![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuke draad.
Enkele losse flodders zonder de zin coherent te zijn: Juvenalis Maimonides Giacomo Leopardi Louis Desaix John Wilmot, Earl Rochester Alexander Pope Albert Camus Elisabeth Roudinesco Schopenhauer Schiller & Goethe Baltasar Gracian Steven Pinker Kurt Vonnegut Alan Brooke, Viscount Alanbrooke Maynard James Keenan Opeth José de San Mart�*n Blaise Pascal Emile Cioran Bernard Black Oliver Cromwell
Laatst gewijzigd door lombas : 20 april 2013 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Zou je Maimonides kunnen duiden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bezocht enkele maanden terug zijn tombe. Vandaar dat-ie nog vers in mijn hoofd zit.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() 31 roland barthes
32 de broers grimm 33 levy strauss 34 alan turing 35 robinson crusoe 36 j f vogelaar 37 julien schoenaerts ( als socrates ) Laatst gewijzigd door Knipp : 21 april 2013 om 01:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Dat is hier wel naampjes noemen.
Daizets Suzuki |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() 38 savonarola
39 walter benjamin 40 miguel de molinos |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() pietje bell, kruimeltje, een oude graanmolen van vier verdiepen, oliver twist, remi, dik trom, de vijf, pallieter, don quichotte, een afgelegen plas water in een bosje omgeven door kreupelhout tingelen en doornen waar ik tot rust kon komen, never ending story, plato
bodifee, lampo, daisne, piet van aken, boon, elschot, kafka, the clash, madness, the oppressed, screwdriver, white american youth, dayglow abortions, conscience, Chrétien de Troyes, hitler, van severen, anarchie, ira, avatar, the gahering, burzum, summoning, blavatsky dostojewski, gogol, schoppenhauer, nietzsche, onfray, poe, jung, bottom, techno, goa, fight club, pinker, rifkin, adrian haely, parickve Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 21 april 2013 om 06:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() damn, het moet the business zijn ipv madness
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() Ik gooi er nog twee bij:
3. Albert Camus Ik denk dat de meesten wel enigszins vertrouwd zijn met ´n werk. Mijn favoriet is De Val, een boekje dat ik in vier talen bezit. Mijn doel is om het in elke taal te lezen die ik min of meer beheers. Overigens wel moeilijk te vertalen aangezien het zo mooi en speciaal geschreven is. 4. Viktor Frankl Z´n korte boekje Man's Search for Meaning heeft me bekoord en me erg aan het denken gesteld de weken nadat ik het las. Ik heb de clue dan ooit eens aan een depressieve Amerikaanse ex-professionele basketbalspeler (ja, je komt wat tegen in je leven hé) uitgelegd en hem uiteindelijk het boekje dan maar gewoon meegegeven. Ik heb het ook eens al cadeau gedaan aan een homosexuele lecturer aan de unief die kwam spreken over eerste psychologische hulp bij ongevallen. Laatst gewijzigd door Twigmuntus : 21 april 2013 om 07:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Wie zit er in mijn kop?
Ik denk vooral voor mezelf, dus niemand denk ik.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op huidig ogenblik op deze leuke 21 April, 'zonnige' zondag zijnde zit er niets in mijn kop, ik probeer mij dan ook te bekwamen in het luisteren naar de stilte
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() 41 homunculi
42 neurotransmitters 43 karl popper 44 de knipp die kan vliegen 45 byung-chul han Laatst gewijzigd door Knipp : 21 april 2013 om 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() 1 Benjamin Tucker
2 Pierre-Joseph Proudhon 3 George Carlin 4 Samuel Konkin 5 John Locke 6 Rothbard 7 Otto Von Braun 8 Danton 9 Robespierre 10 Hitler 11 Adam Smith 12 Oswald Spengler 13 Darwin 14 Voltairine de Cleyre 15 Henry George 16 Mendel 17 Hayek 18 Batman 19 Stanley Kubrick 20 H.L. Mencken 21 Carl Sagan 22 Max Stirner 23 Lysander Spooner 24 Haydn 25 Johan van Oldenbarnevelt 26 Kevin Carson 27 John Cleese 28 Friedrich II (Koning van Pruisen, Elector van Bradenburg) 29 Frederick II (Heilig Rooms Keizer) Damn, 50 is moeilijk... I'll be back. Ah, Schwarzenegger. Doe die er voor de lol ook maar bij.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 21 april 2013 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() David Duke
William L. Pierce Harold Covington Willis Carto Harry Elmer Barnes Revilo P. Oliver George Lincoln Rockwell Robert Jay Mathews Kevin McDonald Guillaume Faye
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() hoewel nooit gelezen : Darwin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|