar mijn gedacht niet
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() ja, had zoiet ergens al gelezen, dat neem je natuurlijk mee en vergeet je nooit...
laffe aanval , kan onverdraagzaamheid na zoiets wel begrijpen wil je niet de les spellen of zo, of van gedacht doen veranderen , want heb wel enigzins begrip voor je situatie. Maar voor dit incident , alleen maar slechte ervaringen ?
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 25 juli 2004 om 17:53. |
![]() |
![]() |