Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2013, 17:29   #21
Aton
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
gelukkig is Israel een DEMOCRATISCHE staat en geen THEOCRATIE zoals de hen omringende islamitische paradijzen.
Dat is wat ik bedoelde
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 21:57   #22
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Allez, progressieve moslims uiten zich, en dan is het nóg niet goed?

Steunt hen toch! Laat hen dit verantwoorden, en het Islamitische homodebat zal op de voorgrond treden en iedereen kan zelf conclusies trekken. Misschien dat bepaalde groepen dan selectiever gaan zijn in welke moslims ze steunen.
Als dat moslims zijn dan ben ik een charismatisch christen, die eikels blijven zeggen dat ze moslim zijn. Het is een godsdienst, je kunt die afzweren als je er niet in gelooft maar Moslims kunnen dat maar erg moeilijk blijkbaar.

Moet ik nu blij zijn dat een homo zichzelf Moslim of Christen noemt? Het toont gewoon aan hoe dom ze zelf zijn.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2013, 22:02   #23
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Je maakt hier volgens mij toch een vergissing. Als je Christenen en Joden op één lijn zet, heb je het dan toch over gelovige joden. Niet alle joden zijn Israëliërs en niet alle Israëliërs zijn gelovige joden.
Moet je maar eens aan deze joden vragen hoe ze daarover denken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chassidisch_jodendom
Akkoord maar een Joods land is toch wel een referentie, het zijn geen ongelovigen die het land besturen maar inderdaad ook niet de orthodoxe bende.

Toch blijft het resultaat hetzelfde, orthodoxe joden vermoorden niet in grote getale homo's op straat zoals wel gebeurd in hun Moslim buurlanden, dat moet je ze toch meegeven. Vorig jaar bijna een 1000-tal in Irak alleen al, het is buitensporig veel.

Of dat Israël zelf bestaansrecht heeft is een andere vraag, daar gaat het hier niet over.
Oud 18 februari 2013, 22:58   #24
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Als dat moslims zijn dan ben ik een charismatisch christen, die eikels blijven zeggen dat ze moslim zijn. Het is een godsdienst, je kunt die afzweren als je er niet in gelooft maar Moslims kunnen dat maar erg moeilijk blijkbaar.

Moet ik nu blij zijn dat een homo zichzelf Moslim of Christen noemt? Het toont gewoon aan hoe dom ze zelf zijn.
Kijk, dat gedoe kan dan mooi de media halen.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2013, 07:40   #25
Aton
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Akkoord maar een Joods land is toch wel een referentie, het zijn geen ongelovigen die het land besturen maar inderdaad ook niet de orthodoxe bende.
Op zulk een onzin, wat kan men daar op antwoorden ???

Citaat:
Toch blijft het resultaat hetzelfde, orthodoxe joden vermoorden niet in grote getale homo's op straat zoals wel gebeurd in hun Moslim buurlanden, dat moet je ze toch meegeven. Vorig jaar bijna een 1000-tal in Irak alleen al, het is buitensporig veel.
Nog een pak totale nonsens !! Die orthodoxe joden wonen nu wel toevallig in een democratisch bestuurd land he Bonneke en daarenboven zijn ze dik in de minderheid. Wist je niet he ?

Citaat:
Of dat Israël zelf bestaansrecht heeft is een andere vraag, daar gaat het hier niet over.
Nee, dat dacht ik ook niet. Trouwens,dat staat op een andere bladzijde van Dag Allemaal.
Oud 19 februari 2013, 07:54   #26
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
Op zulk een onzin, wat kan men daar op antwoorden ???
Nog een pak totale nonsens !! Die orthodoxe joden wonen nu wel toevallig in een democratisch bestuurd land he Bonneke en daarenboven zijn ze dik in de minderheid. Wist je niet he ?.
Het is simpel, er is 1 joods land en daar hebben homo's relatief veel rechten, ze promoten zelf het homo toerisme omdat de behandeling van homo's een soort maatstaf is van hoe achterlijk een land is. Er zit dus wel wat politiek achter.

Als je dat dan vergelijkt met gelijk wel moslim land dan is er echt wel een groot contrast, gelijk hoe je het bekijkt.

Democratisch is wel een los woord voor jou, een land die een ander land bezet, daar ook geen democratisch bestel toelaat en geen volledig stemrecht geeft aan al z'n inwoners noem ik niet democratisch.

Laatst gewijzigd door BonBon : 19 februari 2013 om 08:21.
Oud 19 februari 2013, 08:45   #27
Aton
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het is simpel, er is 1 joods land en daar hebben homo's relatief veel rechten, ze promoten zelf het homo toerisme omdat de behandeling van homo's een soort maatstaf is van hoe achterlijk een land is. Er zit dus wel wat politiek achter.

Als je dat dan vergelijkt met gelijk wel moslim land dan is er echt wel een groot contrast, gelijk hoe je het bekijkt.

Democratisch is wel een los woord voor jou, een land die een ander land bezet, daar ook geen democratisch bestel toelaat en geen volledig stemrecht geeft aan al z'n inwoners noem ik niet democratisch.
Kan je hier eens nooit enig zinvolle post neerzetten ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be