![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laten we de gele homoster invoeren
Dragen dat spul! En niet alleen voor homosexuelen, nenen, stel je voor,e en vrouw trouwt, en pas erna merkt ze dat iemand een klootzak is. Registreren die handel! En nu ik eraan denk, mensen met een passie voor bdsm, Registreren die handel En nu ik eraan denk ...
Laatst gewijzigd door Eternity : 1 augustus 2004 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2. vanaf het moment dat homos kenbaar worden word er commentaar gegeven op het feit dat ze verwijfd zouden zijn of affectie tonen voor hetzelfde geslacht 3. als we zo moeilijk herkenbaar zijn, dan zijn we wellicht toch ook niet zo "abnormaal" he? dus, ofwel zie je aan een persoon dat hij/zij homoseksueel is, geen probleem dacht ik dan? ofwel zie je het niet, niks "abnormaals" aan de gang dacht ik dan? wat een overbodige topic zeg
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Blijkens de reacties die ik al ontving n.a.v. mijn voorstel hebben homo's,lesbo's en bisexuelen er verdomd grote moeite mee de waarheid over zichzelf te uiten over wie en wat zij zijn. NOCHTANS IS DE EERSTE STAP OP DE WEG NAAR
EMANCIPATIE EN AANVAARDING DOOR DE ANDEREN ERVOOR UITKOMEN DAT JE HET BENT. Als jullie vinden dat jullie geaardheid geaccepteerd moet worden waarom boezemt het jullie dan zo'n grote angst in die op je IDENTITEITS-kaart te vermelden. Uw geaardheid is toch een onderdeel van jezelf,of niet soms? Of liggen jullie zozeer overhoop met jullie zelf dat jullie dat niet onder ogen durven zien? Moest mijn voorstel etisch onjuist zijn dan zou dat jullie het recht geven mij aan te klagen wegens discriminatie en mij voor de Rechter te slepen,maar dat is het juist niet want je zou mijn voorstel juist in jullie voordeel moeten opvatten, JE KAN PAS AANVAARD WORDEN ALS ALLE ANDEREN ZULLEN WETEN DAT JE ER BENT. Zolang je geaardheid voor jullie medeburgers en de wet verstopt blijft BEN JE ONBERSTAANDE en dus mond- dood! Hoe kunnen jullie rechten opeisen sprekend uit de anonimiteit? Of vinden jullie homofilie even erg als pedofilie soms? Of willen jullie de vrijheid behouden je voor de ene mens als homo voor te doen en voor de andere als hetero,als jullie dat goed uitkomt? Voor mij is dat een vorm van bedrog en manipulatie van de gevoelens die OPRECHTE mensen voor jullie als persoon zouden kunnen koesteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 1 augustus 2004 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Getekend, Whoisy Homohater van de Bovenste Graad. Laatst gewijzigd door whoisy : 1 augustus 2004 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Burn him!
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Nog zo geen slecht idee. Niet alleen zou het heel wat huwelijksleed kunnen vermijden, maar gelet op de verspreiding van HIV in de homofielen-gemeenschap, zou men via registratie ook dat beter in kaart kunnen brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Jullie snappen het echt niet hé. Mensen komen er soms maar later achter dat ze op iemand vallen van hetzelfde geslacht en ondertussen al gehuwd zijn.
Tjonge tjonge toch waar blijft jullie gezond verstand. En over dat HIV, komt niet alleen voor bij homo's maar bij zowel bij hetero's!
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() De antwoorden hier vanwege links-progressief Vlaanderen getuigen weer van een schitterende verdraagzaamheid jegens andere meningen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg, even tussendoor een vraagje: hoe komt het dat eens men het heeft over "verdraagzaamheid", dat er dan plotsklaps een onderscheid wordt gemaakt tussen "links" en "rechts"...? Is verdraagzaamheid voor diegenen die dat onderscheid maken dan iets wat te klasseren is in het "linkse kamp" of kan een rechts beleid ook verdraagzaam zijn? Of verwarren we hier "verdraagzaam" eerder met "gezond verstand"? Maar dan blijft mijn vraag in se hetzelfde...
Iemand?
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |