![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Soldier Blue (Anti-western, waar de genocide op de Indianen, nog altijd de oorspronkelijke bewoners vd VS, in de verf wordt gezet. "Heel toevallig" (sic), werd de film een grandioze flop in de USA)
2) The Godfather I,II,III (sta mij toe, deze trilogie als één geheel te beschouwen) 3) Psycho (de originele uit 1960 natuurlijk !!) van Hitchcock. 4) Pulp Fiction
Laatst gewijzigd door Pietje : 26 juli 2004 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind "Once upon a time in the west" ook de beste film aller tijden.
Ik heb mijzelf speciaal de DVD aangekocht (okeee toegegeven in solden) maar ik vind dat nog altijd nen bangelijke film. Die beelden, die muziek (mmmmmmmmmmmm subliem subliem subliem), die lelijke gezichten allemaal (behalve de diva natuurlijk), hoe die camera over het station gaat en plots het stadje tevoorschijn komt (allez het decor van het stadje natuurlijk) maar toch. as ik dan toch op 1 detail kritiek mag geven : de harmonica en de synchronisatie met de gebaren kloppen niet. Jammer toch he. Oja ik den dat ik hem buiten 2 keer in de cinema (jaren geleden als tiener) hem sindsdien nog een tiental keren gezien heb en telkens hoor en zie ik iets nieuws. Ikheb hem op video en op DVD. 'k weet weeral wat ik gaan doen de volgende avond as het regent
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de scene met de vlieg, met de waterdruppel, ....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder mijn favorieten bevinden zich alleszins:
LoTR Aliens (den tweede dus) Sleepy Hollow Monty Python & The Quest for the Holy Grail Monty Python & The Life of Brian Big Trouble in Little China Poltergeist En nog zovele...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() clockwork orange
2001: a space odyssey Dr. Strangelove Full Metal Jacket Barry Lyndon The Shining Kubrick veegt de rest hier breed glimlachend onder de mat! ![]()
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() ![]() grapje, natuurlijk! ![]()
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() By the way:
Toy Story I en II mogen hier ook best vermeld worden! (geen grapje)
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en Les Triplettes de Belleville ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() The Game
Final Destination 1 (2 nog niet gezien) The Horse Whisperer Chocolat Kandahar |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nieuwe topic, misschien? "Beste animatiefilms ooit" Les Triplettes, inderdaad, Toy Story I en II Finding Nemo ...
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en post released the incredibles ook. en the iron giant ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Iron Giant: HELL YEAH!
en ik kan niet wachten op The Incredibles...
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |