![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ander vuil achterlaten ... is niet proper. Mensen schrik aanjagen door een grote mond op te zetten, is niet strikt verboden, maar wat mij betreft toch niet gewenst. Mijn grote huischef heeft een tijdje gewerkt in Brussel en pendelde dus met de trein. Zij kwam erg vroeg aan in de Nord en vond dat akelig met al dat raar volk. Toen kwam de politieke beslissing dat de gendarms daar meer moesten rondlopen. En zij vond dat zeer aangenaam. Zelfs al vond ze dat uiterst raar, dat die gendarms vaak precies pubers waren: erg jong. Wellicht een paar jongens van 20 tot 22 met een jong gezichtje. Soms zelfs "speels". Maar zij vond de scène "10 slapende of lallende dronken daklozen met geregelde jonge gendarmkes die passeerden" veel aangenamer dan zonder die jonge gasten. (of zou zij dat alleen maar erotischer gevonden hebben). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog meer beleid, gericht tegen de brave Vlaming die wel zijn ticketje betaalt, terwijl het eigenlijk de vetzakken van agressieve zwartrijders zijn die men beweert te willen viseren.
Je zal maar eens je zwangere dochter met haar anderhalf jarig eerste kindje willen opwachten op het perron, om haar valies te helpen dragen. Betalen godverdomme !! http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...op-perron.aspx
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Een speciale wachtzaal inrichten voor "uitschot" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n systeem bestaat in Baskenland al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren. Is zelfs uitgebreid naar RENFE.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() kakken in het station? Dat is zo jaren 30.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rijkswacht jaagt die mensen de koude in. Uw vrouw, "aah, ik voel me veel beter nu." En de daklozen? Geen boodschap aan, dat is krapuul. Die moeten uit mijn zicht, dan is alles in orde. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
beschrijf jij als "jaag die mensen de straat op'. En het geen zij dan beschreef als "aangenaam" heet gij "geen boodschap, krapuul, uit mijn zicht ...". Begrijp jij iets van een gewone Vlaamse verpleegster ? Aai don tink soo. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt gij ooit geweten hoe een trein of een station er uit ziet ?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Ik dacht eerst: stuur de politie eens langs met hogedrukreinigers. Maar al dat water wordt dan door de belastingbetaler vergoed.
Niet dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Typisch Belgische (en bij uitbreiding West-Europese) oplossing. Kijk, ofwel is er niets mis met wat het 'uitschot' doet en dan moeten ze met rust gelaten worden. Ofwel druist het tegen de regels in en dan moeten ze met harde hand buitengegooid worden.
Maar natuurlijk kiest men weer voor de indirecte, passief-agressieve optie omdat men bang is voor confrontatie. De zitbanken wegdoen, daar gaan ze onder de indruk van zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga elke dag met de trein naar mijn werk, dus ja. Ik zie echter de relevantie niet in van uw vraag.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |