![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Op basis van muntvondsten en muntconcentraties is b.v. vast te stellen dat er Eburonen in het oostelijk deel van het Nederlandse rivierengebied en in Belgisch Limburg woonden[7]. De namen van hun koningen zijn zuiver Keltisch. Dat lijkt er op te wijzen dat bij de Eburonen tenminste de hogere klasse Keltisch was of althans "gekeltificeerd" (dat wil zeggen de taal en de gebruiken van de Kelten had overgenomen). In de buurt van Maastricht, is een Keltische schat ontdekt. In totaal zijn er 109 munten uit de 1ste eeuw v.Chr. gevonden waaronder 39 goudstukken van de Gallische Eburonen en 70 zilveren regenboogschoteltjes geslagen door de Germaanse stammen uit het Rijngebied. De vondst is de eerste Keltische goudschat in Nederlandse bodem en heeft grote cultuurhistorische en wetenschappelijke betekenis." De Kelten nu, die waren niet allemaal ‘blond’. Wat afstamming van de Vlamingen betreft. Het is een beetje kort door de bocht zo maar te stellen dat de voorvaderen der Nederlandstalige Belgen of Vlamingen, de Franken waren. Tenzij men het gebied beperkt tot de Pagus Flandrensis, een Frankische gouw rond het Brugse en dergelijke waar waarschijnlijk het merendeel der inwoners Franken waren, alhoewel we dat niet zeker weten. Maar dat is maar een relatief klein gebied en de redenering gaat zeker niet op voor alle Nederlandsprekende Belgen of Vlamingen. Laatst gewijzigd door system : 26 januari 2013 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ha
Aangezien er veel modlims mrt hun neef en of nicht trouwen, dan zal dit inteeltsperma garant staan voor een onwijs inferieur ras. Mijn zus is zorgjuf in het Genkse, daar is het debiliteit gehalte bij de Turken en mocros schrijnend. ( gingen die ook weer niet voor ons pensioen zorgen ?) Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 26 januari 2013 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die stam is naar alle waarschijnlijkheid uitgeroeid of toch minstens gedecimeerd door de Romeinen, na de opstand van Ambiorix en Catuvolcus. Citaat:
Zit je met complexen omtrent je haarkleur ofzo? Citaat:
De talloze Merovingische en Karolingische (Frankische dus) graven uit de vroege middeleeuwen staven die theorie. Overblijfselen van het zwaard van de Frankische heerser Childerik I (Merovingen), gevonden in zijn graf in Doornik. Een knap staaltje Frankische smeedkunst. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 26 januari 2013 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij subsidieren nu inteeltigen om via nog meer inteelt debiele kinderen te produceren, zonder opvoeding, zonder neiging tot opleiding. Zeven tot acht per gezin. Degenen die nu voor de sociale zekerheid zorgen (de opgeleiden blanke inboorlingen) hebben geen kans meer om eigen kroost op te voeden en op te (laten) leiden (tenzij ze privé school krijgen). Wat ze via hun werk verdienen wordt voor meer dan 50% (belasting+RSZ) teruggevorderd zodat ze niet zelf kunnen instaan voor prive opleiding van hun kinderen of prive opvang voor hun kinderen: neen dat moet allemaal ondergeschikt gemaakt worden aan de nieuwe inteeltigen. Tel uit je winst Europeaan! (ik liep recent voorbij een lagere school nadat het school gedaan was. Alle bruine inteeltige kindjes werden door gehoofddoekte moeders opgehaald na schooltijd. Toen ik een uur later terugkwam speelden enkel nog de kindjes van de Europese werkende dhimmies op de speelplaats. Dezen moesten wachten tot hun ouders gedaan hadden met werken alvorens opgehaald te worden). Maar dit mag zeker niet te openlijk vermeld worden, net zomin als het overdreven debiliteitsgehalte van de inteeltigen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 januari 2013 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 26 januari 2013 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- ik zei gewoon dat aboriginal Limburgers tevreden zijn met blonde Deense kindertjes, in tegenstelling tot "eigen landgenoten" die ondertussen Turks, Grieks en Marokkaans sperma willen. - iemand zei dat Limburgers kelten waren en geen germanen - dan gaat het over de haarkleur van de kelten... (welke Kelten? jij hebt het over de Eburonen, kelten leefden hier nog tot veel later en waren verspreid over heel Europa, ook Noord- Spanje (asturias : met blonde mensen) ook deels in Noord-Afrika (blond)) - Er zijn inderdaad pikzwarte kelten (Schotten soms, Ieren, Zeeuws Vlamingen) - heeft niks met de Germanen te maken die ook in Limburg hun blonde nazaten nalieten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 januari 2013 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Mijn leeuw is blond, toch komt hij uit Afrika.
Go figure
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Voor de Romeinen en Grieken was alles wat in het noorden woonde vaak, blauwogig, groot van gestalte, moedig en blond. De Romeinen hadden daar een zwak voor en idealiseerden deze bewoners.
Maar Tacitus zegt ons wanneer hij de Britse Kelten beschrijft, dat dit niet altijd zo was. En dat er dus ook Kelten waren met een andere haarkleur. Hetgeen me ook logisch lijkt. Zwart haar. Zwart haar treft men vooral aan bij mensen van mediterrane, Aziatische, Arabische, Afrikaanse en Australische (aborigine)-afstamming; de kleur is zeldzaam in noordse landen. Evenwel komt een sterke zwartharige populatie voor onder de Keltische volkeren van Wales, Cornwall, Ierland en het westen van Schotland, waarbij deze zwarte haarkleur vaak met een bleke huidskleur samengaat. Laatst gewijzigd door system : 26 januari 2013 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Vrolijk op Vrijdag;6512575]Ja, er leefden Eburonen (kelten) in Limburg voor de komst van de Franken.
Die stam is naar alle waarschijnlijkheid uitgeroeid of toch minstens gedecimeerd door de Romeinen, na de opstand van Ambiorix en Catuvolcus. [quote] Helaba: je bedoelt Ambiorix & Boduogenat, hoofdman v.d. Nerviërs. In China is het chique als je blauwe ogen hebt... Ik ben bereid om naar ginder te vliegen en me te laten aftrekken door een Chineesje. 't Mag zwarte oogjes hebben. 'k Wil nog zelf m'n vliegtuigticket betalen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, alle blauwogige mannen naar China. Misschien kunnen we een charter inleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen de Eburonen in de pan werden gehakt (ze werden zeker niet allemaal uitgeroeid) "werd hun land ingelijfd in de Romeinse provincie Gallia Belgica en het gebied werd geschonken aan Germaanse stammen. Ubiërs vestigden zich tussen Rijn en Roer, Cugernen of Cigernen in het Noord- en Midden-Limburg en Sugambren ten zuiden daarvan. Een halve eeuw later kwamen daar nog de Baetasii bij, die ongveeer woonden tussen Venlo en Sittard, de Sunuci tussen de riviertjes Worm en Roer en ten westen van de Maas de Tungri of Tongeren in het voormalig stamgebied der Eburonen. (*) Bij de Franken ligt het anders. Zij vestigden zich tussen de inheemse bewoners in Limburg. ... "Onder meer in Zuid-Limburg; plaatsnamen (de namen eindigend op -heim, -hem- en -heem) zijn daar een aanduiding voor Frankische vestigingen en tevens voor een verband , een continuïteit tussen de Romeinse en Frankische kolonisatie. "(*) (*) Dr. PJH Ubachs, Handboek voor de geschiedenis van Limburg, blz 49. Laatst gewijzigd door system : 26 januari 2013 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Eigen volk eigen zaad
Laat die inteelt zandnegers en ander besneden debielen elkaar maarbevruchten. Als blanke inboorling moet je ook het recht hebben op blond zaad. Trouwens waarom moeten die debielen nog zaad hebben? Ze kweken nu al als de ratten. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*t is belangrijk. De rest is sage & legende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft blond zaad voor inboorlingen: hoeveel blonde inboorlingen kent gij? Ik niet te veel hoor. Ik ken zelfs meerderen die zoals ikzelf vanwege mijn huid en haarkleur best voor Italiaan, Spanjaard enz. kan doorgaan. Nochtans komen al mijn voorouders (tot mijn eigen verbazing) van de laatste 3/4 eeuwen uit Limburg. Wat system schrijft zou dus wel eens heel correct kunnen zijn. Over de keuze van het zaad: ik zou als donker getinte ouder ook liever geen blonde kinderen hebben van Noord Europees zaad. |
|
![]() |
![]() |