![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Kan de minster van onderwijs een homo zijn ? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
26 | 40,63% |
Ja. Dat mag toch geen rol spelen !! |
![]() ![]() ![]() |
41 | 64,06% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 17,19% |
Liever niet. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 25,00% |
Ja. Zelfs als hij het voor klein mannen heeft. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,94% |
Ik heb hier geen mening over. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,38% |
Prins Laurent for President ! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 21,88% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 64. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij kinderen ? Interesseert het jou niet waar jouw kinderen hun lul insteken ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal mij worst wezen !!!!
m.a.w. , Het interesseert me geen reet !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2) Maak polls over relevante onderwerpen zonder dat uw vooroordelen doorschijnen
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 30 januari 2013 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pascal Smets is Vlaams minister van onderwijs.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik heb het al dikwijls geprobeerd, maar tot op heden heb ik nog nooit één bericht van Vive begrepen.
Het is bijna een mysterie hoe iemand volzinnen kan schrijven met duidelijke, herkenbare woorden, die grammaticaal kloppen zonder dat men weet wat hij nu eigenlijk concreet bedoelt. Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 januari 2013 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat dit topic zelfs maar aangemaakt wordt is intriest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al bij al is het spijtig dat Gard Sivik http://nl.wikipedia.org/wiki/Gard_Sivik niet meer bestaat ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() "Vivelabelgique, Wat Vind Jij Zelf Van Een Homo Als Minister Van Onderwijs?"
Jack Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 januari 2013 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @djimi
Gard Sivik is een apart topic waard. Zijn stijl of mijn stijl of juist het 'gebrek' ervan is niet het topic hier. Het is gewoon een enquête. 60 Jaar geleden zou deze enquête choquerend over komen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 januari 2013 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vooral benieuwd naar andermans mening hierover. Als ik zelf mijn enquêtes ga invullen kan je dat interpreteren als sturing.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke criteria hanteer jij om iemand te beschouwen als een 'randdebiel' ?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN