![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Steven Van Ackere geeft zijn ontslag, wat vindt jij ? | |||
Goede beslissing. |
![]() ![]() ![]() |
23 | 42,59% |
Slechte beslissing. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 18,52% |
Tsjevenstreek. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 35,19% |
Typisch Vlaams Belang. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 11,11% |
Geen mening. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,26% |
Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 24,07% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() • Gij zult geen afgoden vereren, maar Mij alleen aanbidden en boven alles beminnen.
• Gij zult de naam van de Heer, uw God, niet zonder eerbied gebruiken. • Wees gedachtig dat gij de dag des Heren heiligt. • Eer uw vader en uw moeder. • Gij zult niet doden. • Gij zult geen onkuisheid doen. • Gij zult niet stelen. • Gij zult tegen uw naaste niet vals getuigen. • Gij zult geen onkuisheid begeren. • Gij zult niet onrechtvaardig begeren wat uw naaste toebehoort. En stond daar vroeger ook niet iets in van 'ge zult niet liegen' Laatst gewijzigd door giserke : 5 maart 2013 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() leterme opvolger???
Wie is nu zo zot om dat postje op zich te nemen. Di Rupo I komt dik in de problemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door omaplop : 5 maart 2013 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() goedzo, één notoire belgicist minder
ben al benieuwd wie het ACW nu gaat benoemen voor de regering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Leterme? Oezo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewogen en te licht bevonden.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Standaard schuift al een aantal mogelijke vervangers naar voren. Van dat lijstje lijken mij Hendrik Bogaert en Caroline Ven geen kwade vervangers. Ook Decrem en Beke worden genoemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hendrik Bogaert lijkt mij op het eerste zicht een goede kandidaat. De vraag is ofdat hij zo stom gaat zijn om zijn politieke carriere op het spel te zetten voor dit postje. Stiekem hoop ik op Beke. Dan is het helemaal over en out met de CD&V. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beh, die dienen slechts om de gaten te dichten. Ze zouden er beter mee ophouden. Vanackere zegt het trouwens zelf: "ik wil dat dit stopt". Wel, stop er dan ook mee. Ga naar huis, pak allemaal uw persoonlijke spullen en bol het af.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 5 maart 2013 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Of op zijn minst het excuus kan gebruiken dat "dat onder zijn voorganger gebeurd is".
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gezichtsverlies is dat... in de ergste vorm...
had ik op dat postje gezeten, integer als ik ben, moest ik nooit achteruitgaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() kijk eens aan kijk eens aan. Steven Vanackere, de man die recht in zijn schoenen stond en zei dat er totaal geen vuiltje aan de lucht was, gaat lopen.
Als de lucht dan zo stralend was als die lucht vandaag in de lentezon, waarom dan ontslag? "Waar rook is, is vuur", zei de boer, en hij stak zijn pijp aan met een paardestront. ACW slachtoffert hier volgens mij hun topminister, enkel en alleen in de hoop dat ze de beerput hiermee terug toe krijgen "er komt een nieuwe minister en een onderzoek!" of zoiets, dan wat geblaat en volgens hen het deksel terug op de doofpot. I think not! We zijn nog maar begonnen: bloeden moeten ze! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dan geraakt gij nooit op dat postje.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moeten kapot! Dat is dan al één machtpiloon van belgie die onderuit gaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Is gewoon een afleidingsmanoeuvre.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Eindelijk goed nieuws! Dat ook de rest van de federale regering hun koffers maar pakt!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we staan weer voor zware begrotingsonderhandelingen. De enigste die ik bekwaam zie om daar met verstand van zake over te praten, is Beke. Hij heeft mee het regeerakkoord onderhandeld, zal wel genoeg regelmatig gebrieft zijn en is competent.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |