![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Laatst gewijzigd door Jakko : 21 maart 2013 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
tja, we zullen besluiten dat haat bij belgicisten geen logica nodig heeft
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 21 maart 2013 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou kunnen zeggen dat hij nu zegt dat hij dat nooit gezegd heeft, maar ik zal het niet zeggen. Dus ja, wat hij heeft hij nu exact gezegd? Wie zal het zeggen?
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie noem jij Belgicisten ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke blauwe konijnen ? En waar haal jij dat dat 'Belgicisten' verdacht veel op blauwe konijnen lijken ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Het kan ook een lelijke blauwe kikker zijn met te grote oren, in alle geval een lelijk beestje.
Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 maart 2013 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |