Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2004, 14:25   #21
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Ik ben benieuwd want het zal zo onderhand eens tijd worden ook.
hierop doel ik dus!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 15:39   #22
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
hierop doel ik dus!
Wat is daar persoonlijk aan Dorus, zeg het eens een keer?

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 17:59   #23
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door wolf
Citaat:
Dat is mijn opinie en ik zal die in de toekomst ook duidelijker formuleren met verdere argumentatie en redenering om zo een meerwaarde te geven aan de discussie.

Nounou:
Ik ben benieuwd want het zal zo onderhand eens tijd worden ook.
Hoe noem je dat dan?
Oud 4 augustus 2004, 19:03   #24
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

allez mensen,

hou hier eens mee op. Iedereen. Duidelijk mag zijn dat de meningen verdeeld zijn maar dat oppergod moderator hier iets heeft besloten en daar hebben we ons aan te houden.

Voor eenieder die hieronder nu weer over mij heen gaat braken: een groot succes en verslik je niet.
Astenblieft mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 21:35   #25
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
nee, ik ga niet echt akkoord met de commentaar.
ik vind dat een krantenbericht, of een column zoals vb. die van Paul Cliteur aanleiding kunnen geven tot een discussie . voor mij zijn krantenberichten dus niet storend, iniden ik commentaar wil geven doe ik het, indien niet so be it!
Er worden hier andere meer stupide dingen geplaatst in openingsberichten dan krantenberichten denk ik!
Ik sluit me aan bij Circe.

Vaak krijgt men als men iets beweert de reactie "bewijs dat eens" of "je lult maar wat uit je nek" etc.

De poster van zo'n bericht moet zijn posting gegrond kunnen verdedigen en mag zo'n topic niet aan zijn lot overlaten eens de openingsposting geplaatst.

Ik heb pas nog zo'n topic geplaatst en was verbaasd over de reacties die het topic afdeden als irrelevant, terwijl dat in mijn ogen juist een heel relevant bericht was dat de ernst van een bepaalde toestand op een bepaalde plaats schetst vanuit een verifieerbare bron.

Misschien een afzonderlijke rubriek 'gelezen in de krant ... of iets dergelijks?'

Maar in zulke rubriek moet spammen ook geweerd worden vind ik.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 22:02   #26
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
nee, ik ga niet echt akkoord met de commentaar.
ik vind dat een krantenbericht, of een column zoals vb. die van Paul Cliteur aanleiding kunnen geven tot een discussie . voor mij zijn krantenberichten dus niet storend, iniden ik commentaar wil geven doe ik het, indien niet so be it!
Er worden hier andere meer stupide dingen geplaatst in openingsberichten dan krantenberichten denk ik!
circe, lees mss de teskten van de moderator nog eens rustig opnieuw! op colums (zoals die van cliteur) is niets tegen, omdat ze een duidelijke mening weergeven en dus een discussie met inhoud kunnen starten. dat staat duidelijk in deze topic! ook tegen krantenartikels is niets tegen, maar spammen mag niet. dus als je wil aantonen dat er veel allochtonencriminaliteit is (wat de bedoeling van deze spamberichten is), doe dit dan niet door 10 berichten over een allochtoon die iets uitspookt, maar doe dit aan de hand van een artikel met duidelijke cijfers, of aan de hand van 1 of andere studie.

toch ni zo moeilijk hé?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 22:04   #27
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Dat enkele individuën zelfs van deze topic gebruik maken om weer zuur en azijn te braken en nog maar eens op de persoonlijke toer te gaan, is nog veel meer irritant en misselijk dan pasten.
als deze spamberichten niet meer gepost worden, zal 'het zuur en azijn' en het 'de persoonlijke toer opgaan' ook verdwijnen hé. everybody happy dus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2004, 22:05   #28
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Hoe noem je dat dan?

Dat noem ik een algemene wens naar meer inhoud in de threads in plaats van puur gespam. Eigenlijk (wonder oh wonder) was ik het hier dus simpelweg met Wolf eens. Dat kan best hoor.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 5 augustus 2004, 08:59   #29
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Ik sluit me aan bij Circe.

.....
Misschien een afzonderlijke rubriek 'gelezen in de krant ... of iets dergelijks?'

