![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Mijn toon is bitsig, ja. Dat komt omdat er van die Kracht v/d Verandering en denken, durven, doen en meer van die holle retoriek niks van in huis komt. Niet van jullie, niet van 'de sossen', de blauwgetinten, jullie Roomse bedpartner, De Groene Revolutionairen, en wat nog allemaal...
Of het nu 2013 is of 1956: same shit, different year. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Behoord tot de oervlaamse traditionele Kultur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo invloedrijk is dat katholieke segment niet. Anders zou Alexandra Colen niet op een zijspoor zijn gezet.
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() L'Espoir de la Flandre...
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() ik zou zeggen : ken uw eigen politieke partij & er zijn zelfs vrouwelijke leden met een islamietisch hoofddoekje bij ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was. One down, many more to go. Laatst gewijzigd door Kameraad Mauser : 21 april 2013 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Mja, een klein kind een stok geven en het klopt ook eerst voordat het gaat nadenken.
Het is ook zo geestig. Gewoonweg in het wilde weg kloppen. Ik deed dat vroeger ook graag, toen ik kind was. Maar dan wel in de tuin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een veralgemening is niet plots aanvaardbaar omdat jou niet hetzelfde te verwijten valt. Dat neemt niet weg dat de veralgemening plaats vind.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() In de week op actua tv. zag ik een discussie over jongeren die naar Syrië trekken. Ze vroegen zich af hoe het komt dat steeds meer jongeren radicaliseren. Uit de hoek van Vlaams Belang kwam daar dan natuurlijk geregeld een opmerking van "Ge moet maar is in de straten van Antwerpen komen kijken, dan zult ge zien waar het vandaan komt."
Dat werd dan met veel streken afgewimpeld als nonsens om dan vervolgens zelf verder te gaan met geleuter over de Islam als bron van extremisme. Zo kom je natuurlijk nergens. Ze schilderen de Islam altijd af als een onschuldig geloof en dat het alleen extreme gevallen zijn die voor problemen zorgen. Maar als ze eens zouden doen wat het Vlaams Belang zegt en hun ogen open trekken om is te kijken naar het straatbeeld in bv. Antwerpen. Dan kan je toch niet meer praten over enkelen? Het loopt er vol met Moslims die zich duidelijk laten opmerken met bv. hoofddoeken. Ge moet een kat een kat noemen. Een hoofddoek vind ik al een verregaande vorm van geloof. Ik kom uit een katholieke familie (wat deel is van de Vlaamse cultuur) en katolhieken moeten al zien waar ze een kruisbeeld tonen. Stel u voor dat ik een mijter zou kopen en daar de hele dag mee rondloop en tegen iedereen vertel dat dat moet van mijn God. Ik zou nogal uitgelachen worden denk ik. Ze zullen zeggen "wat een religieuze mafketel is me dat." Een openbare functie uitvoeren zal dan ook niet gaan want welke instelling of bedrijf wil nu een Katholiek met een mijter als aanspreekpunt. Men klaagt altijd maar over hoe vooral Moslims hier gediscrimineerd worden wat ergens klopt. Maar ze profileren zichzelf als andersdenkenden. Met hun kleding, houding en geloof. Ik ben van mening dat men strenger moet worden tegen de Islam. Dat men bijvoorbeeld hoofddoeken verbied en trachten de Moslimgemeenschap meer een deel te maken van de Vlaamse cultuur. Ze forceren(dat klinkt hard maar kan perfect op een beschaafde manier) zich te integreren. Op termijn zullen de verschillen dan verdwijnen en daar baat iedereen toch alleen maar bij? Laatst gewijzigd door Tony M. : 23 april 2013 om 08:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moest gisteren even groen lachen toen op Terzake het interview met de tante van de Boston Bomber werd uitgezonden:
"hij zag er helemaal uit als een amerikaan" zei ze. "en hij droeg een petje. We hebben hem dat afgepakt, WANT HIER DRAGEN WE ZOIETS NIET". Ik viel uit mijn zetel !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 april 2013 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |