Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2004, 16:14   #21
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Dinosaurus's schermafbeelding

Standaard

't Is geel en rond en als ik het tegen de muur gooi, rinkelt bij mijn buurman de telefoon...?????

Puur toeval!
Dinosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 16:39   #22
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

De Charel, die juist vader is geworden, hoort uit de badkamer een afschuwelijk gekrijs en rept zich er vierklauwens naartoe, rukt die deur open en ziet dat zijn vrouw hun baby'tje bij het haar vastheeft en zo in het bad probeert onder te dompelen.

Charel : "Bent gij niet goed snik of zo? Waarom houdt gij dat kind zo vast?"
Die vrouw : "Ja zeg, dat water is gloeiend heet, ik wil mij niet verbranden!"
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 17:20   #23
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Hier nog een super-simpele.

Dehaene en Bush ontmoeten elkaar op een gala-diner. Dehaene wil een praatje slaan, en hij heeft ooit eens gelezen dat Bush op zijn ranch in Texas paarden fokt.

Dehaene: "So Mr. Bush, i heard you fock horses"
Bush: "Pardon????"
Dehaene: "Ja, paarden!"
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2004, 18:15   #24
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

>Jantje loopt midden in de nacht langs de slaapkamer van zijn ouders om een

>glas water te halen. Hij hoort een hoop gekreun en gebonk, kijkt om de hoek

>van de deur en ziet zijn ouders VOL in actie. Voordat zijn vader ook maar

>iets kan zeggen roept Jantje: "Joepie! Paardje rijden. Pap, mag ik op je rug

>zitten?" De vader, blij dat hij geen verdere lastige vragen hoeft te

>beantwoorden, gaat akkoord. De jongen klimt op zijn rug en vader gaat door

>waar hij gebleven was. Na enige tijd begint moeder te kreunen en te steunen,

>waarop Jantje roept: "Hou je goed vast pappa! Als ze zo gek gaat doen,

>worden de melkboer en ik er meestal afgegooid!"
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 09:33   #25
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard De buikspreker en de herder

Een buikspreker is aan het wandelen op het mooie platteland en komt plots een herder op een ezel met een hond een zijn schapenkudde tegen. Hij maakt er een aangenaam praatje mee, en dan krijgt de buikspreker zin om deze herder een beetje in de maling te nemen.
De buikspreker vraagt: "Mag ik eens met uw ezel praten, meneer?"
- "Haha, ezels kunnen niet praten, dwaas."
- "Ik ben er van overtuigd van wel. Zeg eens ezel,word je goed verzorgd door je baas"
De ezel (in werkelijkheid uiteraard de buikspreker) antwoordt: "Ja, ik word elke dag geborsteld en ik krijg goed te eten en baasje weegt niet te veel. Ik heb niet te klagen"
- "Dat is straf, dat is een mirakel! Ik heb nooit geweten dat ezels konden spreken." zegt de herder verbaast.
- "Tja, maar ik zo u nog eens om een gunst willen vragen, mag ik met uw hond praten"
- "Gaat u uw gang maar."
- "Vertel eens op hond, leid je een gelukkig leven?"
- "Het kan niet beter, elke dag in de vrije natuur. Da's wat anders dan honden die het moeten stellen met een terras of een mini-tuintje"
- "Maar dat is ongelooflijk! Hoe komt het dat u dat kan?" vraagt de herder verbaast.
- "De wondere natuur hé. Mag ik nu eens iets aan uw schapen vragen?"
- "Neeneenee" zegt de herder haastig "want schapen liegen."

Laatst gewijzigd door Groot Bakkes : 24 augustus 2004 om 09:34. Reden: smilies waren mislukt
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 09:48   #26
Tzuvar Raemborr
Minister

Standaard

En hoe was de vakantie?

Twee kamelen, vader en zoon :

- "Pappaaaa? Waarom hebben wij die twee bulten op onze rug?"
- "Hewel menneke, da is oemda wannier waai weken lang deur de woestijne trekke, waai doare water in kunne bewoare zoeda we gienen deurst hemme! Waai zen de béste woestijntrekkers!"

- "En pappaaa? Waarom hebben wij van die lange poten?"
- "Hewel menneke, da is oemda wannier waai weken lang deur de woestijne trekke, waai groete stappe kunne doen en rapper veuroit kome! Waai zen de béste woestijntrekkers!"

- "En pappaaa? Waarom hebben wij zo'n rare vorm van oogkassen?"
- "Hewel menneke, da is oemda wannier waai weken lang deur de woestijne trekke, waai gien zand in ons oege zouwe kraaigen. Waai zen de béste woestijntrekkers!"

Die kleine kameel denkt daar allemaal eens over na, vraagt dan : "Maar pappaaa? Wat doen wij dan in de zoo van Antwerpen?"
Oud 24 augustus 2004, 10:29   #27
Dinosaurus
Provinciaal Statenlid

Dinosaurus's schermafbeelding

Standaard

Een dolfijn, een arend en een krokodil in de zoo van Antwerpen praten over hun toekomstplannen...

Dolfijn: Mijn vrouw kan goed zwemmen, mijn kinderen kunnen goed zwemmen en ik kan goed zwemmen, dus wij gaan terugzwemmen naar waar we thuishoren: de Atlantische Oceaan.

Arend: Wel, mijn vrouwtje, mijn kinderen en ik kunnen heel goed vliegen, dus ik denk dat wij ook naar onze roots terugvliegen: Naar Amerika!

Krokodil: Mmmm, mijn vrouw heeft een groot bakkes, mijn kinderen hebben een groot bakkes en ik heb een groot bakkes....
Tja, wij zullen dan maar in Antwerpen blijven, zeker?

Dinosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 11:16   #28
Tzuvar Raemborr
Minister

Standaard

De grote baas van Heineken, de grote baas van Jupiler en de grote baas van Duvel stappen samen een café binnen en de ober komt hun bestelling opnemen.

De grote baas van Heineken bestelt een Heineken.
De grote baas van Jupiler bestelt een Jupiler.
Maar de grote baas van Duvel bestelt een cola.

Als de ober weg is kijken die van Heineken en die van Jupiler naar die van Duvel en vragen : "Awel, drinkt gij genen Duvel?"
"Nee," antwoordt de grote baas van Duvel "als jullie geen bier drinken dan ik ook niet!"

Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 24 augustus 2004 om 11:17.
Oud 24 augustus 2004, 13:34   #29
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Een man en een vrouw doen meen aan kwis. De bedoeling is dat hetzelfde antwoord geven op 3 vragen en dan winnen ze een spiksplinternieuwe auto met alles derop en der aan.
De eerste vraag is : wanneer heb je de laatste keer seks gehad op een rare plaats. ?De man antwoord terwijl zijn vrouw hem niet kan horen wegens in een geluidsdichte cabine : vorige week zaterdag.
De tweede vraag : met wie heb je toen seks gehad ? De man antwoordt : met mijn vrouw.
De derde vraag tenslotte : wat was die rare plaats ? Waarop de man met rode kaken zegt ... euh op de keukentafel.

Na deze antwoorden wordt de vrouw uit de cabine gehaald en wordt haar nogmaal gezegd dat de antwoorden overeen moeten stemmen zodat ze alletwee de waarheid en hetzelfde hebben gezegd.

De eerste vraag aan de vrouw : wanneer heb je de laatste keer seks gehad op een rare plaats. ?
De vrouw antwoord met een rode kop : vorige week zaterdag.
De tweede vraag : met wie heb je toen seks gehad ? De vrouw antwoodt : met mijn man.
De derde vraag tenslotte : wat was die rare plaats ? De vrouw kijkt haar man met grote angstogen aan ... euh tja ik weet nie of ik dat wel durf zeggen...
Waarop de kwismaster zegt : jamaar mevrouw als ge die auto wilt winnen dan moet ge waarheid zeggen. Uwen manen heeft het trouwens ook al gezegd voegt de kwismaster er aan toe. Echt waar kijkt de vrouw haar man vragend aan. Jaja schat ik heb het al gzegd. Tja zucht de vrouw met een kop zo rood als een tomaat : dan zal ik het maar zeggen zegt ze met een benepen stemmetje : die rare plaats was .... euh ... in mijn poep.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 15:21   #30
Tegendradigaard

Standaard

Der waren is twee cowboys en den ene cowboy schoot den andere een oog uit. Waarop dien andere cowboy zei : as ge da nog ene keer doet dan bekijk ik oe nooit nie meer ..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 24 augustus 2004, 15:24   #31
Tegendradigaard

Standaard

Twee Indianen komen mekaar tegen op de prairie. Ineens steekt den ene Indiaan den andere een oog uit. As ge dat nog ene keer doet zei die andere daarop dan bekijk ik U nooit meer.

Oud 24 augustus 2004, 15:36   #32
Tegendradigaard

Standaard

Twee Russen komen mekaar tegen op een eindeloze sneeuwvlakte. Plots steekt den ene Rus den andere een oog uit met zijne sikkel. Waarop die andere zegt : as ge dat nog ene keer doet dan bekijk ik U nooit meer.

Oud 24 augustus 2004, 15:47   #33
Tegendradigaard

Standaard

Twee Vlaams Blokkers komen mekaar tegen. Ineens klopt den ene Vlaams Blokker den andere zijn oog uit. Waarop dien andere Vlaams Blokker zegt : as ge da nog ene keer doet dan bekijk ik U nooit nie meer.

Oud 24 augustus 2004, 15:51   #34
Tegendradigaard

Standaard

Twee honden komen mekaar tegen en plots bijt den ene hond den andere zijn oog uit. Waarop dien andere hond zegt : KAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEETTT

Oud 24 augustus 2004, 22:59   #35
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Wat is een jood in een roeiboot?
Nog niet uitgeroeid.
Wat is een jood met gasfles op de rug?
doe-het-zelf-er
Hoe steek ik 20 joden in een mini-cooper?
2 vooraan,2 achteraan 16 in de asbak.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2004, 00:06   #36
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Wat is een jood in een roeiboot?
Nog niet uitgeroeid.
Wat is een jood met gasfles op de rug?
doe-het-zelf-er
Hoe steek ik 20 joden in een mini-cooper?
2 vooraan,2 achteraan 16 in de asbak.
wat is het verschil tussen een jood en een pizza?

10 minuten
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2004, 00:10   #37
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Stap1: www.politics.be/forum
Stap2: Ledenlijst
Stap3: dorus, Peace, Vlaanderen72, Godfried, ...
Stap4: Bekijk Profiel
Stap5: Vind alle posts van ...
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2004, 00:15   #38
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Stap1: www.politics.be/forum
Stap2: Ledenlijst
Stap3: dorus, Peace, Vlaanderen72, Godfried, ...
Stap4: Bekijk Profiel
Stap5: Vind alle posts van ...
of korter:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=16013
en
http://forum.politics.be/showthread.php?t=18549

bovengenoemden duiken meer dan genoeg op in beide threads
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat

Laatst gewijzigd door Seba : 25 augustus 2004 om 00:16.
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2004, 04:33   #39
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Een man en een vrouw doen meen aan kwis. De bedoeling is dat hetzelfde antwoord geven op 3 vragen en dan winnen ze een spiksplinternieuwe auto met alles derop en der aan.
De eerste vraag is : wanneer heb je de laatste keer seks gehad op een rare plaats. ?De man antwoord terwijl zijn vrouw hem niet kan horen wegens in een geluidsdichte cabine : vorige week zaterdag.
De tweede vraag : met wie heb je toen seks gehad ? De man antwoordt : met mijn vrouw.
De derde vraag tenslotte : wat was die rare plaats ? Waarop de man met rode kaken zegt ... euh op de keukentafel.

Na deze antwoorden wordt de vrouw uit de cabine gehaald en wordt haar nogmaal gezegd dat de antwoorden overeen moeten stemmen zodat ze alletwee de waarheid en hetzelfde hebben gezegd.

De eerste vraag aan de vrouw : wanneer heb je de laatste keer seks gehad op een rare plaats. ?
De vrouw antwoord met een rode kop : vorige week zaterdag.
De tweede vraag : met wie heb je toen seks gehad ? De vrouw antwoodt : met mijn man.
De derde vraag tenslotte : wat was die rare plaats ? De vrouw kijkt haar man met grote angstogen aan ... euh tja ik weet nie of ik dat wel durf zeggen...
Waarop de kwismaster zegt : jamaar mevrouw als ge die auto wilt winnen dan moet ge waarheid zeggen. Uwen manen heeft het trouwens ook al gezegd voegt de kwismaster er aan toe. Echt waar kijkt de vrouw haar man vragend aan. Jaja schat ik heb het al gzegd. Tja zucht de vrouw met een kop zo rood als een tomaat : dan zal ik het maar zeggen zegt ze met een benepen stemmetje : die rare plaats was .... euh ... in mijn poep.
scenario van een in de gloria sketch. met de fantastische sien eggers: "in mijn poep". is super!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2004, 08:20   #40
Tegendradigaard

Standaard

allelujah dat wist ik niet. Ik heb nooit naar in de gloria gekeken ..
ze was mij zo verteld door iemand. In ieder geval een goeie vond ik.

in mijn poep .... ik zie het al zo voor mijn ogen ... allez zo'n soort onnozele kwis met zo van die vragen bedoel ik he ..

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be