![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is een groot verschil tussen een kneep in een bil en een 12-jarig kind uithuwelijken tegen haar wil, om uw ridicule vergelijking eens door te trekken. Moest mijn dochter naar huis komen met het verhaal dat Jefke van de bakker in haar bil kneep tijdens een fuif, dan had ik haar eens goed uitgelachen en misschien wat levenslessen meegegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe jij er bij komt het hoofddoekenverbod bij te sleuren is mij een compleet raadsel. Maar als je Maja vraagt, waar een vrouw het meest last van heeft, dan is het het heel waarschijnlijk het hoofddoeken-verbod zijn natuurlijk. De vrouw dient zich dan, heel vaak tegen haar wil volledig te verstoppen. En dit is niet iets wat Maja wilt, zoals je ziet. Voor haar zal die knijp wel een bevestiging zijn van het feit dat zij er bevallig uit ziet. En dat flatteert een vrouw compleet.
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pas op he, ik ben ook geen heilig boontje hoor. Ik zie vrouwen best wel als lustobjecten. Maar ik weiger ze zo te behandelen. (Tenzij/totdat ze natuurlijk te kennen geven dat ze willen behandeld worden als de geile sletten die ze zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...VrouwenFietsen Citaat:
Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 2 april 2013 om 14:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze geeft aan dat ze sexy genoeg was om zich aan consequenties te mogen verwachten. Had ze maar een burka gedragen he ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze had hem inderdaad beter een peer op zijn koersmuil gegeven. Nu ja, van wielrenners moet je ook niet meer niveau verwachten en van die Maya trouwens ook niet als je je laat misbruiken om idioten op een fiets te feliciteren, dan zal het ook enkel zagemeel zijn bovenin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog nooit zomaar in een vrouw haar billen geknepen. Het is me wel ooit gebeurd dat vrouwen in de mijne knepen. Ik had toen voor de lol een rok aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het een sloerie is, daar bestaat geen twijfel over. Als uw beroep het kussen van zweterige wielrenners is, kan je beter van de brug springen. Maar uiteindelijk is er maar 1 groep die voordeel haalt uit dit incident. Dat zijn obese feministische lesbo's met een zure lijfgeur en een vierkant blokhoofd die weer eens een reden hebben om over mannen te klagen en te zagen. Dus moet Sagan zijn jaloezie onderdrukken en zijn vuile boertige poten thuishouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man toch, wat zit gij hier weer te brallen als een bezetene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk wel. Alleen heeft dat niets te maken met het topic, whiskeyface.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik persoonlijk zou tegen mijn dochter zeggen dat ze Jefke van de bakker eens goed bij zijn kraag moet pakken en hem dreigend moet zeggen dat hij met zijn poten van haar af moet blijven, of het zal zijn beste dag niet zijn. Da's een andere manier. |
|
![]() |
![]() |