![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: maagring? | |||
zeker |
![]() ![]() ![]() |
5 | 26,32% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 42,11% |
maybe |
![]() ![]() ![]() |
6 | 31,58% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het zou mij niet verwonderen... Zo snel natuurlijk afvallen lijkt me heel sterk en heel ongezond.
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 11 februari 2013 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() K&K?
Op het eerste zicht wel. Maar ik denk dat zijn vermageringskuur politiek een onderdeel van zijn verkiezingscampagne vormde. De boodschap: kijk eens wat wij (kunnen/zullen) gaan doen met discipline en wilskracht. Indien zou blijken dat die wilskracht en discipline eigenlijk in werkelijkheid medische instrumenten zouden geweest zijn heeft dat natuurlijk zijn politieke betekenis nml. Bedrog. Als ik vandaag de foto van zijn lijf op de voorpagina van de krant zie staan heb ik 2 bedenkingen. 1-Hij gebruikt dezelfde trukendoos als Poetin. Gij gelooft toch niet dat hij in dat ijskoude water duikt zonder politieke bijbedoelingen. 2-Ik geloof nooit dat je na zo veel kilo (er is sprake van 58 kilo) gewichtsverlies een bijna rimpelloze buik kan krijgen door training alleen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Mensen dat is toch geen discussie waard, zijt blij dat hij wat aan zijn gezondheid gedaan heeft want hij paste een goed jaar gelden bijna niet meer in de stoelen van de senaat (Waar hij voor de duidelijkheid niet meer inzetelt). Ik heb die ooit eens mogen testen en die zijn breed hoor!
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Nogmaals, who cares? Bron? Bewijs het eens. Jef Tet telt niet vrees ik.
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 11 februari 2013 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() De hele meute dag allemaal lezers/VTM kijkers zouden er van smullen, vrees ik. Perceptie is alles.
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 11 februari 2013 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Slogan en boodschap daardoor volledig ontkracht...
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 11 februari 2013 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Triestige draad.
De tegenstanders van De Wever laten zich hier niet van hun beste kant zien vrees ik. Persoonlijk interesseert mij voor geen meter hoe hij het gedaan heeft. Als daar een maagring aan te pas zou komen dan is dat zo. So fucking what. Deze draad heeft ook terecht weinig succes. En ik weiger me te verlagen om eraan mee te doen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 februari 2013 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor jou uiteraard niet omdat het effect van het kwijtspelen van die vetrollen voor zijn imago het belangrijkst is,met andere woorden met hoeveel % zijn marktaandeel hierdoor verhoogd werd Laatst gewijzigd door Nvalid : 11 februari 2013 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |