![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Laatst gewijzigd door Tömmchen : 17 oktober 2004 om 09:50. Reden: typ-fout |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]()
#23 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Als je de hele technische uitleg daarover wil horen:
[font=Arial] ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) is de verantwoordelijke organisatie voor het internationale beleid van internet, terwijl IANA (Internet Assigned Numbers Authority) de internationale instantie is die het dagelijkse beheer doet van het Internet Domain System (DNS). Deze organisatie voert de administratieve verantwoordelijkheden uit inzake de toekenning van internet protocol (ip) adressen, autonome systeemnummers, Top Level Domains (TLD's) en andere unieke parameters van het DNS en zijn protocols. De meeste TLD's (volgens tabel ISO 3166-1 die wordt samengesteld en wordt onderhouden door een administratie van de Verenigde Naties) werden gedelegeerd aan individuele country managers. Deze TLD's zijn de country code Top Level Domains of ccTLD's. Binnen deze ccTLD's zoals het .be domein voor België zijn de individuele country managers (zoals DNS.be) verantwoordelijk voor de regels zoals toekenning en terugtrekking van de domeinnamen. DNS.be bepaalt dus de regels voor de toekenning van deze namen, binnen het .be domein. Een nieuwe ccTLD (met name .vl) kan enkel toegekend worden door de bevoegde administratie van de Verenigde Naties (ISO 3166 Maintenance Agency), volgens de volgende regels: 1) De naam van het gebied waarvoor een domeinnaam wordt aangevraagd is fysisch afgescheiden van het moederland. Afhankelijke gebieden die grenzen aan het moederland kunnen niet worden opgenomen in de lijst. 2) Er is een uitwisselingsvereiste voor zowel fysische (goederen) als niet fysische objecten (zoals e-mail) nodig tussen het aanvragende gebied en andere gebieden. 3) Een officiële instantie die dit gebied vertegenwoordigt moet de aanvraag indienen. [/font] |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Ik heb op deze webstekken goed gerief gevonden: http://members.lycos.nl/vlaamssiteje/
http://home.tiscali.be/sterikabv/tofrom03.htm (over het Zwartboek) http://users.pandora.be/frankie.schram/default.html (de geschiedenis van de Beweging) |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
vanwaar haal je dat? Ik dacht dat alleen door de VN erkende landen zo'n extensie mochten hebben. Wij zijn (nog) geen land, dus nog effe geduld.. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Wel, een vriend van mij had ooit eens gelezen dat zoiets wel mogelijk was.
Als ik me niet vergis gaat het wel om een "pseudo-extensie". Je kan zoiets aanvragen bij één of andere .com registrar, maar het kost wel wat geld. Ik zal eens een beetje rondzoeken, misschien vind ik wel iets. |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Er zou iemand met wat geld en tijd teveel zich daar eens fameus mee moeten bezig houden. In ieder geval: zulk initiatief krijgt mijn steun! |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Al een beetje info gevonden, maar niet zo positief.
Er zijn twee mogelijkheden: Via ICANN kan je een aanvraag indienen, die je $US45.000 kost. Die aanvraag is echter helemaal geen garantie dat ze het zullen aanvaarden. Maw, de kans bestaat en is waarschijnlijk groot dat $US45.000 in de vuilbak gooit. Als iemand geld te veel heeft is het natuurlijk een mogelijkheid ![]() http://www.icann.org/tlds/new-stld-r...ta-15dec03.htm De andere optie is een alternatief DNS system dan ICANN. Nadeel is hier dat de ISPs die extenties natuurlijk niet ondersteunen (maw, niemand zal die zomaar kunnen bekijken). Dat is wel mogelijk als je wat software installeert. Meer info: http://www.epinions.com/content_1041014916 (ga naar het hoofdstuk "Alternative DNS Systems" |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe layout voor de stek van VVB?
http://www.vvb.org/ |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Guderian : 3 mei 2005 om 15:55. |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Guderian als gij die webstek hebt gemaakt of de maker kent: ge kunt dat vensterke dat opspringt als ge erop komt gemakkelijk wegkrijgen: eens kijken bij de instellingen van het .tk adres. ("banner" afzetten)
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 4 mei 2005 om 06:32. |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |