Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2004, 12:14   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Dat noemt men nu het subjectieve onveiligheidsgevoel se..
Inderdaad, ...

En stel u nu eens de vraag waarom de mensen zo zouden kijken of denken, is dat zomaar, of zijn jullie toevallig slachtoffer van een haat die voortkomt uit een aantal voorvalletjes met andere vreemdelingen, ... zou het dat kunnen zijn... ?

Pas op K9, ik praat dat niet goed hé ! zeker niet.

Ik kijk alleen maar kwaad naar diegene die het verdienen en mij dus ook kwaad maken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:16   #22
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiger777
Ben je hier aan het beweren dat sympathie heb voor de nazi's? Dat neem ik op als een zware belediging.
Nee, ik zeg alleen dat je ideeën helemaal niet nieuw zijn en dat het allemaal al veel eerder werd uitgeprobeerd. Hoe het daarna is afgelopen weten we ook nog wel.

Citaat:
Piano, kom eens meer van achter je computer uit en ga eens wandelen in de straten van onze hoofdstad. Da's echt een aanrader!
Ik woon in't Statiekwartier van Antwerpen, meer bepaald tussen de joden, de Russen, de Libanezen, de Indierrs, de Turken en de Marokkanen. Vertel mij niks wat ik al niet lang weet.

Laatst gewijzigd door thePiano : 26 juli 2004 om 12:16.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:17   #23
Tegendradigaard

Standaard

Aan de kant van de Joden woont ge he Piano. Tussen de steentjesmensen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:17   #24
Tiger777
Burgemeester

Tiger777's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Tiger777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik woon in't Statiekwartier van Antwerpen, meer bepaald tussen de joden, de Russen, de Libanezen, de Indierrs, de Turken en de Marokkanen. Vertel mij niks wat ik al niet lang weet.
En kom je soms van achter je computer of heb je een oogziekte ofzo?
Tiger777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:19   #25
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Onbegrijpelijk? Voor mij niet.
Hebt u zich al eens afgevraagd waarom sommige Antwerpenaars zo reageren?
Ooit gehoord van 'geen rook zonder vuur'?
Misschien moet u er maar eens bij stilstaan dat sommige Antwerpenaars hun wijk/gemeente door de ongevraagde multiculturele invasie hun wijk/gemeente herschapen zagen tot een dump waar overlastgedrag en criminaliteit door allochtonen dagelijkse kost is en waar de Vlaamse, of in dit geval de Antwerpse identiteit geen bestaansrecht meer heeft; ...
Ach arme antwerpenaars, een allochtoon heeft het zich gewaagd in hun wijk te vestigen, wat een complete onzin . Wat een compleet goedpraten van racisme met achterlijke argumenten.

Zeg me eens wat mijn 2.5 jaar oude dochter ooit die mensen misdaan heeft ?
Juist, niks het zal waarschijnlijk mijn dochter zijn die later voor hun pensioen zal zorgen en ik zal er voor zorgen dat ze dat met plezier zal doen, zelfs wetende dat er enkele achterlijk racisten tussenzitten .
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:19   #26
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Subjectieve beeldvorming. Belachelijke post.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:21   #27
thePiano

Standaard

Citaat:
En kom je soms van achter je computer of heb je een oogziekte ofzo?
Jazeker Tiger, seffens ga ik weer naar de Stadsbibiotheek in de Lange Nieuwstraat en ben ik weer een halve namiddag in de stad, samen met mijn Belgische vrouw die weliswaar van allochtone origine is maar toch al ferm geïntegreerd. Stoofvlees/fritten vind ze al erg lekker.

Ik hoop dat er geen stelletje debiele Blokkers ons achter de hoek staan op te wachten met een zak rotte eieren of zo.
Oud 26 juli 2004, 12:22   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
't is allemaal subjectief zo iets

Hebt ge daar statistieken van ?

hebt ge daar ne link van ?

Zijn daar wetenshappelijke studies van ?

neen ? Dan is het gewoon een subjectief gevoel en das uit den boze zeggen ze nogal regelmatig he.

Trouwens as ge dat nog een paar keer zegt dan moet ik dat opvatten als een poging om de blanke Antwerpenaar te stigmatiseren en das ook uit den boze, zeker als ge het een paar keer herhaalt.
Ge kunt daar zelf een proces wegens aanzetten tot racisme mee aan uw broek krijgen, in dit land...
Oud 26 juli 2004, 12:22   #29
k9

Standaard

Citaat:
Ben je hier aan het beweren dat sympathie heb voor de nazi's? Dat neem ik op als een zware belediging.
Nee hij zegt dat je dezelfde denkwijze hebt.

