![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen HC volgeling , maar hij mag voor mij part gerust
zijn ideëen hier uitschrijven , hij doodt er niemand mee !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 februari 2013 om 06:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jezelf de hele tijd als God presenteren is geen idee maar een waanidee (of megagetrol, neem ik aan) De meeste fora laten dat soort getrol niet toe. En dan heeft hij nog het lef critici voor domkop uit te schelden! Daarvoor is hij al enkele keren tijdelijk gebannen Naar K & K ermee of nog veel beter: buiten! Laatst gewijzigd door eno2 : 19 februari 2013 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij houdt zich in zijn eigen draden op, wat betreft zijn theoriëen.
Als je hem vergelijkt met pakweg Codfried vind ik Harrie een goeie zaak. Hij houdt je scherp qua denkfouten; oorzaak-gevolg; wetenschappelijk bewijs-hypothese; verleggen van het probleem; en verleggen van de bewijslast. En hij is niet-agressief en dringt zich niet op. En zijn avatar is grappig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Je moet ivm HC afkomen met "denkfouten corrigeren" ![]() Dat hij zijn eigen denkfouten (fantasmen) corrigeert... Hij houdt zich helemaal niet in zijn eigen draden op met zijn getrol In sommige van mijn draden is hij de meest frequente respondent. Citaat:
Hij is juist daarom al een paar keer tijdelijk gebannen Laatst gewijzigd door eno2 : 19 februari 2013 om 11:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Iemand bannen voor wat hij gelooft zou wat ingaan tegen de spirit van dit forum.
Ik zie hem trouwens alleen scherper worden tegen mensen die hem zelf beginnen te beledigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je beweren dat zijn God-zijn en zijn microwezentjes geen waanidee zijn en zijn alomaanwezigheid daarmee geen getrol? Laatst gewijzigd door eno2 : 19 februari 2013 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zit niet op veel andere forums, maar ik heb wel een goed zicht op wat hij hier doet.
Wat jij voorstelt is meningen en overtuigingen die jij niet kan smaken qualificeren onder getrol. Dat is censuur. En dat heeft hier geen plaats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jezelf als God en verlosser bestempelen heeft niets te maken met meningen, laat staan politieke meningen, dat is integendeel puur getrol Ook zijn morosofe absurde theorie van microwezentjes is dat. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 februari 2013 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat de wetenschap geen aanvaardbare uitleg zal kunnen geven, maar de andere theorieën des te meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit niets komt niets en ook kan iets niet in het niets verdwijnen. Alles verandert in iets anders. De microkosmos van het atoom bestaat uit een oneindige reeks van steeds kleinere deeltjes, die ruimtescheepjes zijn. Die kunnen wel uit elkaar gehaald worden (bijvoorbeeld bij kernsplijting), maar niet vernietigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk uit jaloersheid omdat je wel weet dat je zelf helemaal niks presteert. Ben je het niet eens met mijn atoomtheorie, kom dan met een inhoudelijk tegenargument en hou op met dat gepest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze eno2 kan de vrijheid van meningsuiting niet verdragen. Met de Islam zal hij wel geen enkele moeite hebben, daar zie ik hem nooit, maar mij valt hij lastig. Dat zegt wel genoeg of deze persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En atomen kunnen zeker geannihileerd worden, ooit al eens van anti-materie gehoord? Hoe past dat trouwens in uw theorie? Een andere factie microwezens die actief oorlog voert met de gewone materie microwezentjes?
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jouw eigen draad: spirituele spreuk van de dag, dat hoort bij "Klein Kleutertje" thuis. Maar als jij daar gelukkig mee bent, ik ben niet onverdraagzaam en gun iedereen het zijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() en wanneer ga jij het hc-universum stichten ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Annilhilatie zou betekenen dat iets in het niets zou verdwijnen, wat sowieso niet kan volgens de wetenschap zelf omdat volgens haar alles uit energie bestaat en er bovendien volgens de wetenschap zelf er een behoud is van energie. Voor iets betere uitleg: zie beneden. Citaat:
Dat is iets anders dan annihilatie als een verdwijnen in het niets. En volgens mij is anti-materie de Geest, die de ware grondslag is van de materie. Dat zou kunnen betekenen dat de materie over kan gaan in een hemelse innerlijkheid, wat best mogelijk kan zijn, want innerlijk en uiterlijk: hemel en heelal zijn volgens mij een eenheid. En dat gebeurt ook constant in de vorm der tijd: verdwijnen en verschijnen. Citaat:
Ik denk eerder dat het om normale processen gaat. Voor de wetenschap zijn die dan slechts natuurkundig van aard, maar ik denk dat het om hogere culturen gaat. Zou toch wel eens nuttig kunnen zijn voor de wetenschap daar kennis van te nemen, want mijn heelal is heel wat beter dan dat van de wetenschap, dat uit Niets gekomen ook weer in het Niets zal verdwijnen. Annihilatie geheten. Zo heeft de wetenschap slechts een tijdelijk bestaan. Maar mijn atoomtheorie is eeuwig. Uit Wiki: Annihilatie is het proces waarbij een deeltje en zijn antideeltje bij elkaar komen en elkaar wederzijds vernietigen. Dit levert zeer veel energie op, want de volledige massa van beide deeltjes wordt in energie omgezet (volgens E=mc²). IK: Energie is niet niks (dus de term anninilatie is dan verkeerd gekozen) en volgens mij bestaat energie uit nog kleinere deeltjes. Of anders gezegd: is een eigenschap daarvan. Energie is niet iets op zichzelf, maar een eigenschap van materie = ruimtescheepjes. Laatst gewijzigd door harriechristus : 19 februari 2013 om 18:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt niet weg dat er ook parallelle en holografische universa zouden kunnen bestaan en onder een geest universum versta ik de hemel, die volgens mij inderdaad bestaat als het innerlijk van de mens zelf. Ik ben niet onverdraagzaam over al dat soort ideeën, maar het is wel typisch dat de mensheid juist van mijn atoomtheorie niks wil weten. Blijkbaar omdat ze er niks van begrijpt. Laatst gewijzigd door harriechristus : 19 februari 2013 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |