![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() da uitgaan is ervoor, maar ne mens moet zijn ding kunnen doen en hotels kosten ook hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() probleem zal zich enkel verplaatsen , mens moet zijn ding kwijt kunnen en ben Schorpioen van horoscoop dus dat is vuur en iedere dag vonken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Feit dat je je "ding" moet gaan doen in een park of op een hotel, bewijst alleen maar dat het niet pluis is. Als je volwassen genoeg bent voor seks, en er geen bedrog in het spel is, is het heus iets dat het daglicht mag zien hoor.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 2 augustus 2004 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() niet overdrijven , sommigen kunnen er door menswaardig bestaan leiden en heeft ook een sociale functie en zo moeten mensen niet naar een psychiater lopen voor pillen,
minder zelfmoorden en eenzaamheid. De criminaliteit daalt erdoor, want moeten sommigen niet overgaan tot gedwongen seks, verkrachtingen,verteer enzo verder ... het park is een goede plaats, de natuur waar de mens uitkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ontplooien? Welke mensen ontplooien zich 's nachts in de homo- (en pedo-) prostitutiebuurt die het Stadspark geworden is. Wie vindt zijn eerste liefde in een prostitutiebuurt? Dit is helemaal geen aanval op de holebigemeenschap. Dit is een reactie op een criminele wantoestand, een park waar kinderen spelen, waar gezinnen vertoeven, waar scholen hun kinderen laten sporten. Enkel perverse homo's, criminelen en ziekelijke pedofielen kunnen hier een probleem mee hebben. Maar ja, Black Girlke heeft natuurlijk geen probleem met pedofilie, dat is al langer bekend op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat mij verbijstert is de hypocrisie van het Roze Huis dat de "verworven rechten" van prostitutie verdedigt maar wel het Blok pervers durft noemen.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 2 augustus 2004 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
het probleem is homohaat en geweld tegen homo's. daar moet een oplossing voor gezocht worden. daar heeft homoprostitutie geen bal me te maken. ik wil gerust een discussie aangaan over de homoprostititutie en de bijhorende criminaliteit in het antwerpse stadspark, maar niet in deze topic, aangezien dat niet het probleem is dat werd aangekaart in deze topic. indien dit probleem u nauw aan het hard ligt, open dan een nieuwe thread. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
en dat u kont oxideert interesseert mij niet echt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bij ons int park kun je snachts gerust passeren.(allé passeren) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() is wel leuk , zo eens onverwacht gepakt worden , geeft het leven wat zin
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als dat de gang van zaken is bij alle holebi's moet ik mijn mening grondig herzien maar ik denk dat het hier gaat over een kleine groep geperverteerden die 'HET' met alles en iedereen 'DOEN', zo veel mogelijk en waar het maar kan.
Ik heb een homo in de familie gehad, de jongen is veel te jong aan Aids gestorven, die me vol walging vertelde van de praktijken in zgn. sauna's en rendez-vous plaatsen langs de autosnelweg waar sommige homo's als honden op zoek gaan naar een collega-obsedee. Geef die viezeriken een braakliggend domein buiten de bebouwde kom waar geen kinderen kunnen komen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() altijd bij dezelfde blijven is maar saai en mens is daar niet voor gemaakt, mensen zijn jagers en sex is het leukste in het leven wat er is en je moet meepakken wat je kunt , je leeft maar ene keer se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |