![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tja, een bronvermelding hoort nu eenmaal bij de basisregels als je een tekst integraal copieert en plakt. En negeren van bepaalde posts doet iedereen, je kan moeilijk op elke post reageren, iedereen is daar selectief in, anders kan je je bed wel naast je PC opmaken.
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Karima Hadhi zijn, een jonge rechtse stoere van Deurne (Antwerpen). Ze zal mee "uitgespeeld" worden in het kader van de verruimingsactie (+- oktober-november)
Al is het nog lang, maar waarschijnlijk zal ze mee op de Antwerpse lijst komen in 2006. Kijk op de site van Filip de Winter : dagboek, verrassende ontmoetingen, etentje Deurne,1 juni 2004. Haar bevoegdheid : veiligheid en integratie
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. oorspronkelijke tekst van Wolf 2. Oriana : "wat is jouw bron? waarvan heb je dit gecopieerd?" 3. Wolf : "Vlaams Blok, en dan? Als het u niet aanstaat lees het dan niet." 4. Oriana : "Het is enkel gebruikelijk van een bron te vermelden, in dat geval is het inderdaad makkelijker om teksten te negeren wanneer zij niet objectief zijn, zoals in dit geval en zoals ik vermoedde." 5. Wolf : "Probeer eerst maar eens op de inhoud te reageren, iets negeren is maar al te gemakkelijk zelfs al is het geen objectieve bron. Als het niet in mijn kraam past..." 6. Oriana : "Zodra jij de elementaire forum-beleefdheidsnormen in acht kan nemen, zoals bronvermeldingen, zal ik mij wel verwaardigen om af en toe op zo'n boel nonsens, inhoudelijk te reageren, weest maar niet ongerust." 7. Wolf : "Wat kan het mij schelen waar je op reageert. Maar iets afdoen als nonsens zonder verdere argumentatie is wel héél gemakkelijk. En dan nog wat slap gezeik over bronvermelding en elementaire forumregeltjes." 8. Oriana : "Klaarblijkelijk kan het je wel schelen want jij begon erover, tja, een bronvermelding hoort nu eenmaal bij de basisregels als je een tekst integraal copieert en plakt. En negeren van bepaalde posts doet iedereen, je kan moeilijk op elke post reageren, iedereen is daar selectief in, anders kan je je bed wel naast je PC opmaken." 9. Wolf : En jij gaf de aanzet. Ik vraag ook niet dat je op elke post reageert, maar als je iets wil afdoen als nonsens toon dan ook eens waar die te vinden zijn. Dat is ook een elementaire vorm van beleefdheid. Negeren omdat de inhoud u niet aanstaat is de gemakkelijkste weg en geheel naar politiek correcte traditie! Dus als jij nu eens simpel je bron had vermeld, waar ik met 1 eenvoudig zinnetje naar vroeg (zonder over nonsens te spreken) dan had heel deze belachelijke discussie niet plaats gevonden. De aanzet gaf jij door direct in de verdediging te gaan met : "Vlaams Blok, en dan? Als het u niet aanstaat lees het dan niet."
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Islam redt 'democratie'
Aan diegenen die zich nog altijd afvragen waarom de "Snel Belg"-wet en het vreemdelingenstemrecht er mordicus moesten worden doorgedrukt, is onlangs het bevrijdende antwoord gegeven. In een uitzending op de Marokkaanse televisie, die was gewijd aan de verkiezingen in dit land, stelde de onvermijdbare Bert Anciaux het immers als volgt: "In België hebben wij de islam nodig om onze democratie te redden". Zoals ook totalitaire machthebbers dat plegen te doen, lijkt hij de 'democratie' te vereenzelvigen met het belang van zijn eigen partij. Zoals uit een verkiezingsanalyse van de ULB blijkt, leveren de moslims hieraan een niet te onderschatten bijdrage: liefst 52% van hen bracht zijn stem uit op de SP.A. http://vlaamsblok.be/index.shtml *Vette knipoog aan oriana
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pure nonsens omdat het bewijs al geleverd is dat ook allochtonen gezond verstand hebben. Het gaat tenslotte om een paar duizend mensen bij de volgende verkiezingen, dat al om te beginnen. Er zijn al tienduizenden die de Belgische nationialiteit hebben, als die allemaal zouden stemmen zoals jullie zo angstaanjagend trachten te schetsen, hoe verklaar jij dan het ondermaatse, verschrikkelijk slechte (maar terechte) resultaat van Abu Jaja? Waarom hebben AL die nieuwe Belgen dan niet op AEL of MDP gestemd? Duidelijk Arabisch, uitsluitend nieuwe Belgen. Dat nieuwe Belgen op een nieuwe Belg van een traditionele partij hebben gestemd is A) helemaal niet zo erg en B) compleet verstaanbaar. Niet zo erg in die zin dat de partij nog steeds de lijnen bepaalt en er zal hun programma indachtig gewerkt/gestemd worden. Echte nullen (of grotere nullen dan wie er nu vaak zit) zullen ze niet op hun lijsten zetten mits dat op langere termijn hun partij zuur kan opbreken. Elke partij denkt onmiddellijk in functie van de eerstvolgende verkiezingen, die willen ze winnen, niet voorspelbaar afgeslacht worden omwille van electorale nitwits. B) Verstaanbaar in die zin dat ik ook eerder op een vrouw zal stemmen, ik geef ALTIJD voorkeurstemmen maar dat wil niet zeggen dat ik PER DEFINITIE op een vrouw zal stemmen. Als er een mannelijke kandidaat mijn steun eerder verdiend heeft in dat rijtje zal die zeker mijn stem krijgen. Voil�*, hier mag je't mee doen.... nonsens dus, alleen maar geschreven om mensen nodeloos ongerust te maken. Diegenen die een beetje nadenken zullen waarschijnlijk zelf ook wel op het vergelijk met de povere resultaten van de AEL komen en nieuwe Belgen op een traditionele partij zullen sowieso de partijlijn volgen, so, what's the big problem?
![]() |