![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en daarmee is alles hierover gezegd.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leuk! Pre-emptive strike?
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ik wil ons wapenen voor de maanden die nog gaan komen voor de verkiezingen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, daar had ik over gekeken. Sorry.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Vanaf nu kunnen we de politieke kleur bij elke misdadiger plaatsen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees in De Standaard, en ik bekijk dat zeer neutraal, op exact dezelfde wijze als ik gisteren las dat hij redelijk intelligent is en "onder zijn niveau studeerde":
Citaat:
- zich interesseerde in politiek (oeps, voor iedereen die zich interesseert in ..) - een mening had over de belastingspolitiek van de federale regering (oeps voor iedereen die dat ook heeft ...) net zoals het een waarheid is dat hij voor verpleger studeerde (oeps voor ...) Wel: just niks 'oeps'. Voor niemand en voor niks 'oeps'. Alleen maar 'oeps', vrees ik, voor de psychiater die hem niet wou colloqueren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Er zijn der anders ook hier die in't lang en in't breed wilde aantonen dat de linkse kant de misdadigers en de moordenaars huisvest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit : Helemaal onderaan, los erover gezien. Laatst gewijzigd door manta : 14 maart 2013 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Men kan dus al 10000% zeker zijn dat geen enkel in de familie( tot het 37é knoopsgat) kan gelinkt worden aan het VB. (zie de hetze bij HVT)
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Sorry SDG maar ik ben iemand die graag de persoon achter een nickname wil leren kennen en soms doe ik dit door iemand uit te dagen om te zien hoe men reageert
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Da beerputtekke is gelukkig zichzelf al aan het legen... Het verbaast me eigenlijk dat er hier naar dat vlaamschgezinde wordt gekeken en slechts door u naar zijn beerschotverleden. Bij vlaamschgezinden vindt ge er af en toe nog wel eens ene die daar gewoon in een vlaag van zinsverbijstering is ingerold en spijt heeft van zijn daden. Bij den beershit: not so much :-s |
|
![]() |
![]() |