Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2004, 10:01   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Op 'non-argumenten' kun je moeilijk anders reageren. Herr Flick mag wat mij betreft gerust een zelfhulpgroepje oprichten van slachtoffers van een anti-communistische obsessie waarbij collectief Derby-pils gedronken wordt bij het nuttigen van marihuana in een doplokaal. Jij zou daar overigens ook niet misstaan in dat zelfhulpgroepje.

Maar om te blijven beweren dat de linkerzijde bestaat uit leeghangers die niet werken, te lam zijn om zich te wassen,... daarvoor moet je volgens mij inderdaad gewoon onnozel zijn. Vandaar noem ik Herr Flick een onnozelaar.
Hela vriend, ik drink genen Derby pils hé, da past nie bij mijn kapitalistische status, ... ik drink alleen deftig spul.

By the way, meestal nutigen ze dien marihuana gewoon op straat of in een kraakpand, ...

En van' t weekend liep er zelf nog een groepken van uw "talrijke" stoottroepen in mijne weg ook, temidden van de baan met een of andere vooze spandoek, met wat idioote comunistische reclame op. ik had gelukkig de onaangekondigde poging tot manifestatie nog tijdig gezien, of uw ledenaantal was gehalveerd geweest.

Geef to GC, als veel van uw leden zich in hun "werk"kledij van den LSP zouden gaan aanbieden bij nen baas da ze op nie veel success moeten rekenen.

Pas op die jongens en meisjes mogen dragen van mij wat ze willen, maar ze moeten dan ook consequent zijn en niet staan roepen tegen het systeem dat hun vrijheid mogelijk maakt.

Ze zouden in moedertje rusland, of Noord-Korea ongetwijfeld heel wat minder noten op hune zang hebben niet.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 10:40   #22
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Hebt u mij al eens in een vuilzak zien rondlopen?
Ik denk dat ik u überhaupt nog niet heb zien rondlopen.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 10:43   #23
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Deze thread zegt meer over de bub dan over lsp imo ...

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 10:49   #24
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Op deze manier kan je uiteraard alles weerleggen, lijfwacht van de keizer.

Het siert u niet echt, vind ik, dat je wegens gebrek aan argumenten de hele zaak in het belachelijke trekt om zo te proberen de echtheid te ondermijnen.

Ik vind u geen domme kerel, maar je doet me denken aan Spruyt. Die probeerde ook met veel 'geleerdheid' het Vlaams Blok aan te pakken. Toen dat niet lukte verviel hij in beledigingen en dergelijke. Laat u hiertoe niet verleiden aub.
Een gedegen academicus start altijd met bronnenkritiek. Ik krijg gedurende mijn opleiding als historicus nu al 3 jaar lang de raad om elke bron op alle mogelijke manieren te checken. En u verwacht dat ik dan onbevangen deze reacties ga aanvaarden? Ik ben de lijfwacht van de waarheid, praetoria veritatis, en ik heb zeer terecht mijn twijfels.
Oud 5 augustus 2004, 10:50   #25
Praetorian

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Kijk ik ben normaal gezien nen hele rustige mens, maar da communistisch tuig werkt toch ook als ne rooie lap op ne stier als ik ze zie staan zulle...

Te tam da ze hun haar wassen of proper kleren aan doen, laat staan da ze werken, gaan ze daar dan staan afgeven op de kapitalistische maatschappij, staan ze daar wa van hun kloten te maken en pamfletekes uit te delen, die niemand leest.

ik zeg steevast da ze hunne rommel kunnen bijhouden, ... Ze staan daar dan wa anti kapitalistisch te doen en anti globalistisch te doen,

Maar ze realisern zich blijkbaar niet dat hun dop, studiebeurs enz... allemaal gesponserd wordt door kapitalistische asseholes zoals u en ik, ...

Als ze dan toch tegen kapitalisme zijn, wel da ze dan consequent zijn hé, !
Wat heeft deze reactie te maken met mijn tekst?
Oud 5 augustus 2004, 10:56   #26
Praetorian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
De Wollewei-site wordt (normaal gezien) niet bezocht wordt door willekeurige surfers zoals hier, maar door de habitue's van dat jeugdhuis zelf.

Op de site staan er onder de posts een naam vermeld, zo weten die gasten wie wa geschreven heeft. En zelfs daarzonder, op zo'n site met beperkt aantal surfers weet ge wel wie wa geschreven heeft, ook al moest de naam er niet onder staan. Ieder heeft wel z'n eigen manier van schrijven, zeker op zulke vriendensites.

Ik heb wel gemerkt op die site dat er een thread was die eerst normaal begon, met namen, tot er opeens iemand pro-blokbuster begon te schrijven en dit _anoniem_, gevolg met hopen kritiek met naam, en men ook de naam vroeg van die anonieme pro-blokbuster posts.

Zegt al veel uiteraard over hoe sterk die blokbusters aanwezig zijn daar.

Dus ja, ik zou bijna geneigd zijn te zeggen dat die linkse schooiers die mensen met rust moet laten. you're doing more harm than good.
1. Dit jeugdhuis is nu wel bekend geworden in vele middens.
2. De namen zijn meestal 'nicknames', een echte karakteranalyse kan je niet maken van een getypte tekst.
3. Ik heb gemerkt dat opeens ook er een paar verdacht veel wisten over Vlaams Blok-functionarissen bij de tegenreacties. Zoals u zelf zegt, voor een doordeweekse caféhanger is dat abnormaal.

En ik kan uit eigen ervaringen beweren dat dit niet zo is.

Laatst gewijzigd door Praetorian : 5 augustus 2004 om 11:04.
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be