![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens, nog steeds: is het verboden om met baard en lang kleed naar Syrie te reizen? Want als dat niet het geval is is het helemaal belachelijk om de flikken daarmee lastig te vallen.
![]() |
![]() |
#22 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar dat systeem scant nummerplaten, niet de kledij of de haardracht van de bestuurder. Ook gaat er bij die scanner niet telkens een alarm af als er een Oost Europeaan voorbij komt. Citaat:
Een uiterst rechtse aanpak is overigens nog niet te vaak een garantie op succes geweest.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Zijn vooralsnog geen robocops.
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij geeft de voorkeur aan politie die dit soort zaken niet opvolgt? Toevallig sinds vorige maand een baard laten staan en een voorkeur voor woestijngewaden ontwikkeld? ![]() Ik geef de voorkeur aan politie en veiligheidsdiensten die ook al hun werk doen voor de eerste aanslagen een feit zijn. Want de vraag, en daarover zijn alle deskundigen het eens, is niet of maar wanneer dat staat te gebeuren... Je opmerking over het viseren van één bevolkingsgroep slaat tussen haakjes ook nergens op. Ook nieuwe baard en lakendragers met groene huid en blauwe bolletjes worden geviseerd... ![]() Ongeacht uit welke bevolkingsgroep zij komen.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil je nu zeggen: staan er ambtenaren van de belastingen langs de straten om chique wagens tegen te houden en te vragen hoe die betaald zijn?
![]() |
![]() |
#26 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen maar in de gaten houden gaat niet veel opleveren eh? Gaat men die mensen ondervragen? Hun omgeving uitpluizen/ondervragen? Hun lidmaatschap van allerlei verenigingen natrekken? Telefoon aftappen? Huiszoeking verrichten? Serieus nu: wie gaat dat allemaal doen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het enige wat het oplevert is een nog groter wantrouwen tegenover zulk soort mensen. Citaat:
En voor zover ik in de pers vernomen heb ben ik niet de enige die problemen ziet in het gericht volgen van een bepaalde bevolkingsgroep of nationaliteit.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo komen we bij mijn lijst van wat de politie nog allemaal kan doen om een veiliger samenleving te garanderen.
Want dat is net wat ik daar doe: mogelijke indicatoren opsommen. Als de flikken zich voortaan echt bezig moeten gaan houden met alle mogelijke indicatoren kunnen ze best zorgen voor een paar duizend extra flikken denk ik.