![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En stel u nu eens de vraag waarom de mensen zo zouden kijken of denken, is dat zomaar, of zijn jullie toevallig slachtoffer van een haat die voortkomt uit een aantal voorvalletjes met andere vreemdelingen, ... zou het dat kunnen zijn... ? Pas op K9, ik praat dat niet goed hé ! zeker niet. Ik kijk alleen maar kwaad naar diegene die het verdienen en mij dus ook kwaad maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Anti-Zionism is the new anti-Semitism." Chief Rabbi, Lord Jonathan Sacks, 4th April 2016 Laatst gewijzigd door thePiano : 26 juli 2004 om 12:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Aan de kant van de Joden woont ge he Piano. Tussen de steentjesmensen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Zeg me eens wat mijn 2.5 jaar oude dochter ooit die mensen misdaan heeft ? Juist, niks het zal waarschijnlijk mijn dochter zijn die later voor hun pensioen zal zorgen en ik zal er voor zorgen dat ze dat met plezier zal doen, zelfs wetende dat er enkele achterlijk racisten tussenzitten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Subjectieve beeldvorming. Belachelijke post.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat er geen stelletje debiele Blokkers ons achter de hoek staan op te wachten met een zak rotte eieren of zo. ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() *geeuw*
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() Met die straten is absoluut niks mis. Het zijn toffe volkswijken waar HELEMAAL GEEN drugs verhandeld wordt. Waar elke handelaar eerlijk belastingen betaalt. Waar iedereen vriendelijk goeiedag tegen je zegt en als je er met de auto doorijdt, je ZEKER niet je deuren op slot doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Piano loopt anderzijds wel een beetje achter en heeft duidelijk een paar partijvergaderingen van de Spa gemist. Anders zou hij op de hoogte zijn van het luik verplichte inburgering die het Vlaams regeerakkoord voorziet. En dat luik werd er niet zomaar voor de lol ingezet. Nee, met immense vertraging, erkennen de beleidspartijen wat het VB al jaren over de daken schreeuwt, met name dat er immense samenlevingsproblemen zijn die veroorzaakt worden door het onaangepast gedrag van bepaalde allochtonen. En ja, ook de Spa, Piano's partij heeft dit luik mee goedgekeurd. Niet dat ze nog niet wisten dat er wat aan de hand was, ze wilden gewoon hun ontkenningsstrategie zo lang mogelijk volhouden. Ik begrijp volkomen Piano's verzuring nu zijn eigen partijgenoten de heiligmakende multiculballen mee doorprikt hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() 'k vind dat gewoon plezant om zo iets te posten das alles
en ja ik krijg maar geen antwoord dus stel ik mijn vragen nog eens he misschien is er ooit wel een goede ziel die mij antwoord wil geven...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Ik heb een kameraad die omwille van zijn relatie met een allochtoonse, al tweemaal in elkaar is geslaan en sms'jes van allochtone familie van het meisje krijgt van 'steek uw blanke worst niet in een bruine kut of we krijgen u wel' ...
En nu jullie ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 26 juli 2004 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Wat had mijn zoontje van 8 jaar ooit iemand misdaan toen hij voor de eerste keer gesteamd werd ? Behalve natuurlijk dan dat hij blond is, blauwe ogen heeft...
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
![]() Citaat:
Zoiets is gewoon om het goed te praten "al die criminele autochtonen" "niks dan last heb ik er mee",... En hop het is opeens goed om een deel van de bevolking kwaad te bekijken alleen omdat ze nu toevallig niet 100% blank zijn. Want laten we duidelijk zijn moesten mijn vrouw en dochter een beetje blanker hadden geweest had niemand hen zo bekeken. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |