![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Van alle leeftijden. Ik merk wel dat studenten dat probleem niet hebben, waarschijnlijk omdat op hun Macbooks Safari de standaardbrowser hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Minister-President
|
![]() Ik moest er zoiezo met leren werken,...
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De legende? Blauw zal IE zijn veronderstel ik.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, zo gaat dat.
Citaat:
Citaat:
En patenten waarover ze nog niet beschikken. Methods for a first party to acquire and assert a patent property against a second party are disclosed. Ik heb reeds een tweetal jaar Ubuntu op mijn phone. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=alfa16vjtd;6560966]Het is niet altijd het beste besturingssysteem dat het haalt. Voor webservers was/is (geen idee op dit moment) Freebsd bijvoorbeeld beter dan linux.
Apache is een mooi voorbeeld, maar ik ken heus niet zoveel van de webservers hoor. Freebds Citaat:
Heden is dat niet zo moeilijk meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() de huidige boete komt er natuurlijk omdat het browser keuze scherm een voorstel was van microsoft om een deel van de boete te ontlopen, zoals in 2009 afgesproken tussen eu en microsoft. ms werd op een gegeven moment gewaarschuwd door de eu dat het keuzescherm er niet meer was, maar ms heeft daar niet op gereageerd. dus dit werd geinterpreteerd als het weigeren van uitvoeren van de oorspronkelijk afgesproken deal tot verlaging van de boete.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou toch liever zien dat de EU de 'grotere' problemen aanpakt ivm M$, er lopen namelijk vele zaken hartstikke fout. Indien de EU dat nalaat kan ik dit verhaal enkel als een doekje voor het bloeden beschouwen. Ze hadden M$ trouwens een VEEL hogere boete kunnen opleggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |