![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weglopen ?? Waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sorry hoor, ik zie een allochtoon me zo gauw niet helpen, als ik aan de kassa van de Lidl kleingeld tekort kom om mijn boodschappen te betalen. En ik ga dikwijls naar de Lidl. ![]() Ik ben al content als ik met niemand ruzie krijg daar. ![]() Want het loopt daar vol schorremorrie uit alle de vier windrichtingen dikwijls. Spijtig genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het OCMW of CAW houden zich hier helemaal niet mee bezig, en ook de wijkagent heeft wel wat anders te doen. Wanneer het probleem zich voordoet in of rond ene supermarkt kun je hen dit signaleren, maar er wordt pas iets ondernomen wanneer meerdere klanten klagen en je moet wel echt iets kunnen zeggen over dat pesten, vage gevoelens worden niet ernstig genomen ( waarmee ik niet wil zeggen Duveltje dat het niet belangrijk is hoe je iets ervaart) Wie kun je wel aanspreken? Een straathoekwerker, buurttoezicht, en buurtregisseur..het is hun taak samenlevingsproblemen en overlast aan te pakken, informeer jezelf bij je gemeente wie actief is met die opdracht in je buurt. Succes en blijf niet bij de pakken neerzitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Tja, er zijn zo van die problemen die minder 'au sérieux' genomen worden hé.
Als men wil opvallen opteert men liefst voor Sport of 'entertainment ster' te worden. De actualiteit leert ons echter, dat het daar ook zelfs niet steeds lukt!. Rest: een bus 'naft' + een doosje lucifers en (indien ze U nog kunnen identificeren), kom je sowieso aan bod. Bijt eerst, alvorens gebeten te worden: De media tonen het ons dagdagelijks aan. De sterkste en slimste heeft altijd gelijk. Er is momenteel geen plaats meer in onze 'Consumptiemaatschappij' voor zwakkelingen en 'Goede-lamzakken'. Het staat jullie uiteraard vrij er anders over te denken! ![]()
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het gestes zijn, welke zijn het dan? Versperren ze je de weg, geven ze je een duw, andere? En als het mondeling gebeurt, welke taal hanteren die oostblokkers dan? Roepen ze je na? Vertel eens wat er allemaal al gebeurd is. Ik wil dat heel graag weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal ingebeeld Laatst gewijzigd door eno2 : 17 februari 2013 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() De Oost-Europeanen hebben Duveltje het zwijgen op gelegd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
En zo is voor de linkerzijde het probleem weer van de baan?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |