![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erger reactionnaire conservatieven dan moslims kan je je niet voorstellen. Zulke mensen moet je niet hun ding laten doen zonder een streng toezicht en welomlijnde regels. Anders leggen ZIJ hun wil op aan JOU. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En welk resultaat hebben zij behaald? Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Ik begrijp niet dat sommigen een argument hebben als: "ach, het is maar een stukje extra kledij, laat ze toch"
Wel, als het dat "maar" is, dan kan je die zowel niet dragen.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Waar haal jij het recht te beslissen welke kledij anderen mogen dragen of niet? Zeker als gemeenteraadslid.
Laatst gewijzigd door giserke : 24 april 2013 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Moet je dan alles toelaten? Niet vergeten, moslims hebben enkele honderden miljoenen doden veroorzaakt bij hun veroveringen de laatste paar honderd jaar en nog steeds, geen klein bier als politiek statement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Voel jij steken in jouw rug, als er een vrouw met kopvot naast jouw staat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de islamitische hoofddoek staat voor: - toelating van de muzelmannen om niet-gehoofddoekte vrouwen lastig te vallen en te verkrachten (neem niet mij, kijk naar mijn hoofddoek, ik ben één van de volgelingen) - expliciete toegeving dat vrouwen (althans de gehoofddoekte) een mankement hebben aan hun hersenen (retarded?). Volgens Mohammed waren zijn vrouwelijke volgelingen niet in staat om alleen een getuigenis af te leggen: ze moesten met twee dezelfde getuigenis afleggen of het telde niet. Dit kwam door dat mankement in hun hersenen, want muzelvrouwen "vergeten" de helft.... - vrouwen (met hoofddoek) zijn ondergeschikt aan hun vader, broers of echtgenoot en mogen worden afgeklopt als dezen vrezen dat ze niet volgzaam zal zijn. - vrouwen met hoofddoek volgens dus strikt het heilige boekje en dat betekent dat ze ook strikt vinden dat homosexuelen mt het hoofd naar beneden van de hoogste minaret moeten worden gegooid, alvorens hen te stenigen - vrouwen met hoofddoek vinden bijgevolg ook dat ongelovigen moeten worden vermoord (zie de islamitische paradijselijke landen) en dhimmies extra beschermingstaks moeten betalen (doen we al, maar kom). - vrouwen met hoofddoek verkondigen een mening zegt Yussef. Eens zien of ik met een pluim in mijn poep ook bovenstaande "meningen" mag verkondigen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Misschien vinden Geert en Bart dat de N-VA wat te groot aan 't worden is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Politiek moet een vod zeker kunnen, maar als er groepen uitgesloten worden zoals nazi's, stalinisten en nudisten dan moet je met dezelfde criteria ook andere groepen uitsluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Wat met volgende voorbeelden
- Een politica met dichtgenaaide vagina die hier ook voorstander van is - een politieker die wegens z'n geloof niet wil spreken met vrouwen of ongelovigen - een vrouwenbeweging die haar mond toenaait - een priester - hari chrisna's enz |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrij meningsuiting interesseert me dan weer wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als vrouwen hun vagina dichtnaaien, moeten ze dat maar weten. Zolang de fysieke integriteit van anderen niet wordt aangetast zie ik het probleem niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Onvoorstelbaar hoeveel dommeriken hier dingen zeggen die ooit tegen zichzelf kan en zal worden gebruikt.
De grootste schreeuwers over vrijemeningsuiting ten tijde van het VB, blijken zelf de grootste hypocrieten te zijn. Laatst gewijzigd door giserke : 24 april 2013 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ik ben helemaal geen adept van SS uniformen. Mijn familie is aan één kant van joodse afkomst. Het zijn mensen zoals U die pleiten voor het veruitwendigen van die (SS-) mening, OOK op plaatsen waar die "mening" niet mag worden gepropageerd. Maar blijkbaar heeft U dat nog niet in de smiezen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 april 2013 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja uw hele betoog hier in die draad getuigt van veel begrip voor vrijemeningsuiting ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kledingstuk is géén mening. Een kledingstuk k�*n (maar hoeft niet altijd noodzakelijk) een veruitwendiging van een mening zijn. iemand die een SS uniform wenst te dragen, wenst daarbij de standpunten van die politieke partij uit te dragen. Iemand die de islamitische hoofddoek-vlag wenst te dragen, wenst daarbij de standpunten van die politieke en religieuze ideologie uit te dragen. In een land met scheiding tussen kerk en staat, én met bovendien allerlei anti-discriminatiewetten is het uitdragen van die ideologie even onwenselijk als het dragen van een uniform van een verboden partij! D�*t is mijn MENING.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |