![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, niet iedereen wil een plat boerentaaltje spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien ook eens het deel over het ABN lezen, je weet wel, dat boerentaaltje dat iedereen op school leert en dat daardoor door iedereen in Vlaanderen wordt begrepen, zelfs door de Antwerpenaars ?
![]() Tussen haakjes, zegt een Anwerpenaar écht 'fan' in plaats van 'van' ? Dat trekt toch wel veel op 't Hollands..... ![]()
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nie Fan hier wel Van hier ook niet altijd, want wie van de drie is gewoon "wie van de drei" en niet wie fan
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ergens een handleiding op 't internet ? ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk hou ik het liever op " aangespoelde ".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Van gast-arbeider naar gast-lanterfanter tot permanente lanterfanter. Is wel een beetje te lang om uit te spreken. we kunnen er misschien " perm-anter "van maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Zwarten, arabieren & aziaten zijn niet van hier afkomstig. Simpele vaststelling zonder waardoordeel of racisme.
Laatst gewijzigd door meneer : 28 april 2013 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niefanieren , nieuw uw nieren ![]() 'kZen wel van'ier veur benoa draaikwart toch , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Totaal géén termelogie aan hen verbinden.
Totaal negeren, dat doen zij toch ook, met ons en onze gebruiken en maatschappelijke waarden, waarden en normen. Gans die termelogie is ontwikkeld door “helpers” die er goed aan verdienen. Begin zoals in Nederland de dubbele nationaliteit af te schaffen. Dan spreekt we over … deze persoon is …zijn nationaliteit is…..
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer werd in Nederland de dubbele nationaliteit afgeschaft?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neetvanhie is dat in het maaslands dialekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja meester, ik zal het niet meer doen. Gaat ge me nu buizen?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Circe heeft blijkbaar niet begrepen dat zowel Roger als Edina niet reageerden op de post van Graaf van Bethune, maar wel op de openingspost van Garry. En circe heeft dus ook de boodschap van beide reacties niet begrepen (of wil het niet begrijpen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Als je ver genoeg terug gaat, is niemand van hier. Iemand die hier geboren en getogen is, is per definitie van hier. En het is dát wat men wil duidelijk maken met het afschaffen van het begrip allochtoon. Maar daar hebben sommigen forumracisten - zoals de topicstarter - het nogal moeilijk mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
30% van België heeft buitenlandse roots binnen de 3 laatste generaties, dat is waar. De benaming allochtoon was voor de groep waarvan minstens 1 ouder van buiten de EU kwam, en met dat ze bruiden blijven importeren blijven ze ook in de groep "allochtoon" zitten. De benaming is afgeschaft, nu gebruiken ze andere criteria. - de moeder heeft geen diploma middelbaar Zo kun je quasi dezelfde groep bereiken om te knuffelen, zeker in geconcentreerde gebieden zoals Antwerpen, Gent en Brussel. Laatst gewijzigd door BonBon : 29 april 2013 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |