Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2004, 16:16   #21
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
Gary Moore.... still got the blues....
Lol, het probleem is natuurlijk , als je gaat reclameren, dat je eigenlijk
toegeeft dat je totaal geen smaak hebt.

hmm, Dire straits, smelt, smelt.
Keigoe jong, Sultans of Swing....aaah.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 16:21   #22
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Lol, het probleem is natuurlijk , als je gaat reclameren, dat je eigenlijk
toegeeft dat je totaal geen smaak hebt.

hmm, Dire straits, smelt, smelt.
Keigoe jong, Sultans of Swing....aaah.
Oeh hou op want alleen bij het lezen van de songs heb ik ze al in mijn kop zitten..
Astenblieft mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 16:21   #23
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Te laat.... de sultans of swing dansen leuk rond in mijn hoofd nu....
Oud 5 augustus 2004, 17:15   #24
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
M�*jn buurman, hij heeft net besloten weer op z'n drumstel te gaan rammen.
En dan zit je hier nog op het forum te lezen ook, de wereld is u niet gunstig gezind!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 17:33   #25
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
En dan zit je hier nog op het forum te lezen ook, de wereld is u niet gunstig gezind!
De combinatie van die klereherrie en de warmte maken iedere intellectuele activiteit sowieso onmogelijk, anders zou ik hier nu inderdaad niet zitten.
Brabo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 17:42   #26
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
... en de ramen open moeten staan bij aanpalende hitte?
Ik zit nu al een dikke twee-en-een-half uur te luisteren naar The Eurythmics, Europe (final Countdown, ha!), Cher, Dire Straits (en daar maak je mij echt ongelukkig mee), Laura Paussini en Mr. Mister. Elk nummer wat gedraaid wordt brengt slechte begin jaren 90-herinneringen met zich mee.

oh er zijn echt van die nummers die je gewoon nooit meer wilt horen.
en ze worden hier een voor een voor me gedraaid.

kom maar op met de slechtse nummers allertijden!
Hu? Gij woont naast mij ofwa?
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 17:46   #27
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Hmm...
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 18:34   #28
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Hmm...
Ik ben niet de enige die in de Efteling woont hoor.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 18:46   #29
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
... en de ramen open moeten staan bij aanpalende hitte?
Ik zit nu al een dikke twee-en-een-half uur te luisteren naar The Eurythmics, Europe (final Countdown, ha!), Cher, Dire Straits (en daar maak je mij echt ongelukkig mee), Laura Paussini en Mr. Mister. Elk nummer wat gedraaid wordt brengt slechte begin jaren 90-herinneringen met zich mee.

oh er zijn echt van die nummers die je gewoon nooit meer wilt horen.
en ze worden hier een voor een voor me gedraaid.

kom maar op met de slechtse nummers allertijden!
Negende symfonie van beethoven met Sound blasters tegen de raam en een vollebak geven op z'n kl**ten !!!
Oud 5 augustus 2004, 19:04   #30
Vlaanderen Boven

Standaard

Wat ons tot de volgende vraag leidt; wat doe je als de buren goede muziek draaien?
Oud 5 augustus 2004, 19:11   #31
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Wat ons tot de volgende vraag leidt; wat doe je als de buren goede muziek draaien?
Een bak bier uithalen en aanbellen.
Oud 5 augustus 2004, 19:13   #32
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Buren die slechte muziek draaien? Dat moet je net tegen mij vertellen! Enkele huizen verder aan de linkerkant heb ik straatgenoten met een voorkeur voor loeiharde death- en andere metal. Links aan de overkant heb ik, nog erger, een bijna-overbuur met een bizarre smaak voor Hollandse carnavalshits, van die house-versies van 'Er staat een paard op de gang', Hollandse versies van die Roemeense rotzooi die nu op nummer één staat, en dergelijke onzin meer. Af en toe wisselt hij af en word ik geplaagd door eigentijdse megamixes van top-30-muziek en, jawel, Hollandse hits. Rechtover me heb ik eens een week lang Coldplay continu na elkaar gehoord. Tot dan toe 'tolereerde' ik die groep (in de 'Nevermind The Buzzcocks'-betekenis), maar sindsdien heb ik een bloedhekel aan die groep. Enkele weken daarvoor heb ik overigens eens een hele tijd Veldhuis en Kemper moeten horen en daar ben ik nog niet goed van. Rechts aan de overkant wonen mensen met een heel diverse smaak: de dochter (of de moeder) draait alles wat de afgelopen tien jaar ooit eens even 'a good place under the lightning' heeft gehad, en liefst door elkaar: van Sepultura over Céline Dion naar Kane, en dan verder naar gabberhouse. Ik moet wel toegeven dat ik haar de laatste tijd niet meer gehoord heb. "Gelukkig" zou je dan denken, ware het niet dat de zoon, die bij de groendienst werkt of zo, een enorme gabber is en z'n voorkeur het liefst deelt met de hele straat. En dan is er nog één straatbewoner die heel graag zingt, maar het eigenlijk niet goed kan: vandaag heb ik een kwartier lang naar een interpretatie van 'With our without you' van U2 geluisterd. Vroeg of laat gooi ik toch eens een bom naar een aantal huizen hier, maar voorlopig neem ik zachtjes wraak door op de momenten dat zij buitenzitten (het is een volkswijk hier, waar mensen nog op straat zitten bij zomerweer) experimentele of 'moeilijke' muziek te gaan draaien, dingen als Crass, Dive of New Yorkse 'No Wave'... Ha!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 19:18   #33
Vlaanderen Boven

Standaard

Bij mij valt het nog goed mee...Aan de ene kant een wei, en aan de andere kant zit onze garage tussen onze huizen.

