![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zie de keurig afgerichte metromannen deze gelegenheid eens aangrijpen om feminismepunten te scoren.
![]() 'Onvervangbaar', toe maar zeg. En wat maakt Martine Tanghe dan wel zo'n goede, onvervangbare nieuwslezeres? Ze heeft geen bijzondere stem, uitspraak, ze is niet bepaald appetijtelijk om naar te kijken. Ze is in het verleden lid geweest van extreemlinkse organisaties ja, dat wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh, als je hier dagelijks zo'n +/- 27 berichten gemiddeld kan posten, zal dat nog wel meevallen, zeker ?
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar hej zeg, waar moeit gij u mee in feite?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 11 februari 2013 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan ist goed. Of hoe ver Einstein vooruit was op zijn tijd.
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mag ik iedereen vragen niet zo te spuugspetteren tegen mijn scherm. Kan ik dat spel weer openvijzen om het droog te vegen....
![]()
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij de vrt uiteraard, past helemaal in 't plaatje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel voorbeeld ...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groot_D...derlandse_Taal Als ik daar stilletjes vanuit mijn luie stoel aan meedoe, kopje koffie in de aanslag luisterende naar de zoetgevooisde zinnen die men daar weet te brengen kan ik mij niet van de indruk ontmaken dat als Martine ze leest, ik die zinnen meestal zonder fouten schrijf maar als die Nederlander ze voorleest, staan ze vol fouten wegens ... niet goed begrepen door het gerochel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Martine slist? Da's wel sterk overdreven!
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens ben ik zeker niet links te noemen maar ik vind Martine de beste vrouwelijke nieuwslezeres. Ik vind haar uitspraak keurig, haar stem rustig en aangenaam en haar voorkomen goed. Voor mij hoeft daar geen geschminkte tuttebel van 20 jaar te zitten die om de 5 minuten "oh my god" piept!
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tanghe bezondigde zich in het verleden reeds meermaals aan subtiele maar onmiskenbare gezichtsuitdrukkingen die volgens haar blijkbaar pasten bij het voorlezen van bepaalde nieuwsberichten (al dan niet over bepaalde politieke partijen). Alleen al daarom is ze de naam "journaliste" onwaardig.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Tanghe, what's in a fucking name ...
Al die kleffe aanbidders hier zouden ogen trekken, moesten ze weten hoe corrupt dat gate keepertje wel niet is ... Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 11 februari 2013 om 19:17. |
![]() |
![]() |