![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het probleem zou zich stellen als een disproportioneel groot deel van de kinderen uit holebi-gezinnen dat gedrag blijkt te vertonen. Dat blijkt nu nergens voor te komen.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nog een geluk dat het een brave jongeman was, stel je voor dat het een stouterik geweest was ?! Dan had het slachtoffer nog méér slaag gekregen zeker !! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Genetisch gebrandmerkt ? Het bloed kruipt waar het niet kan gaan. In een democratische en tolerante beschaving opgroeien zal daar niets aan veranderen. En dat die beschaving de laatste jaren in decadentie vervalt zal er ook niets aan beteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://lb.linkedin.com/pub/dir/+/Ghosn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 7 februari 2013 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Jeetje, wat een overdreven gejank om een hollander die een paar klappen kreeg zeg.
Had ie gewoon z'n kop gehouden dan was er ws niks gebeurd. NEXT. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De manier van opvoeden hangt af van verstandelijke inzichten. Daar heeft andersgeaardheid niets mee te maken. Het groepselement speelt hier een belangrijke rol vind ik: samen sterk en samen laf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 tegen 8 ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is hierbij ontmaskerd als de dubbelnick van Superlouis.
![]()
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij blijft het de opvoeding die speelt, en je mag het draaien of keren maar het blijft in deze berichtgeving dan gaan om opvoeding gegeven door hetero's. Opvoeding is een kwestie van verstandelijke inzichten. Alleenstaande ouders, arme mensen, andersgeaardheeft heeft niets te maken met zinloos geweld of crimineel gedrag van ernstige aard. Je hebt gewoon mensen uit alle categorieën die zo beperkt zijn in hun denken dat ze van de opvoeding van hun kinderen een regelrechte puinhoop maken. Dat moet kunnen gezegd worden. Daarom schreef ik dat de ouders van die 'wild bunch' (ref: de cameraopname) best wel eens een bezinningssessie zouden mogen meemaken. Als mijn zoon erbij zat, zou ik de opvoeding die ik gegeven heb ferm in vraag gaan stellen. Ik vraag me ook af of er een incident voordien geweest is dat de acht samen op dezelfde golflengte zaten al dan niet onder invloed van alcohol of pillekes. Dat interesseert me maar die info is er momenteel niet, denk ik. Of wel? En als dat zo is, is het geen excuus hoor. En als ik met dat onderzoek naar het gebeuren gemoeid was, zou ik extra nagaan of er al geen precedenten waren die niemand kent. Als ik de cameropname bekijkt, krijg ik de indruk dat dit niet de maagdelijke aanval was. Het is alsof ze dit al eerder hebben gedaan. Enkelen onder hen toch. Ze hebben geluk gehad dat die jongen nog leeft. Voor dezelfde klappen en schoppen had die kunnen dood zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() ik denk het ook niet, homo en lesbo's zijn net veel aandachtiger bezig met hun kinderen omdat die sowieso niet onverwacht komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien word wit kostummeke ook eens door een 8tal kickschoppers aangepakt, dan zal ie weten dat tegen iemand hoof schoppen(meerdere keren) niet kan.
Zal ook wel niet zijn eerste openbaar optreden geweest zijn, zo te zien. Misschien houd het slachtoffer, want zo zag het eruit, een afslachten, er niets aan over, en heeft hij een goede scharlatan, sorry, advocaat. |
![]() |
![]() |