![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft het hierover een prostaat ??
![]() LOL ![]() PS: Bourgeois , ceci n'est pas un nom flamand ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 februari 2013 om 04:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Toon Hermans het zo mooi wist te brengen: 'El papo ist uppo! (de paus(de pap)) is op. ![]() Alvast: Bedankt voor die bloeeeeeeeemeeeeeenn!!! Misschien wil de huidige paus dit wel voorkomen door op 'tijd' af te treden met alle ![]() http://www.youtube.com/watch?v=ZfNVqpmy0t8
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 februari 2013 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waals is een minuscuul streektaaltje. Dit voor wat hun zogezegde " cultuur " betreft. Wallonie staat enkel op de kaart als zij in de plaats van hun eigen taal Frans praten. Zonder dat zijn zij vrijwel onbestaand. Dit in scherpe tegenstelling tot het Nederlands. Nederlands Gesproken in Nederland, België en Suriname, ook op Aruba, Curaçao en Sint Maarten, daarnaast vooral in de Verenigde Staten, Canada, Frankrijk, Duitsland, Australië, Indonesië en Zuid-Afrika. Zie Nederlands taalgebied Sprekers (in de EU) 23 miljoen (moedertaal) 28 miljoen (totaal) Rang 37-48 (afhankelijk van telwijze) Taalfamilie Indo-Europees Germaans West-Germaans Nederfrankisch Nederlands Varianten Standaardnederlands, belangrijkste nationale variëteiten Nederlands-Nederlands, Belgisch-Nederlands, Surinaams-Nederlands. Dialecten Hollands, Brabants, Limburgs, West-Vlaams, Nedersaksisch e.a. Zie Nederlandse dialecten Creoolse talen vrijwel alle uitgestorven zie Nederlandse creoolse talen Dochtertaal Afrikaans 7 miljoen (moedertaal) 15–23 miljoen (totaal) Alfabet Latijns Officiële status Officieel in Aruba België Curaçao Nederland Sint Maarten Suriname -------------------------------------------------------------------------------- Benelux Europese Unie Unie van Zuid-Amerikaanse Naties Taalorganisatie Nederlandse Taalunie Taalcodes ISO 639-1 nl ISO 639-2 dut (B), nld (T) ISO 639-3 nld Portaal Taal Nederlands Citaat:
Door het Nederlands over te slaan in zijn afscheidsrede schoffeert de (ex) paus een slordige 28 miljoen personen. Niet dat ik er van wakker lig, maar ik vind het raar dat Walen zich voordoen als Franstaligen ? Waals vergelijken met Frans is zoals een schotelvod vergelijken met een fraai kledingsstuk. ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 28 februari 2013 om 10:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt, in het licht van de eeuwige interne Belgische collaborateursdiscussie, ook gewoon een keer heel blij zijn, dat iemand die vroeger vrolijk in een hitlerjugendbroekje ronddartelde géén Nederlands wenst te spreken en wél Frans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Van Frankrijk zwijg ik. Met 50 % pro-Pétain collabo's en stinkende zaakjes zoals de " Veld'Hiv " hebben zij zeker niets te leren van de Vlamingen. Laatst gewijzigd door meneer : 28 februari 2013 om 10:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een ernstige reacties op een trolbericht, jongens toch!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vaticaan was dus een tijdje "Zijn Kamp"
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Wacht! Is het nu Vatican, Vaticaan of Vatikaan?
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vat ik aan?
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, ik ben allang op zoek naar een geschikte grotto voor een zwarte mis. Hoeveel zouden ze ervoor vragen?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen Nederlands in laatste mis Paus
Prima !!!! Ook voortaan liefst voor ALTIJD , in elke mis !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 maart 2013 om 03:52. |
![]() |
![]() |