Citaat:
Da's nu het probleem in België zie, je zegt iets over de vreemdelingen en hop, je bent meteen een nazi. Piano, kom eens meer van achter je computer uit en ga eens wandelen in de straten van onze hoofdstad. Da's echt een aanrader!
Doe ik elke week , zeg me eens wat er mis is met die straten?
Oud 26 juli 2004, 12:23   #30
k9

Standaard

Citaat:
Zijn der wetenschappelijke bewijzen van ?

neen ?

discussie gesloten.
Dit is al de 3e keer dat je zoiets post, waar heb je het eigenlijk over?
Oud 26 juli 2004, 12:24   #31
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

*geeuw*
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Oud 26 juli 2004, 12:25   #32
Tiger777
Burgemeester

Tiger777's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Tiger777
Standaard

Met die straten is absoluut niks mis. Het zijn toffe volkswijken waar HELEMAAL GEEN drugs verhandeld wordt. Waar elke handelaar eerlijk belastingen betaalt. Waar iedereen vriendelijk goeiedag tegen je zegt en als je er met de auto doorijdt, je ZEKER niet je deuren op slot doet.
Tiger777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:25   #33
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:

Da's nu het probleem in België zie, je zegt iets over de vreemdelingen en hop, je bent meteen een nazi. Piano, kom eens meer van achter je computer uit en ga eens wandelen in de straten van onze hoofdstad. Da's echt een aanrader!
Niet op letten Tiger, de specialiteit Van Piano, en van links in't algemeen, is het aanzetten tot haat jegens iedereen die de multikul-samenlevingsproblemen bespreekbaar wil maken.
Piano loopt anderzijds wel een beetje achter en heeft duidelijk een paar partijvergaderingen van de Spa gemist. Anders zou hij op de hoogte zijn van het luik verplichte inburgering die het Vlaams regeerakkoord voorziet. En dat luik werd er niet zomaar voor de lol ingezet. Nee, met immense vertraging, erkennen de beleidspartijen wat het VB al jaren over de daken schreeuwt, met name dat er immense samenlevingsproblemen zijn die veroorzaakt worden door het onaangepast gedrag van bepaalde allochtonen.
En ja, ook de Spa, Piano's partij heeft dit luik mee goedgekeurd. Niet dat ze nog niet wisten dat er wat aan de hand was, ze wilden gewoon hun ontkenningsstrategie zo lang mogelijk volhouden.
Ik begrijp volkomen Piano's verzuring nu zijn eigen partijgenoten de heiligmakende multiculballen mee doorprikt hebben.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2004, 12:25   #34
k9

Standaard

Citaat:
In de chique paleizenstraat zeker
Vlak aan het weldoenersplein dat is dus juist naast de turkse buurt.
Oud 26 juli 2004, 12:26   #35
Tegendradigaard

Standaard

'k vind dat gewoon plezant om zo iets te posten das alles

en ja ik krijg maar geen antwoord dus stel ik mijn vragen nog eens he
misschien is er ooit wel een goede ziel die mij antwoord wil geven...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 26 juli 2004, 12:26   #36
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jazeker Tiger, seffens ga ik weer naar de Stadsbibiotheek in de Lange Nieuwstraat en ben ik weer een halve namiddag in de stad, samen met mijn Belgische vrouw die weliswaar van allochtone origine is maar toch al ferm geïntegreerd. Stoofvlees/fritten vind ze al erg lekker.

Ik hoop dat er geen stelletje debiele Blokkers ons achter de hoek staan op te wachten met een zak rotte eieren of zo.
Is dat dan al ooit gebeurd misschien ?
Oud 26 juli 2004, 12:27   #37
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Zeg me eens wat mijn 2.5 jaar oude dochter ooit die mensen misdaan heeft ? Juist, niks het zal waarschijnlijk mijn dochter zijn die later voor hun pensioen zal zorgen en ik zal er voor zorgen dat ze dat met plezier zal doen, zelfs wetende dat er enkele achterlijk racisten tussenzitten .
Geef je dochtertje maar vele dikke kussen van me, en een likje van Tsiko de dolle kater en een vrolijke babbel van Gocha, mijn zingende papagaai
Oud 26 juli 2004, 12:29   #38
Philips Inc.
Minister-President

Standaard

Ik heb een kameraad die omwille van zijn relatie met een allochtoonse, al tweemaal in elkaar is geslaan en sms'jes van allochtone familie van het meisje krijgt van 'steek uw blanke worst niet in een bruine kut of we krijgen u wel' ...

En nu jullie ...

(Friedrich Nietzsche)

Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 26 juli 2004 om 12:32.
Oud 26 juli 2004, 12:29   #39
Tegendradigaard

Standaard

Wat had mijn zoontje van 8 jaar ooit iemand misdaan toen hij voor de eerste keer gesteamd werd ? Behalve natuurlijk dan dat hij blond is, blauwe ogen heeft...

Oud 26 juli 2004, 12:30   #40
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Inderdaad, ...

En stel u nu eens de vraag waarom de mensen zo zouden kijken of denken, is dat zomaar, of zijn jullie toevallig slachtoffer van een haat die voortkomt uit een aantal voorvalletjes met andere vreemdelingen, ... zou het dat kunnen zijn... ?
Maakt mij eigenlijk niet uit, zelfs al zit er 1 tussen die al 10 keer overvallen is door "een allochtoon" .

Zoiets is gewoon om het goed te praten "al die criminele autochtonen" "niks dan last heb ik er mee",... En hop het is opeens goed om een deel van de bevolking kwaad te bekijken alleen omdat ze nu toevallig niet 100% blank zijn. Want laten we duidelijk zijn moesten mijn vrouw en dochter een beetje blanker hadden geweest had niemand hen zo bekeken.

Citaat:
Pas op K9, ik praat dat niet goed hé ! zeker niet.
Dat je iemand haat die je iets aangedaan heeft OK, maar dat je alles niet blank haat omdat je last hebt of denkt last te hebben van enkele niet blanken niet OK, hopelijk zie je dat in.

Citaat:
Ik kijk alleen maar kwaad naar diegene die het verdienen en mij dus ook kwaad maken.
en wie verdient dat dan?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be