Af en toe komen er wel eens een paar skaterkes op het pleintje tegenover ons skaten en dan hebben ze hun cd-speler mee, maar dat staat niet te luid en de muziek valt best te pruimen.
Oud 5 augustus 2004, 19:19   #34
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

lol, lord blackadder, ik heb medelijden met u

wobbel!
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 19:32   #35
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Buren die slechte muziek draaien? Dat moet je net tegen mij vertellen! Enkele huizen verder aan de linkerkant heb ik straatgenoten met een voorkeur voor loeiharde death- en andere metal. Links aan de overkant heb ik, nog erger, een bijna-overbuur met een bizarre smaak voor Hollandse carnavalshits, van die house-versies van 'Er staat een paard op de gang', Hollandse versies van die Roemeense rotzooi die nu op nummer één staat, en dergelijke onzin meer. Af en toe wisselt hij af en word ik geplaagd door eigentijdse megamixes van top-30-muziek en, jawel, Hollandse hits. Rechtover me heb ik eens een week lang Coldplay continu na elkaar gehoord. Tot dan toe 'tolereerde' ik die groep (in de 'Nevermind The Buzzcocks'-betekenis), maar sindsdien heb ik een bloedhekel aan die groep. Enkele weken daarvoor heb ik overigens eens een hele tijd Veldhuis en Kemper moeten horen en daar ben ik nog niet goed van. Rechts aan de overkant wonen mensen met een heel diverse smaak: de dochter (of de moeder) draait alles wat de afgelopen tien jaar ooit eens even 'a good place under the lightning' heeft gehad, en liefst door elkaar: van Sepultura over Céline Dion naar Kane, en dan verder naar gabberhouse. Ik moet wel toegeven dat ik haar de laatste tijd niet meer gehoord heb. "Gelukkig" zou je dan denken, ware het niet dat de zoon, die bij de groendienst werkt of zo, een enorme gabber is en z'n voorkeur het liefst deelt met de hele straat. En dan is er nog één straatbewoner die heel graag zingt, maar het eigenlijk niet goed kan: vandaag heb ik een kwartier lang naar een interpretatie van 'With our without you' van U2 geluisterd. Vroeg of laat gooi ik toch eens een bom naar een aantal huizen hier, maar voorlopig neem ik zachtjes wraak door op de momenten dat zij buitenzitten (het is een volkswijk hier, waar mensen nog op straat zitten bij zomerweer) experimentele of 'moeilijke' muziek te gaan draaien, dingen als Crass, Dive of New Yorkse 'No Wave'... Ha!
haha en op dat moment praten die met elkaar en nemen collectief het besluit jou terug te pesten met hun loeiharde muziek ~ en zo blijft dat aan de gang
Oud 5 augustus 2004, 20:30   #36
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

is het vandaag misschien national Europe-fan dag ofzo? terwijl ik de mosselen in een pan giet overkomt me weer hetzelfde: The final countdown op de radio... tweede keer in nog geen 8 uur tijd. Tsjonge.

gelukkig zijn die sultans of swing er weer uit... of ohnee, toch niet...
Oud 5 augustus 2004, 20:34   #37
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
is het vandaag misschien national Europe-fan dag ofzo? terwijl ik de mosselen in een pan giet overkomt me weer hetzelfde: The final countdown op de radio... tweede keer in nog geen 8 uur tijd. Tsjonge.

gelukkig zijn die sultans of swing er weer uit... of ohnee, toch niet...
Dus terwijl gij mosselen aan het afgieten zijt hoor je Europe en het eerste wat je denkt is "ik ga dat op het forum posten"?????

Valt nog mee met mij dan

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]

Laatst gewijzigd door nou nou : 5 augustus 2004 om 20:35.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 23:51   #38
ingenious

Standaard

1 van mijn buren is dwarsfluit aan het leren. het liefst zet ze eerst het raam helemaal open, om dan te beginnen oefenen. en geloof me, ze moet nog veel oefenen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2004, 23:58   #39
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Ga eens vriendelijk aan de deur kloppen met een baseball bat in uw hand en start de conversatie met:

Wij zijn toch goede buren nietwaar?

Van daaruit kan het alle richtingen uit, maar je bent in alle geval voorbereid
Oud 6 augustus 2004, 09:32   #40
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules
Diamanda Galas opzetten, 't zal rap gedaan zijn ...

Vooral die "Aragna negra" CD ! (precieze naam ontglipt me)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be