![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Een kussentje kan dan al misschien helpen, maar toch opteer ik liever voor het masker.
Immers door dolgedraaide en geflipte illegalen bespuugd worden om op die manier opzettelijk trachten het HIV-virus door te kunnen geven vraagt dan ook om extremere maatregelen vind ik. Hun een masker opzetten zal hun sneller doen beseffen wat we van dergelijk gedrag vinden in de maatschappij. Ook ben ik van mening dat iemand die zich gedraagt als een beest, in dit voorbeeld de dolgedraaide illegalen, duidelijk van de gewone mensen visueel moet onderscheiden worden door bv het opzetten van deze maskers opdat de burger gewaarschuwd wordt dat deze allochtonen gevaarlijk zijn (kans op HIV-besmetting en gewelddadig gedrag). |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want stel dat ze je beheksen met hun "evil eye" ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Gemakkelijk te praten wanneer je niet door een geflipte allochtoon bespuugd wordt met vies mogelijk HIV-bevattend speeksel dat bovendien uit een stinkende mond komt daar ik aanneem dat illegalen zeker hun tandenborstel niet zullen meebrengen naar dit land. Wie weet zitten ze ook regelmatig in vuilnisbakken om hun honger te stillen ? Bwaark. Wagelijk ! Een masker is zeker niet te ver gezocht voor deze illegalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Kan zijn, maar doordat hun speeksel met bloed vermengd is (kauwen op hun wangen hetgeen wonden veroorzaakt, hevig bijten op hun lippen) bestaat er wel een besmettingsgevaar.
Lees artikel helemaal bovenaan waarmee deze topic begonnen is en in dergelijke gevallen is er dus wel gevaar (spuwen in de ogen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Niet die zever, maar het artikel van De Telegraaf!
![]() Als er geen gevaar bestond, dan zou men toch gewoon kussentjes gebruiken, niet? 8) ![]()
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Waarom kussentjes gebruiken wanneer men over maskers beschikt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burgemeester
|
![]() HIV is écht niet overdraagbaar via speeksel... dat weet ik nog van mijn lessen over seks in het tweede middelbaar (lang lang geleden)...
Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit is wat de rijkswachter zei: Citaat:
![]() |