Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2013, 19:03   #21
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
"Twintig procent van de Vlaamse jongeren vindt dat moslims hun geloof in dit land niet zouden mogen belijden."
weeral een bewijs van de puurste hypocrisie. ik zie hier veel dat men de islam hier niet wil omdat zij onze 'hoogstaande' westerse waarden niet respecteren.

wat zie ik hier.. 1/5 van onze 'hoogstaande' westerse cultuur respecteert dezelfde waarden zelf niet.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 9 februari 2013 om 19:03.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2013, 21:09   #22
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
weeral een bewijs van de puurste hypocrisie. ik zie hier veel dat men de islam hier niet wil omdat zij onze 'hoogstaande' westerse waarden niet respecteren.

wat zie ik hier.. 1/5 van onze 'hoogstaande' westerse cultuur respecteert dezelfde waarden zelf niet.
En wat als hun geloof lijnrecht tegen onze wetten gaan, dan die wetten maar wat gaan aanpassen? Ik ben het beu dat wij moeten inbinden voor hun cultuur, we hebben eindelijk de kerk klein gekregen en nu krijgen we hetzelfde met de islamisten. Zucht.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2013, 21:09   #23
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
De vraag blijft op welke manier is de bevraging doorgegaan. Dit heeft een invloed op de resultaten.
Leugens, grote leugens en statistieken.
Oud 9 februari 2013, 21:18   #24
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Het resultaat van dit onderzoek is weliswaar schokkend, maar het verbaast mij langs geen kanten. Dank u wel Paars-Groen om ons destijds de migrantenwet door de strot geramd te hebben. Reken er maar niet op dat een herstel jullie geloofwaardigheid de eerstkomende decennia ook maar een schijn van kans heeft.

Verder is er iets dat mij ook steeds heeft geïntrigeerd. WIE is er voor verantwoordelijk dat hier zulk een massa moslims zijn toegestroomd, waarvan de meesten zonder minste professionele kwalificatie. Wie is daarmee begonnen?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2013, 21:51   #25
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:

O, maar geen geheim daar hoor. Dus geen hypo. de islam en hun lelijk gevolg moet oprotten. Ik wil daar zelfs geen pseudo intellectuele discussie rond voeren. Ze moeten oprotten. Zonder meer.
Oud 9 februari 2013, 22:36   #26
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1/5, dat is nog altijd een minderheid, hé.

Net zoals 1/4, trouwens.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 09:38   #27
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1/5, dat is nog altijd een minderheid, hé.

Net zoals 1/4, trouwens.
Hangt af hoe je de vraag stelt, op die manier is niets een meerderheid. 20+33 is toch 53% die sterke vragen heeft over de wettelijkheid van de Islam binnen de Westerse maatschappij. Op die manier is het een meerderheid.
Oud 10 februari 2013, 09:55   #28
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wie met wie ligt (wettelijk goedgekeurd) te poepen ,
zal me worst wezen !!

En verder , (Sex niet incluis):

Mijn persoonlijke mening:
Ik sta best open voor andere culturen , en ....
als ik eten wil , en ik heb honger , probeer van alles !!
En of mijn buurman immigrant of hier geboren is ,
interesseert me letterlijk geen ene zak !!

Maar ....

http://filesforum.politics.be/showpo...6&postcount=44

onze cultuur en waarden en vrijheden mogen niet ondergeschikt zijn aan diegene die naar hier toe komen.

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 11:48   #29
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

ok, 'hoostaande' tussen aanhalingstekens blijkbaar, in welk opzicht is dan de kinderhuwende, meisjesbesnijdende, sluierende, inteeltende Islam cultuur hoogstaander dan de westerse?

En in welk opzicht valt dit allemaal te rijmen de westerse wetgeving en samenleving? Er worden uitzonderingen gemaakt voor islamisten maar blanke westerlingen worden voor net hetzelfde gewoon veroordeeld zoals het zou moeten. De ene is blijkbaar meer gelijk dan de andere, dat stukje westerse linkie-winkie hypocrisie is ronduit walgelijk.
Oud 10 februari 2013, 12:32   #30
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het resultaat van dit onderzoek is weliswaar schokkend, maar het verbaast mij langs geen kanten. Dank u wel Paars-Groen om ons destijds de migrantenwet door de strot geramd te hebben. Reken er maar niet op dat een herstel jullie geloofwaardigheid de eerstkomende decennia ook maar een schijn van kans heeft.

Verder is er iets dat mij ook steeds heeft geïntrigeerd. WIE is er voor verantwoordelijk dat hier zulk een massa moslims zijn toegestroomd, waarvan de meesten zonder minste professionele kwalificatie. Wie is daarmee begonnen?
Da's de vraag die zelfs VB niet durft te stellen.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 17:22   #31
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Minstens 700 miljoen tot 1 miljard moslims begaan misdaden zoals vrouwen besnijden en geconsumeerde kindhuwelijken, zaken waarvoor je hier makkelijk de gevangenis in zou gaan (als niet moslim). Dat is meer dan 50% van alle moslims dus je kunt statistisch makkelijk stellen dat moslims als groep misdadig zijn. Zij die deze praktijken niet uitvoeren moeten zich wel grondig vragen stellen bij hun ideologie die zoiets toelaat, als ze moslim blijven gaan ze hier ook mee akkoord.
Ja, maar ze zitten in dezelfde positie als de Duitse bevolking ten tijde van de nazi's. Wie het toen aandurfde, als Duitser, openlijk tegen de "partij" te zijn werd toen ook opgepakt en naar werkkampen of concentratiekampen gezonden!
En moslims zijn er ook niet vies van om hun eigen soort uit te moorden: bewijzen ze bijna dagelijks op het wereldtoneel.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 17:25   #32
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Bart De Wever heeft deze golf van homohaat aangewakkert door z'n klopjacht op homo's aan te kondigen. Hij wil ze bloedzuiveren uit de administratieve medewerkers, hij wil ze bloedzuiveren uit de gemeente als hij dat kon.
Zeer grappig.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 18:07   #33
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht

En niet alleen wie er mee begonnen is. Hoe komt men dat men dat spelleke tot op vandaag nog steeds meespeelt als het overduidelijk is dat dat importgedoe gewoon ganse steden in vuilbakken omtovert?
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 18:13   #34
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
En niet alleen wie er mee begonnen is. Hoe komt men dat men dat spelleke tot op vandaag nog steeds meespeelt als het overduidelijk is dat dat importgedoe gewoon ganse steden in vuilbakken omtovert?
Wat ik mij afvraag is of andere EU landen evenmin scholings- of beroeps-kwalificatieisen stellen. Want als je ziet wat hier binnenkomt krijg ik toch de indruk dat er op dat vlak geen enkele vraag wordt gesteld. Daarentegen, in landen zoals Canada en Australië, nochtans typische immigratielanden, daar wordt je met een massa kwalificatie-eisen geconfronteerd.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2013, 18:22   #35
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Eigenlijk is die opendeurpolitiek ontstaan door Agalev/Jos Geysels die ons een schuldgevoel heeft opgezadeld dat elke vorm van eigen cultuur verdediging een gevaar voor herhaling van nazistisch WOII inhoudt. Zo heeft Agalev destijds het cordon sanitair ingevoerd om politiek correct gedoe door ons strot te duwen, eigen postjes veilig stellen en alle oppositie de mond snoeren.
En met N-VA proberen ze hetzelfde te doen. De pretentie van politiek correct druipt eraf, en ze beseffen niet dat ze west-europa naar de knoppen doen.
Oud 10 februari 2013, 21:21   #36
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigenlijk is die opendeurpolitiek ontstaan door Agalev/Jos Geysels die ons een schuldgevoel heeft opgezadeld dat elke vorm van eigen cultuur verdediging een gevaar voor herhaling van nazistisch WOII inhoudt. Zo heeft Agalev destijds het cordon sanitair ingevoerd om politiek correct gedoe door ons strot te duwen, eigen postjes veilig stellen en alle oppositie de mond snoeren.
En met N-VA proberen ze hetzelfde te doen. De pretentie van politiek correct druipt eraf, en ze beseffen niet dat ze west-europa naar de knoppen doen.
De "Opendeur-politiek" is een uitvindsel van dezelfde mensen die achter de Volkerenbond, de UNO en het 'Verenigd Europa' zitten/zaten. Agalev wilde graag kost wat kost deel uitmaken van het establishment en probeerde gewoon de beste leerling van de klas te zijn.
Oud 10 februari 2013, 21:33   #37
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
De "Opendeur-politiek" is een uitvindsel van dezelfde mensen die achter de Volkerenbond, de UNO en het 'Verenigd Europa' zitten/zaten. Agalev wilde graag kost wat kost deel uitmaken van het establishment en probeerde gewoon de beste leerling van de klas te zijn.
En de bevolking heeft dat 30 jaar geslikt. En ik vrees ervoor dat voor de meesten hunne frank NOG steeds niet gevallen is.
Oud 11 februari 2013, 10:53   #38
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
En de bevolking heeft dat 30 jaar geslikt. En ik vrees ervoor dat voor de meesten hunne frank NOG steeds niet gevallen is.
Al vééél langer he. Immigratie uit NAF/TURK begon 'officieel' in 1964.
Oud 11 februari 2013, 11:12   #39
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Al vééél langer he. Immigratie uit NAF/TURK begon 'officieel' in 1964.
Ja maar toen was de immigratie nog geen bedreiging voor de westerse kultuur. Hopenal wat lokale botsingen door wat hardhoofden. Café gedoe. Sinds Agalev/Jos Geysels zijn bek heeft opengezet werd het politiek correct om alles behalve onze kultuur te verdedigen, én dus het geld te laten rollen voor alle import die hun kiezersaantal doet spijzen. In Brussel is dat geniaal gelukt, daar heb je als autochtoon de volgende 1000 jaar niets meer te zeggen.
Oud 11 februari 2013, 11:39   #40
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:

Op basis van de beschikbare gegevens kunnen we onmogelijk besluiten of deze jongeren al dat niet hypocriet zijn.

Moslims mogen hier moskeeën bouwen, mogen hier in zeer ruime mate hun geloof belijden, mogen relaties aan gaan met niet-moslims, mensen mogen bekeren tot de islam maar wat staat daar eigenlijk tegenover?
Zou het misschien kunnen dat ondanks de mediacensuur de ogen van steeds meer mensen open gaan?
Zou het misschien kunnen dat we nog wel tolerant zijn maar niet meer onnozel?
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be