![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Danku voor dit pareltje van wijsheid,BG.....
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() dat ge niet van de slimsten zijt thorreken, heb ik ondertussen ook wel al door....
Maar dat ge zelfs het verschil NIET KUNT ZIEN tussen een persoonlijke gratuite ongefundeerde , onjuiste en niet ter zake doende bewering/verwijt jegens mij en maar achterliggende opinie over oa israel dat losstaat van dit onderwerp, maar omwelke reden ik deze persoonlijke aanval wel krijg, is INDERDAAD zeer onintelligent... triestig zelfs bovenstaande conclusie die je maakt is zelfs dermate onnozel dat het niet meer gezond is...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 29 juli 2004 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() kwestie van terug on topic te komen....
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarin was 't Irak-Iran conflict anders? Blijf erbij dat Iran de hoogste horde (zoals in atletiek, niet zoals in bende barbaren) is en blijft in 't Midden-oosten. Elke kans op vreedzame hervormingen is tot nul herleid door GI's te stationeren in hun buurlanden Irak en Afghanistan. soit, de situatie is zoals ze nu is, veel plezier met uw tax-dollars aan 't werk te zien. Dikke verspilling van geld en mensenlevens...
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar laat ze ginder aub een burgeroorlog of ééntje met Iran uitvechten. Moslims die elkaar liquideren verminderen het gevaar voor ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De humaniteit druipt eraf........zoals urine van de poten van een aap!
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb ook niet gezegd dat ze elkaar daar naar het leven MOETEN staan hé, maar als ze hun stammentwisten niet op een geciviliseerde manier kunnen beslechten hoeven wij ons daar niet mee bezig te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En weer 12 iraakse doden bij rellen met terroristen. Tel ze er maar weer bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ja hoor, ook vandaag weer 6 doden en min.17 iraakse gewonden door terroristische aanslagen. Ze gaan de amerikanen nog bijhalen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is dat deze terroristen (want je kunt ze geen andere naam geven) het geen bal kan schelen wie er sterft, hun doel is mij compleet onduidelijk, misschien kun jij mij het nut vertellen waarom ze dit blijven doen. Om Irakezen een beter leven te bezorgen? Voor de heropbouw van irak? Voor eender welk goed doel? Tzal mij verwonderen welk dan hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- het is te duur - er zijn gewoon niet genoeg soldaten - het kost te veel Amerikaanse levens - het zijn bijna verkiezingen - het zijn uiteindelijk toch maar Arabieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn toch maar arabieren, tja dat is wat de terroristen er zelf ook van denken. Indien de amerikanen belgie zouden bezetten zoals ginds ben ik nog niet zo dom en geschift om mijn buurman ofzo de dood in te jagen juist omdat er ergens wat amerikanen rondlopen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stonden de GI's hier niet voor garant ??? Vandaar ik me nog afvraag wat het nut van de US daar nog is ??? Dan kunnen ze evengoed naar huis.... ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom? Vooral omdat het huidige marionettenregime enkel en alleen steunt op de aanwezigheid van de amerikanen en hun wapentuig. Moesten de amerikanen morgen de boot terug naar de VS pakken heb je inderdaad overmorgen een burger-oorlog in Irak en krijg je een nieuwe Saddam die de macht grijpt. Met andere woorden : ze houden ginder kunstmatig een situatie in stand die extreem labiel is en die voor niemand goed is. Hun hoop is erop gevestigd dat de irakezen zelf de rotzooi opkuisen en dat het irakese leger en de politie zelf orde op zaken stelt. Ijdele hoop in mijn opinie aangezien grote delen van de bevolking de amerikaanse aanwezigheid zien als een bezetting en de politie, leger en de interim-regering als collaborateurs. Het meest waarschijnlijke scenario voor de nabije toekomst is dan ook gewoon meer van hetzelfde : dagelijks bomaanslagen op 'collaborateurs' en amerikaanse troepen indien ze zich laten zien. Tot november zullen de amerikaanse militairen zich relatief kalm houden om de invloed die dode en gewonde soldaten hebben op de verkiezingscampagne te minimaliseren. Waar het volgens mij zal op uitdraaien is dat de vs een paar versterkte kampen bouwen in Irak en dat ze zoveel mogelijk daarin blijven zitten en de olievelden bewaken. De veiligheid van de gewone irakees kan hun imo niet echt veel schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Natuurlijk hopen ze dat de irakezen zelf de rotzooi oplossen, is dat een verkeerde instelling misschien? Heb jij dat gevraagd aan de grote delen van de bevolking? Waar haal je dit vandaan? 1 ding kan niet kloppen aan jou verhaal, eerst zeg je dat ze de situatie stand houden die labiel is en dan zeg je toch dat ze hopen dat de irakezen de rotzooi zelf opkuisen...dus ze houden helemaal niet de toestand labiel maar ze willen ze oplossen. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom helpen ze dan de irakezen bij de strijd tegen de terroristen? Dat jij denkt dat het Bush het leven van een irakees niets interresseerd wil niet zeggen dat de militairen daar ook zo over denken é. Je projecteerd jou visie over Bush rechstreeks naar alle militairen die ginds zitten, je kent ze niet eens, en je weet dus helemaal niet of het leven van een ander hen iets interresseerd, je kunt niet eens 1 naam geven van een militair die daar zit. |
||||||
![]() |
![]() |