![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Waarom leest men eigenlijk geen boeken? Of strips?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() kheb net n fb-pagina gemaakt hierover, geef t effe door
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Meestal vind ik hetzelfde op m'n computer zonder reclame. Gewoon om ziek van te worden die reclame blokken samen met de programma's zelf. Het is alsof, hoe slechter de programma's, hoe groter en veelvuldiger de blokken.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Collectieg gewoonweg niet meer naar die ronmmel kijken (een weekje) en ze zullen vlug terugkomen op hun briljant idee of misschien internet afschaffen. ![]() BTW : FTA rules!!! Laatst gewijzigd door zonbron : 17 april 2013 om 04:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik speel graag eens advocaat van de duivel. Het klinkt misschien gek, maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat er toch wel wat mensen zijn die, gezien vanuit hun punten van belang, het internet enigszins gecontroleerd zien. Zonder te hervallen in samenzweringstheorieën weliswaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat men wel kan is het Jan met de pet een beetje moeilijker maken om bepaalde sites te bereiken. Maar zolang er IT bestaat zullen steeds velen er weten gebruik van te maken zonder deze beperkingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of gewoon geen TV abonnement meer nemen, probleem opgelost.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Over de partijgrenzen heen.
![]() Dit is echt een geval van bevolking tegenover politiek en mediamaatschapij, ze verneuken eerst hun markt door veel en slechte reclame en dan moet de politiek het weer oplossen tegen de zin in van de bevolking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lokaal Raadslid
|
![]() misschien een schotel plaatsen dan Ik zou het een beter idee vinden om per kanaal te betalen van de 400 kanalen kijk ik amper naar een stuk of 20 ik ga zeker niet gedwongen naar reclame zitten kijken meestal zap ik naar een ander programma of ga een kop koffie maken tijdens de reclame
Laatst gewijzigd door Paultje : 17 april 2013 om 06:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Betalen zult ge! ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een uitspraak... TV is dus echt belangrijk. Stijgende werkloosheid niet. Economische en financiële onderuitgang niet. Een stinkende wereld niet. Toenemende armoede niet. Toenemende repressie niet..; TV!
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Jamaar, de N-VA gaat dat oplossen. En anders halen ze Verhofstadt terug.
|
![]() |
![]() |