![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Goede zaak dan weer is dat minister Bourgeois in 2012 nieuwe regels uitvaardigde. De bestuursleden mogen niet meer verdienen dan het overeengekomen plafond (de wedde van minister-president) dus niet meer dan 237.967 euro + index op jaarbasis. Snap je nu wat het probleem is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Jakko;6554207]
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() [quote=peter1962;6554215]Waarom zou ik u meer moeten geloven dan Ben Weyts en wat heeft Sinterklaas daar mee te maken? Jij bent tenslotte deze treat opgestart? Toch met een bedoeling of vergis ik mij? Jij gelooft waarschijnlijk ook in Zwarte Piet?
Laatst gewijzigd door Jakko : 2 maart 2013 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Jaja, Jakko, dat is ze de vrouw van Ben Weyts is, heeft niets maken met het gouden zitje dat ze krijgt.
Iedereen gelooft dat. Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 maart 2013 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Gij zijt misschien ook voorstander van een mannelijk lid als het dat is wat je bedoelt?
Laatst gewijzigd door Jakko : 2 maart 2013 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"He schat, moet je nu weten, ik zit in een RvB! Zomaar! Ineens! Goed van mij he schat?" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Jakko;6554219]geinig, tenminste voor zij die over een bovengemiddelde kennis van het Engels beschikken. Ben 'cookiejar' Weyts, wie had dit ooit durven vermoeden.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 2 maart 2013 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Ieder postje dat NIET naar een tsjeef, liberaal, sos of geitenwollensok gaat, is goed nieuws. Zeker in een rood-belgicistisch bolwerk zoals de vRT is dat een goede zaak.
Ik vrees dat het hier inderdaad eerder om een toevalligheid dan om een doelgerichte parachutering van "de vrouw van" ging, maar ik hoop dat de N-VA er in de nabije toekomst effectief werk van zal maken om doelbewust de stromannen van de traditionele partijen zoveel mogelijk te vervangen door eigen of politiek onafhankelijke mensen. De Dexia-affaire toont alvast perfect aan hoe de mollen van de traditionele partijen in de raden van bestuur hun prioriteiten leggen.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of mag het enkel bij de NVA niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat hun kiezers die onbeschaamdheid verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Uit De Standaard leren we dat ...
Citaat:
Maar nogmaals : ik hoop dat de N-VA in de nabije toekomst wél bewust zoveel mogelijk mollen van de traditio's gaat vervangen door mensen van N-VA-signatuur. Als die politieke benoemingen dan toch plaatsvinden, dan zie ik er liever mensen geplaatst worden die Vlaanderen goed en belgië slecht gezind zijn.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 2 maart 2013 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |