![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarentegen, het is mogelijk in Brazilie om exteem goed te slagen, en als immigrant om miljonair te worden. Maar als koekenbakker zijnde, zonder vak of de juiste papieren, dan moet je er idd niet heengaan. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 april 2013 om 01:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() BTW, die Brazilaanse hoertjes gaan de garempeiros achterna die naar gouddelven, iets wat overigens in Brazilie is verboden, en meen ik hard tegen wordt opgetreden. Mede, daarom die trek naar Guyana en Suriname.
Nu brengt dat hoertjes gebeuren weer maffiapraktijken mee, dat resulteert dat bv Brazilaanse hoogblonde hoertjes met blauwe ogen al dan niet door hun loverboys overgehaald dit werk te gaan doen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 april 2013 om 01:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik doe geen uitspraak over wie de minst slechte keuze is voor Venezuela maar het verhogen vh minimumloon is niks anders dan een berufsverbot voor laag- en ongeschoolden. Dat beseft u toch?
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet in een staatsgeleide, op olieexport gebaseerde economie. Er IS geld in Venezuela, en Maduro wil gewoon dat nog meer daarvan naar de armen gaat. Hogere lonen betekent ook meer koopkracht en een grote binnenlandse markt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Curacao kent ook een totaal uit de hand gelopen ambtenarij, en aldaar maar schreeuwen van 'jij vuile racist' als Nederland daar paal en perk aan wil zetten. Verschil is dat Curacao hun geld cadeau krijgt van Nederland, en Venezuela het cadeau krijgt van de olie. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 april 2013 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou ik president zijn van Venezuela, dan zou ik beginnen met (veel) gevangenissen te bouwen. Waarbij gevangenen van zware en lichte delicten van elkaar worden gescheiden.
Nu is er geen geld voor (..) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof Capriles niet de populist uithangt. Niets nieuws daar.
Niet dat Maduro geen tegenkantingen krijgt. Van de internationale pers bijvoorbeeld. Oliver Stone noemt de leugens en vervormingen van die pers schaamtevol. Hij noemt Venezuela het voornaamste doelwit van de VS media en het State department. Als Maduro wint zal deze anti Venezuela campagne voortduren. (En nu maar Stone aanvallen zeker. Typisch gedrag van degenen die de waarheid niet aan kunnen.) Stone doet zelfs een Godwin ivm de houding van de westerse pers tgo Venezuela: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals Antoon op dit forum met een roze bril het Fox news verkondigt, zo loop jij Oliver Stone blind achterna. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 april 2013 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Chavez heeft alvast gefaald in de regeling van z'n opvolging en de organisatie van delen van het landsbestuur, anders was die verkiezingsbullshit er niet geweest. Hij was te soft op dit vlak en had komaf moeten maken met die onzin van meerdere partijen, verkiezingen,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer moet de mening van Oliver Stone bepalend zijn?
Zullen we Jessica Simpson, Kanye West en Martin Scorsese ook om een reactie vragen?
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kim Jong-un werd even democratisch verkozen als Raul Castro.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50,6%.
Faut le faire.
Laatst gewijzigd door lombas : 15 april 2013 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De voornaamste gelijkenis die mij vooral frappeert is hoe goed een Chavez er uit ziet ten opzichte van iemand die dertig jaar jonger is en niet zwaar (fysiek) ziek is.
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() hip hoi, ik krijg mijn loonsverhoging, en als halverwege de maand mijn geld op is, dan beroof ik toch gewoon een winkel. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 15 april 2013 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lange tenen?
Laatst gewijzigd door Antoon : 15 april 2013 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad, maar dat is hier off topic.
|
![]() |
![]() |