Maar in zulke rubriek moet spammen ook geweerd worden vind ik.
Goed idee om een afzonderlijke forum van de maken daar niet alleen V&I te kampen heeft het vuilnis van het blok.....mijn voorstel is "Bloc's recycle bin"...
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 09:07   #30
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat noem ik een algemene wens naar meer inhoud in de threads in plaats van puur gespam. Eigenlijk (wonder oh wonder) was ik het hier dus simpelweg met Wolf eens. Dat kan best hoor.
Bochtje van 180°! Moet kunnen.....
Oud 5 augustus 2004, 09:26   #31
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bochtje van 180°! Moet kunnen.....
Geen wonder dat je zo vaak niet kan volgen als je hopeloos vast zit in je eigen vooroordelen.

Laatst gewijzigd door nou nou : 5 augustus 2004 om 09:27.
Oud 5 augustus 2004, 09:28   #32
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen wonder dat je zo vaak niet kan volgen als je hopeloos vast zit in je eigen vooroordelen.
Q.E.D.
Oud 5 augustus 2004, 09:29   #33
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Q.E.D.
Tja, en dan zit 'em vast eh.

Oud 5 augustus 2004, 10:34   #34
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Daar gaan we weer... Zinloze tussenkomsten. Gelijkhalerij. Betweterij van het ergste soort. Ex cathaedra: ik weet het beter, ik heb alle gelijk. Alle anderen zijn dom vee.

Een mens heeft 2 oren en 1 mond. Hij moet dus 2 x zo vaak luisteren als spreken.
Bestaan er lieden met 2 monden en 1 oor?
Oud 5 augustus 2004, 10:47   #35
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Daar gaan we weer... Zinloze tussenkomsten. Gelijkhalerij. Betweterij van het ergste soort. Ex cathaedra: ik weet het beter, ik heb alle gelijk. Alle anderen zijn dom vee.

Een mens heeft 2 oren en 1 mond. Hij moet dus 2 x zo vaak luisteren als spreken.
Bestaan er lieden met 2 monden en 1 oor?
En Dorus, vertel me nu eens, wie is er begonnen met iemand iets in de mond te leggen wat hij helemaal niet bedoelde?

Oud 5 augustus 2004, 12:29   #36
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Amen
Oud 5 augustus 2004, 14:25   #37
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 14:38   #38
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

altijd fijn... die tabula rasa's in een forum...
Astenblieft mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 14:53   #39
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Men kan natuurlijk bladzijden en bladzijden vullen met losse krantenartikels, inderdaad meestal over last met allochtonen en zo, zonder er zelf meteen een opinie bij te zetten.
Dit kan soms nutteloos en weinig relevant zijn. Anderzijds is het zo dat de informatie die veel mensen bereikt slechts tot hen kan komen via kranten, tijdschriften enz, en ze er behoefte aan hebben te horen/lezen op wat voor een manier een ander daar over denkt of nog iets aan toe te voegen heeft. Ik zie ook niet wat er verkeerd is aan een krantenbericht dat midden een discussie werd ingelast als vorm van "... zie je wel - ... daar ook - ... nog een keer". Waarop de discussie verder kan gaan. Soms berichten mensen hier over de toestand "in hun straat", waar dan ook weer als repliek op volgt: irrelevant want dat bewijst niet dat het overal zo is... Wanneer ik hier soms ellenlange bladzijden lees die vol staan met oeverloos stompzinnig "gescheld" tussen twee of meer participanten aan een onderwerp dan ervaar ik dat als veel en veel meer irritant dan een misschien onnodig krantenbericht. Wie zal, en op welke basis, straks beslissen wat wel en niet nog door de beugel kan??? Wanneer ik elke dag mijn krant doorneem staan daar ook telkens hele en halve blz die me geen fluit interesseren en die ik gewoon links laat liggen, daar heb ik geen enkel probleem mee. Wat is het forum anders dan een uitgetikte cafépraat tussen meestal onbekenden, soms interessant, nuttig en/of leerzaam en soms ook stompzinnig, langdradig, vervelend enz
Misschien is dat één van "haar" (of is het "zijn...") charmes?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2004, 22:08   #40
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Dat is hier regelrechte censuur aan het worden, reeds bestaande topics worden nu ook al gesloten. Wat een zielig en slap gedoe. Het strijdplan van PS-trutjes Onkelinx en Arena zijn blijkbaar niet in dovemansoren gevallen. De gedachtenpolitie is aan het werk. Vrijheid van meningsuiting??? Nooit van gehoord menier!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be