![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
By the way, meestal nutigen ze dien marihuana gewoon op straat of in een kraakpand, ... En van' t weekend liep er zelf nog een groepken van uw "talrijke" stoottroepen in mijne weg ook, temidden van de baan met een of andere vooze spandoek, met wat idioote comunistische reclame op. ik had gelukkig de onaangekondigde poging tot manifestatie nog tijdig gezien, of uw ledenaantal was gehalveerd geweest. Geef to GC, als veel van uw leden zich in hun "werk"kledij van den LSP zouden gaan aanbieden bij nen baas da ze op nie veel success moeten rekenen. Pas op die jongens en meisjes mogen dragen van mij wat ze willen, maar ze moeten dan ook consequent zijn en niet staan roepen tegen het systeem dat hun vrijheid mogelijk maakt. Ze zouden in moedertje rusland, of Noord-Korea ongetwijfeld heel wat minder noten op hune zang hebben niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Deze thread zegt meer over de bub dan over lsp imo ...
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
2. De namen zijn meestal 'nicknames', een echte karakteranalyse kan je niet maken van een getypte tekst. 3. Ik heb gemerkt dat opeens ook er een paar verdacht veel wisten over Vlaams Blok-functionarissen bij de tegenreacties. Zoals u zelf zegt, voor een doordeweekse caféhanger is dat abnormaal. En ik kan uit eigen ervaringen beweren dat dit niet zo is. Laatst gewijzigd door Praetorian : 5 augustus 2004 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |