![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Waar haal je dat uit? Het is eerder rechts die dat fantastisch vindt hoor. Denk maar aan de kliklijnen (of voorstellen daarvoor) van het VB, denk maar aan de uitspraken van procureur Dams die door rechts zo werden toegejuicht,... Blijkbaar realiseren mensen zich pas dat klikken niet fijn is als ze er wel eens zelf mee geconfronteerd zouden kunnen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom denk je dat België koploper is ivm zwartwerk? Bovendien zou je je als Vlaams Nationalist diep moeten schamen, verklikker te zijn. Belastingen betaal je aan de federale staat. Voor de Franstaligen dus. Di Rupo, SPAers en co gaan met veel plezier op zwier met uw zuur verdiende centjes. Laatst gewijzigd door giserke : 9 april 2013 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De klacht word immers niet ingediend door de klikker, maar door de Belgische staat. En de Belgische staat hoeft haar bronnen die het vermoeden van fraude hebben opgewekt niet vrij te geven. Veel onderzoeken worden trouwens opgestart na een klacht van de RVA, die vermoed dat er fraude word gepleegd, of nadat de belastingdienst een vergelijk heeft gemaakt tussen de aangegeven inkomsten en de voertuigen en andere geregisteerde aankopen en het energie en waterverbruik van een belastingbetaler. De belastingdiensten hebben namelijk toegang tot de kuispuntbank, waar ze al deze gegevens makkelijk kan terugvinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Jantje, daar gaat het niet over. het gaat over verklikkers bij particulieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En alsof dat klikken aangespoord wordt door een soort rechtvaardigheidsgevoel. Dat is wat ze zichzelf wijsmaken. Het gaat puur om kneuterige drift naar de andere een loer draaien. Ook dat is niet nieuw.
Klotevolk.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, niet alle belastingen gaan naar de federale overheid. En denk eens wat verder dan uw neus lang is. Als ik morgen een Pool mijn living laat bezetten, dan is het wel die vlaamse stukadoor die daar aan failliet gaat hé. Dieven en fraudeurs moeten aangegeven worden.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echter wel zo, dat steeds meer mensen hun job verliezen en daardoor dus meer tijd krijgen om andere in het oog te houden. Vaak komt dan de afgunst naar boven. Zo kan het aantal klachten tegen werkgevers enkel stijgen, omdat mensen niet meer in dienst zijn bij die werkgever en uit frustratie klacht neerleggen, gewoon omdat ze er dan pas achterkomen dat zij door hun loon een deel in het zwart te laten betalen, minder pensioen of werkloosheid krijgen uitbetaald. Ze hebben dus jaren lang ze actief deel uitgemaakt van de fraude, maar gaan daarna de werkgever aanklagen, omdat ze plots de nadelen van die fraude ondervinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sjans het vb was ook niet vies van om illegalen te laten verklikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vb aan een alleenstaande moeder die ergens in het zwart gaat kuisen om de eindjes aan elkaar te knopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Op dit ogenblik de Europese regelneverij, die zwartwerk van andere, goedkopere Europese lidstaat bewoners, legaal heeft gemaakt.
De Europese legale koppelbazerij is gewoon een feit en ik hoor de industrie niet klagen. De politiek, meestal de oppositie een beetje blabla en voor de rest laat maar lopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Maar liever laf dan rechtuit verwittigen dat je er niet mee akkoord gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Ga je nu ontkennen dat rechts fan is van allerlei kliksystemen? OK, er zijn ook consequente rechtsen die ook deze vorm van klikken aanmoedigen (of omgekeerd die elke vorm van klikken afkeuren). Maar ik reageerde op de idiote stelling dat dit het gevolg van links zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stond onlangs in een frituur. Ik kan daar niet met maaltijdchecks betalen, want dan zijn ze te traceerbaar. De politie kwam even een frietje steken. Toen de combi parkeerde riep de baas direct twee van zijn serveersterkes weg "Nathalie, Veronique, naar achter". Politie was weg, en de dames waren er terug. En dan begint die fritbaas te stoeffen, dat hij nooit ergens langer dan 3 jaar blijft, want "de eerste drie jaar aanvaard de fiscus dat je geen winst maakt". En dan geeft hij het zogezegd op en opent hij ergens anders een nieuwe frituur. Als ik daar sta en zeg dat dat fout is, dan krijg ik pek en veren over mij. Ik ben belg genoeg om mij niet te moeien, en ik ga hem ook niet aangeven. En dat is zo fout als de pest.
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|