![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Het is er dus inderdaad over met deze aalsterse karnavalsgroep, maar de verontwaardiging is even selectief, de traditio's laten dit toe maar owee als ze nu eens
Allah en de Moslims hadden beledigd, dan was het inquisitiecentrum CGKR al lang ter plaatse en kwamen de karnavalisten op de electrische CGKR stoel terecht. Maar nu, blijft het oorverdovend stil |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dat de ongeboren Gerolf gruppenfuhrer was bij de SS moet zeker onderzocht worden door de staatsveiligheid. Tot op het bot. Ik heb het altijd gedacht... die kille uitstraling, dat kon niet anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben blij voor u dat u blijkbaar zelf niet beseft hoe achterlijk zo'n platbroekerij overkomt. Ik heb met u te doen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat er zo grappig aan is weet ik niet, maar wat ik uiteraard bedoel is dat ik de paniekreactie zou begrijpen van andere partijen, media enz mocht het over het VB gaan.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 7 februari 2013 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Niet allen van de Waffen-SS waren die beulen zoals men ze nu wil voorstellen.
Slechts een kleine groep die de kampen bewaakten waren van een andere soort en dan nog niet in alle kampen. De grootste smeerlappen waren meestal Joden zelf die uit eigenbelang (de Kapo's) hun eigen mensen het zuur maakten. 95% van de SS heeft NOOIT een Jood aangeraakt, maar waren commando's van het hoogste niveau en geselecteerd volgens speciale normen. De Waffen-SS was een elite leger in een leger zoals nu de para's ( maar uitgebreider) Indien je enkel de SS kent vanuit de boekjes, gelieve te zwijgen, want het is echt belachelijk wat hier wordt geschreven. Wat ze met de Joden in de oorlog hebben gedaan (de rest van de wereld) verwerp ik ook en is schandalig. Ga eens aan de Amerikaan vragen waarom ze hun grenzen sloten voor de vluchtende Joden? Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 8 februari 2013 om 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Niet op een boot zetten die N-VA ers maar een ster opnaaien(sarcastisch,de smileys werken niet). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want de reactie van de Aalstenaars zal al genoeg zijn, om zelf niet te moeten reageren. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 8 februari 2013 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() werkelijk?zouden dit dan echt de eerste stappen zijn naar de volwassenheid voor de nva?
Laatst gewijzigd door Nvalid : 8 februari 2013 om 01:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen BDW,DiRupo,VanDe Lanotte,Van Ackere,De Block,Magnette,Reynders,Annemans,Peeters,Onkelinck x,Turtelboom,...... Niks laster dus. Wedden? Nooit laster tegen links? Carnaval hé.In Aalst hé? Niveaan zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die overige 95% SSers,creche's uitbaten? Swartze Sweinherei. Para's. Oostfronters in de familie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dan zelfs nog beginnen zeuren over opa zaliger... Ik wist niet dat linkiewinkies in de erfzonde geloofden? Maar aangezien je blijkbaar zelfs én moslim én ps'er kan zijn...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken er zelfs die moslim én CDH'r zijn én delegué bij het acv en die 5 keer per dag op hun mat liggen richting oost... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Jawel, en er nog trots op ook...
http://forum.politics.be/showthread....ht=oostfronter
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |