![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geld krijgen van de opbrengst van een boek waarin opgeroepen wordt je te doden... dat is toch maar vreemd hoor. Ik denk eerder dat de joodse gemeenschap (om maar even lekker uitgebreid te generaliseren) liever zou hebben dat het boek niet bestaat en nooit bestaan zou hebben, en dat ook de auteur nooit bestaan zou hebben.... Maar kom. Ik kan het me al levendig voorstellen: "Beste leden, juicht! Er zijn dit jaar weer 1 miljoen exemplaar van Mein Kampf verkocht, dat betekent dat we dit jaar een nog uitgebreider ledenfeest kunnen geven!!". Allez kom nu, zeg nu zelf... Stel dat Dutroux een boekje schrijft waarin hij met veel omhaal vertelt hoeveel plezier hij er in had om Laetitia en Sabine te verkrachten en te mishandelen... Denk je dat Laetitia en Sabine willen gaan feesten of andere dingen doen met de opbrengst van de verkoop? Laat me raden: ik denk van niet. Maar ja, wie ben ik... Waarom stuur je je fantastisch voorstel niet eens door naar de Jodenverenigingen? Misschien krijg je wel een vriendelijke reply terug? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn schoonmoeder heeft MK liggen. Ben er ooit eens in begonnen omdat ik niet kon slapen... Ik was snel naar dromenland vertrokken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na 20 blz heb ik hem gewoon dichtgeklapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spionne in het Derde Rijk Maria De Meersman 17,50 € (Bij de Standaard, staat op nr 5 in de bestsellerlist Non-Fiction) Het opent bovendien een piste naar een redelijk groot schandaal, moest er ooit bewijs voor gevonden worden, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is gewoon pure verspiling van papier, ... ik denk dat ge u meer gaat amuseren met de heksenhamer te lezen, is iets van een 700 blz, staat ook vol bulshit, maar is soms nog wel eens leuk om te zien hoe stupied mensen wel kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch opvallend dat er tot aan de verkiezingen in 1928 slechts 4.000 exemplaren werden verkocht. Het is in feite maar vanaf de NSDAP aan de macht komt (1933) dat het boek zal verkopen. Als het sindsdien geen verplichte lectuur was geweest was het nooit een bestseller geworden.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Quote Piano :Toch opvallend dat er tot aan de verkiezingen in 1928 slechts 4.000 exemplaren werden verkocht. Het is in feite maar vanaf de NSDAP aan de macht komt (1933) dat het boek zal verkopen. Als het sindsdien geen verplichte lectuur was geweest was het nooit een bestseller geworden.
Toch wel raar dat "Mein Kampf" nu geen verplichte lectuur is en toch een veel besteld en gelezen boek blijft. Een bestseller die mensen maar blijft aanspreken. Op dit juweeltje moet een vervolg komen, maar ditmaal meer gericht op een gevaar van onze tijd : de vreemdelingeninvasie en de Islam. De opbrengst qua auteursrechten zal niet aan Joden verspilt worden, nog geen centiem. 6 miljoen dode Joden is geen indrukwekkend cijfer hoor. Je kan evengoed over 6 miljoen mieren of kakkerlakken spreken : het blijft een even gevoelloos cijfer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Quote Piano : Veel mensen verwachten een geweldig boek dat zal boeien
Als je een roman verwacht of een spannend thrillerverhaal door "Mein Kampf" te lezen, dan komen je verwachtingen inderdaad maar bedrogen uit. Het was dan ook Hitler's bedoeling niet te entertainen toen hij aan het boek begon. Boeken voor de ontspanning bestaan reeds meer dan genoeg op deze wereld. Niet ieder boek hoeft zulk een trent te volgen hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Cijfers zijn altijd gevoelloos. Sommige mensen blijkbaar ook. Nu, gewoon uit interesse, want ik snap die jodenhaat niet, misschien kun jij me die beter doen begrijpen: wat is het precies dat je tegen de joden hebt? En waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door PAJOT : 5 augustus 2004 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[/font] [font=Verdana]Voor de oorlog konden alle Joden die dat wilden Duitsland verlaten; honderdduizenden Joden zijn vertrokken. Na de oorlog waren er trouwens nog 102000 in leven, het beste bewijs dat ze niet allemaal gelikwideerd waren. Het Jodenvraagstuk was een oorlog van het Joodse ras tegen Duitsland, een oorlog die ze zelf gewild hebben. De volstrekte onverenigbaarheid van het Duitse volk en het Jodendom is in Duitsland trouwens niet met Hitler begonnen. Sla er Luther maar op na, die heeft 500 jaar geleden al tegen de Joden geschreven. Het Duitse volk is altijd anti-semitisch geweest. En de Polen, nochtans een katholiek volk, nog veel meer, om de Russen dan nog niet te noemen. Na de oorlog van 14-18 hadden de Joden in Duitsland een ongehoord sterke positie ingenomen. En het is daarmee dat de Joden het verkorven hebben, zoals altijd. Ik ben niet anti-Joods, ik wens het Joodse volk alle heil en zegen toe, maar ik betwist ze het recht alles met alle mogelijke middelen te verhapstukken en het recht op andere volkeren te parasiteren. Dat is precies het grote drama van het Joodse ras! Op de Joodse vraag naar schadeloosstellingen is maar één gepast antwoord : nooit![/font] Laatst gewijzigd door PAJOT : 5 augustus 2004 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dan mag je mij ook eens de legers en wapens tonen die de Joden ongetwijfeld hadden bij hun voorbereiding met de Oorlog tegen Duitsland. En waar heeft de eerste veldslag waar de Joden de Duitsers aanvielen plaatsgevonden ? Laatst gewijzigd door dejohan : 5 augustus 2004 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Is het dan verboden? Hier vindt men het in de openbare bibliotheek.
Laatst gewijzigd door PAJOT : 6 augustus 2004 om 07:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |