![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ga jij 's zondagsmorgens naar de warme bakker? | |||
Ja, altijd |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
Ja, soms |
![]() ![]() ![]() |
6 | 40,00% |
Nee, nooit |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
Nee, ik ga bij de supermarkt of koude bakker |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zondagmorgen dat is toch ideaal om naar huis te gaan!
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie heeft het hier over de vogelmarkt ?
Allé, 'k zal mijn commentaar wat aanpassen : ""Bij ons alhier is de markt de zaterdag; Vogelen echter is iedere dag....mogelijk. ('k Wil nu ook niet teveel stoeffen' ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 10 maart 2013 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't is dat thuis toekomen dat soms problematisch is.....
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A'k goesting hem , dan gonn'k d'r neurtoe
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke zondagmorgen halen wij verse broodjes bij de bakker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste Belgen gaan zelfs met de wagen naar de bakker al was de bakkerszaak maar 25 meter verderop ...
In extremis zijn er ook heren die voor de winkeldochter gaan en vroeg uit de veren zijn om een broodje te gaan kopen. Ik blijf in mijn alkoof liggen al dan niet in goed gezelschap. (een soort andere honger) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dan wel geen Belg, maar ik doe toch mee aan de bevraging.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat er iemand op zondagmorgen cornflakes en melk halen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meestal een dag van te voren , tenzij de voorraad nog niet op is
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooooeeeeppppssss
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 maart 2013 om 04:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Als ik niet werken hoef sta ik om 10 na 7 bij de bakker op zondag. Spijtig genoeg is er geen enkele bakker in de wijde omtrek vroeger dan 7 open. Soms kijk ik daar al dagen naar uit, zie ik in de week in de supermarkt of bij de bakker pistolets liggen en heb daar dan zo'n zin in maar laat ze links liggen. En dan 's zondags ... mmm ... 8 stuks op mijn eentje
![]() ![]() ![]() arm zijn is : 's zondags geen pistoleetjes kunnen eten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |