![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Ik bedoel niet de infrastructuur of het aanbieden van goederen of diensten.
Ik bedoel dus: geld kloppen uit het internet zelf. Ik zal een paar voorbeelden geven: een website bekijken, e-mail versturen, bestanden versturen, een URL alias maken, een databank raadplegen, een proxyserver, een anonymizer, een server waar je vragen kunt aan stellen door er een e-mail naar te sturen. Er zijn al veel pogingen gedaan om je daarvoor te laten betalen, en bij mijn weten is dat altijd faliekant afgelopen.
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Het voornaamste dat Facebook te bieden heeft, is dat ze zodanig veel veelschrijvers hebben aangetrokken, dat het een Google Page Ranking heeft gekregen van 9/10, en dat iedereen daar een link naar zijn website kan posten om de Page Ranking van die website op te vijzelen.
Voor het leger is Facebook ook interessant. Zij roepen grote horden van denkbeeldige figuurtjes in het leven, om er de publieke opinie mee te manipuleren. Gebruikers met een andere mening zullen misschien in het nieuwe systeem 'bekende' figuren zijn zodat ze zich niet meer kunnen veroorloven van contact op te nemen met hun eigen vriendenkring.
![]() |
#23 |
Partijlid
|
![]() Het kost ongeveer 10 euro om je eigen website te beginnen met een eigen domeinnaam.
Daar kun je dan berichtjes op zetten voor je vriendenkring. Het is maar een idee...
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() ze geven ni af , nu proberen ze je gsm nummer vast te krijgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar maken jullie je druk over, ik heb echt geen behoefte berichten te sturen naar bekende mensen. Jullie soms wel?
Als ik een bericht wens te sturen dat bekende mensen ook kunnen lezen dan zal het een tweet zijn, voila opgelost. Och ja moest het betalend worden naar andere "gewone" mensen te sturen dan tekent smoelenboek zijn eigen ondergang hoor. Dikke zever allemaal. Laatst gewijzigd door Hoomer : 3 mei 2013 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Emails betalend maken lijkt me nogal moeilijk. En ook niet echt nodig, want. Oor de internetproviders is email helemaal geen belangrijke kostenpost.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval willen ze alle emails betalend maken. Dat is wel de allergrootste goudmijn van gans het internet hé. Wie dat niet inziet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooww shit , heb geen feesboek !! Ze moesten eens durven , dan zie ik hen in de rechtbank , want ik ben bij geen de 3 genoemde ![]() Euh , wacht: Telenet & kabel , mmmm = hetzelfde bedrijf !! In feite dok ik wel voor de belgacomlijn via mijn provider , ik ben sinds 2008 ingedommeld ![]() ![]() Als telenet nu nog een factuur zou durven sturen , krijgen ze die terug als gebruikt schijtpapier ![]() Gelukkig heb ik ALTIJD mijn rekeningen netjes op tijd betaald !! Maar ik ben bij telenet gaan lopen , nadat ze mij 2 keer een faktuur willen laten dokken , + incluis 2x 7€ serviceonkosten !! Iets wat niet mijn fout is , dok ik niet , en ik kon het bewijzen !!!! En toch moesten ze die 2x 7€ hebben , maar ik heb ze niet gestort !!!! Met Dommel loopt alles proper gesmeerd !!!! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor brieven. Uiteindelijk is email net hetzelfde. Dokken zal het worden. Het goede nieuws is dat er minder rommel zal rondgezonden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zaken die iedereen nodig heeft, privatiseren en mensen laten betalen. Dat zijn inderdaad goudmijnen. Je hoeft zelf niet veel te doen, of je nu kwaliteit brengt of een gesuikerde drol, betalen doen de mensen toch. Water, voeding, grond, energie, informatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan komt betalen op de proppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt , echter voor SMS , een aantal kan je er versturen zonder meerkost
![]() Citaat:
Ben je daar zeker van ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Facebook is een over het paard getild misbaksel !
Ge kunt evengood andere sites gebruiken! Die minder noten op hunne zang hebben! Afschaffen die handel (cliché he). |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |