![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Het ergste is dat die mensen onze jeugd moeten opleiden, terwijl ze zelf de stof niet eens machtig zijn.
Vraag maar eens aan onze onderwijzers om foutloos te schrijven (dt!) of om een zin te ontleden. Wat mijn kleinkinderen als uitleg daarbij gekregen hebben is ronduit schandalig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
EDIT: Ligt het trouwens aan mij of werkt die site niet goed? Ik ben al 3 keer opnieuw moeten beginnen omdat ofwel de site hapert als ik op "volgende" klik, of de volgende vraag verschijnt niet.
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 23 januari 2013 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Aan die testjes doe ik nie mee.Is beneden mijn niveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als ik kijk naar de leerkrachten in mijn vriendenkring, dan is daar geen enkele interesse in politiek, actualiteit, geschiedenis of algemene kennis. Ik maak me daar al lang geen illusies meer over. Maar wel elke verkiezingen komen zeveren dat we progressief en "groen" moeten stemmen en dat Bart De Wever zo een verschrikkelijke vent is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Gezien jouw niveau van discussieren raad ik je aan om testjes te doen van het kleuteronderwijs.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Toen ik 20...25 jaren was, zou ik ook slecht gescoord hebben op politiek vlak.
En toen ik van school kwam met een mooi diploma was ik te lomp om te helpen donderen ...in mijn eigen vakgebied. Don Quichote |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 92/92. Fok man, inderdaad, pokkesimpel.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Zeisman,ik heb zelfs L.O. gedaan.Weer ingetrapt?Lol en nog eens lol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Daar gaan we weer.
Jongeren die te weinig kennis hebben van kennis opgesteld door het regime, dom noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry, maar wil je me die drie uitzonderingen die de regel bevestigen even duiden aub? Mijn kennissenkring bulkt(e) van de leerkrachten. allemaal links en groen en o zo "progressief". Niet moeilijk dat onze kinderen totaal gebrainwashed uit het middelbaar komen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Denkt er misschien iemand dat de "oude garde" van leraars zoveel weet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar wist nog geen 30% wie Benjamin Nethanyahu was... waarschijnlijk volgen ze enkel Hamasleiders?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is de hoofdstad van Vlaams-Brabant? En dan geven ze als opties Leuven, Gent, Brussel en Mechelen. Komaan, door eenvoudigweg de onmogelijke antwoorden te elimineren kan men er toch komen. En 30% van de ondervraagden had het fout...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Het ligt misschien aan Chrome, bij mij gaat het ook heel traag. Eens proberen met Firefox of IE.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, onwetendheid en desinteresse is van alle tijden.
|
![]() |
![]() |