Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 april 2013, 23:18   #21
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht

Het nieuw vriendinnetje van Bartje.
Wat een mottige geit is me dat zeg ?!
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2013, 23:21   #22
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht

Het nieuw vriendinnetje van Bartje.
Mag die wel praten met mannen? Dat is toch de bedoeling van die sluier en onaantrekkelijke kleuren, dat ze dan rondloopt met een fleurige handtas is natuurlijk niet hypocriet, natuurlijk niet, hoe kom ik erbij.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2013, 23:23   #23
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
En Turkije is uiteraard een schoolvoorbeeld van democratie en vrijheid van meningsuiting...
Nee, maar Turkije heeft wel een langere ervaring met moslim-fanatiekers. Op dat vlak kunnen we dus wel een voorbeeld aan hen nemen, en al die religieuze zever aan banden leggen.
Erger reactionnaire conservatieven dan moslims kan je je niet voorstellen. Zulke mensen moet je niet hun ding laten doen zonder een streng toezicht en welomlijnde regels. Anders leggen ZIJ hun wil op aan JOU.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2013, 23:26   #24
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Nee, maar Turkije heeft wel een langere ervaring met moslim-fanatiekers. Op dat vlak kunnen we dus wel een voorbeeld aan hen nemen, en al die religieuze zever aan banden leggen.
Erger reactionnaire conservatieven dan moslims kan je je niet voorstellen. Zulke mensen moet je niet hun ding laten doen zonder een streng toezicht en welomlijnde regels. Anders leggen ZIJ hun wil op aan JOU.
Turkije is 1 van de weinige landen waar ze de moslims wat aan banden hebben kunnen leggen maar dat lijkt ook wel voorbij nu, de politiek is islamitisch aan het worden maar de bevolking in de steden sputtert nog wat tegen. Ik ben benieuwd voor hoe lang nog, in Egypte heeft het alvast niet lang geduurd.
Oud 24 april 2013, 00:06   #25
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Turkije is 1 van de weinige landen waar ze de moslims wat aan banden hebben kunnen leggen maar dat lijkt ook wel voorbij nu, de politiek is islamitisch aan het worden maar de bevolking in de steden sputtert nog wat tegen. Ik ben benieuwd voor hoe lang nog, in Egypte heeft het alvast niet lang geduurd.
2
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2013, 06:42   #26
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Zij hebben in dat verband ook ervaring met militaire staatsgrepen, folteringen, opsluitingen wegens uitingen van meningen, en van die zaken zo. En jij stelt voor om dat land als voorbeeld te gebruiken?

En welk resultaat hebben zij behaald?

Citaat:
O jawel. Alle religieuze zotten, ongeacht hun godsdienst, zijn reactionaire conservatieven, even erg als in Saoedi-Arabië. Ik laat u opmerken dat in iedere democratie, de meerderheid haar wil oplegt aan de minderheid, zodus...
Oud 24 april 2013, 08:01   #27
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp niet dat sommigen een argument hebben als: "ach, het is maar een stukje extra kledij, laat ze toch"
Wel, als het dat "maar" is, dan kan je die zowel niet dragen.
Oud 24 april 2013, 08:17   #28
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Ik begrijp niet dat sommigen een argument hebben als: "ach, het is maar een stukje extra kledij, laat ze toch"
Wel, als het dat "maar" is, dan kan je die zowel niet dragen.
Waar haal jij het recht te beslissen welke kledij anderen mogen dragen of niet? Zeker als gemeenteraadslid.

Laatst gewijzigd door giserke : 24 april 2013 om 08:17.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2013, 08:47   #29
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Waar haal jij het recht te beslissen welke kledij anderen mogen dragen of niet? Zeker als gemeenteraadslid.
Moet je dan alles toelaten? Niet vergeten, moslims hebben enkele honderden miljoenen doden veroorzaakt bij hun veroveringen de laatste paar honderd jaar en nog steeds, geen klein bier als politiek statement.
Oud 24 april 2013, 08:51   #30
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Moet je dan alles toelaten? Niet vergeten, moslims hebben enkele honderden miljoenen doden veroorzaakt bij hun veroveringen de laatste paar honderd jaar en nog steeds, geen klein bier als politiek statement.
Voel jij steken in jouw rug, als er een vrouw met kopvot naast jouw staat?
Oud 24 april 2013, 08:57   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik neem aan dat u voorstander bent van zwarte SS uniformen op de gemeenteraad? Gewoon kwestie van vrijheid van klederdracht?

de islamitische hoofddoek staat voor:

- toelating van de muzelmannen om niet-gehoofddoekte vrouwen lastig te vallen en te verkrachten (neem niet mij, kijk naar mijn hoofddoek, ik ben één van de volgelingen)

- expliciete toegeving dat vrouwen (althans de gehoofddoekte) een mankement hebben aan hun hersenen (retarded?). Volgens Mohammed waren zijn vrouwelijke volgelingen niet in staat om alleen een getuigenis af te leggen: ze moesten met twee dezelfde getuigenis afleggen of het telde niet. Dit kwam door dat mankement in hun hersenen, want muzelvrouwen "vergeten" de helft....

- vrouwen (met hoofddoek) zijn ondergeschikt aan hun vader, broers of echtgenoot en mogen worden afgeklopt als dezen vrezen dat ze niet volgzaam zal zijn.

- vrouwen met hoofddoek volgens dus strikt het heilige boekje en dat betekent dat ze ook strikt vinden dat homosexuelen mt het hoofd naar beneden van de hoogste minaret moeten worden gegooid, alvorens hen te stenigen

- vrouwen met hoofddoek vinden bijgevolg ook dat ongelovigen moeten worden vermoord (zie de islamitische paradijselijke landen) en dhimmies extra beschermingstaks moeten betalen (doen we al, maar kom).

- vrouwen met hoofddoek verkondigen een mening zegt Yussef. Eens zien of ik met een pluim in mijn poep ook bovenstaande "meningen" mag verkondigen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2013, 09:02   #32
E. Migrant
Banneling

Standaard

Misschien vinden Geert en Bart dat de N-VA wat te groot aan 't worden is?
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2013, 09:02   #33
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Voel jij steken in jouw rug, als er een vrouw met kopvot naast jouw staat?
Voel jij steken in jouw rug, als er een nudist naast jouw staat?

Politiek moet een vod zeker kunnen, maar als er groepen uitgesloten worden zoals nazi's, stalinisten en nudisten dan moet je met dezelfde criteria ook andere groepen uitsluiten.
Oud 24 april 2013, 09:08   #34
BonBon
Banneling

Standaard

Wat met volgende voorbeelden

- Een politica met dichtgenaaide vagina die hier ook voorstander van is
- een politieker die wegens z'n geloof niet wil spreken met vrouwen of ongelovigen
- een vrouwenbeweging die haar mond toenaait
- een priester
- hari chrisna's
enz
Oud 24 april 2013, 09:43   #35
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik neem aan dat u voorstander bent van zwarte SS uniformen op de gemeenteraad? Gewoon kwestie van vrijheid van klederdracht?

de islamitische hoofddoek staat voor:

- toelating van de muzelmannen om niet-gehoofddoekte vrouwen lastig te vallen en te verkrachten (neem niet mij, kijk naar mijn hoofddoek, ik ben één van de volgelingen)

- expliciete toegeving dat vrouwen (althans de gehoofddoekte) een mankement hebben aan hun hersenen (retarded?). Volgens Mohammed waren zijn vrouwelijke volgelingen niet in staat om alleen een getuigenis af te leggen: ze moesten met twee dezelfde getuigenis afleggen of het telde niet. Dit kwam door dat mankement in hun hersenen, want muzelvrouwen "vergeten" de helft....

- vrouwen (met hoofddoek) zijn ondergeschikt aan hun vader, broers of echtgenoot en mogen worden afgeklopt als dezen vrezen dat ze niet volgzaam zal zijn.

- vrouwen met hoofddoek volgens dus strikt het heilige boekje en dat betekent dat ze ook strikt vinden dat homosexuelen mt het hoofd naar beneden van de hoogste minaret moeten worden gegooid, alvorens hen te stenigen

- vrouwen met hoofddoek vinden bijgevolg ook dat ongelovigen moeten worden vermoord (zie de islamitische paradijselijke landen) en dhimmies extra beschermingstaks moeten betalen (doen we al, maar kom).

- vrouwen met hoofddoek verkondigen een mening zegt Yussef. Eens zien of ik met een pluim in mijn poep ook bovenstaande "meningen" mag verkondigen.
Waar die kopvod voor staat, interesseert me geen zier. En dat jij kickt op SS uniformen, interesseert me ook geen zier.

Vrij meningsuiting interesseert me dan weer wel.
Oud 24 april 2013, 09:46   #36
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat met volgende voorbeelden

- Een politica met dichtgenaaide vagina die hier ook voorstander van is
- een politieker die wegens z'n geloof niet wil spreken met vrouwen of ongelovigen
- een vrouwenbeweging die haar mond toenaait
- een priester
- hari chrisna's
enz
Als die mensen dat doen, heb jij daar dan last van?
Als vrouwen hun vagina dichtnaaien, moeten ze dat maar weten.

Zolang de fysieke integriteit van anderen niet wordt aangetast zie ik het probleem niet.
Oud 24 april 2013, 09:48   #37
giserke
Banneling

Standaard

Onvoorstelbaar hoeveel dommeriken hier dingen zeggen die ooit tegen zichzelf kan en zal worden gebruikt.

De grootste schreeuwers over vrijemeningsuiting ten tijde van het VB, blijken zelf de grootste hypocrieten te zijn.

Laatst gewijzigd door giserke : 24 april 2013 om 09:52.
Oud 24 april 2013, 09:49   #38
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar die kopvod voor staat, interesseert me geen zier. En dat jij kickt op SS uniformen, interesseert me ook geen zier.

Vrij meningsuiting interesseert me dan weer wel.
wat ik schreef w�*s vrije meningsuiting schat. Het interesseert U enkel als het over uw mening gaat zeker?
Trouwens ik ben helemaal geen adept van SS uniformen. Mijn familie is aan één kant van joodse afkomst.

Het zijn mensen zoals U die pleiten voor het veruitwendigen van die (SS-) mening, OOK op plaatsen waar die "mening" niet mag worden gepropageerd. Maar blijkbaar heeft U dat nog niet in de smiezen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 24 april 2013 om 09:52.
Oud 24 april 2013, 09:51   #39
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
wat ik schreef w�*s vrije meningsuiting schat. Het interesseert U enkel als het over uw mening gaat zeker?
Trouwens ik ben helemaal geen adept van SS uniformen. Mijn familie is aan één kant van joodse afkomst.

Ja uw hele betoog hier in die draad getuigt van veel begrip voor vrijemeningsuiting
Oud 24 april 2013, 09:56   #40
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja uw hele betoog hier in die draad getuigt van veel begrip voor vrijemeningsuiting
ik heb net iets toegevoegd aan mijn vorige post.

Een kledingstuk is géén mening. Een kledingstuk k�*n (maar hoeft niet altijd noodzakelijk) een veruitwendiging van een mening zijn.

iemand die een SS uniform wenst te dragen, wenst daarbij de standpunten van die politieke partij uit te dragen. Iemand die de islamitische hoofddoek-vlag wenst te dragen, wenst daarbij de standpunten van die politieke en religieuze ideologie uit te dragen. In een land met scheiding tussen kerk en staat, én met bovendien allerlei anti-discriminatiewetten is het uitdragen van die ideologie even onwenselijk als het dragen van een uniform van een verboden partij!
D�*t is mijn MENING.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be