![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eigenlijk Loomat geloof ik. Of wat het Lamoot? In ieder geval denk ik niet dat we veel missen....en Maloot klinkt beter.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 februari 2013 om 01:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik weer te lang op Mars verbleven ben want ik kende ze niet dat 'hot' Marijke.
Maar laat ons met zen allen in deze carnavalperiode zingen van: Der staat een paard in de gang, eeeeen paard in de gang ... ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom met z'n allen? Durft ge niet alleen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan voor die ene keer dat Lamoot eens een goei grap verzint laat ze zich kennen als een sukkelaar die zich schaamt voor haar eigen beroep. Dat zijn serieuze minpunten hoor.
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al denk ik dat er nog weinig van Zot Marijke overblijft dat we niet gezien hebben, letterlijk en figuurlijk. Pissen op de mensen, erop slaan met zwepen, ze ketenen, "speciale acties" tegen dumpingprijzen, 9 maanden zwangerschap verkopen als een "unieke mogelijkheid" ... Die bal gehakt is gewoon knetter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze laat zich terwijl ze 9 maanden zwanger is neuken door wildvreemden. En dan is Gunter het plat, vulgair, degoutant ventje omdat hij een actuele grap maakt over paardenvlees? Die hypocriete hoer heeft ze niet alle 5 op een rij... Ik hoop dat haar kind het nooit te weten komt dat mama de del zich liet pakken terwijl hij of zij in haar buik zat. Degoutant goor aandachtsziek foorwijf.
Laatst gewijzigd door Demper : 14 februari 2013 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Buiten categorie. Ik heb ook vriendinnen die in hun jongere jaren in die sector werkten, dat waren dames buiten hun werkuren. Met een van hen ben ik zelfs naar het trouwfeest van mijn zus geweest.
Hot marijke daarentegen is geen dame, ze zou het zelfs niet kunnen zijn moest ze willen. Een knettergekke gehaktbal is een redelijke omschrijving. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij praat hier nogal veel over prostitutie, je hebt blijkbaar veel "kennissen" in die branche en ze mogen zelfs op familiefeesten komen. Ik zal maar geen gok wagen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, een man die verschillende dames van plezier kent, dat is altijd puur toeval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En je mist inderdaad niets. Zelfs het opperhoofd van de lolbroeken, Geert Hoste, is niet grappig. Dodelijke saaiheid en platvloersheid krijgen een podium. Wie dat maar niets vindt is natuurlijk een humorloze 'conservatieve engerd'. Dus een 'naaaazi'.
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed bezig, Rambo. Citaat:
![]() Ik dacht dat je een pooier was. |
||
![]() |
![]() |