Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 april 2013, 15:55   #21
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Sorry, ik was vergeten dat je eigenwaarde bepaald werd door leeghoofdige "haatberichten" te verspreiden op diverse forums... Misschien bent u nog wel welkom op de site van Dag Allemaal?
Neen dank u. Mijn portie "Dag Allemaal" krijg ik wanneer ik bij de kapper ga. Daar krijg ik de gelegenheid mijn kennis aan te scherpen omtrent wie met wie in bed duikt, wie stikjaloers is op wie, hoe de villa van X of Y er van binnen uitziet, wie geregeld op VTM-shows optreedt enz.

Ik denk niet dat mijn berichten "haatberichten" zijn. Maar sommigen ervaren ze als dusdanig omdat ik wel eens op een ideologische zeer lange teen trap.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 15:56   #22
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Neen dank u. Mijn portie "Dag Allemaal" krijg ik wanneer ik bij de kapper ga. Daar krijg ik de gelegenheid mijn kennis aan te scherpen omtrent wie met wie in bed duikt, wie stikjaloers is op wie, hoe de villa van X of Y er van binnen uitziet, wie geregeld op VTM-shows optreedt enz.

Ik denk niet dat mijn berichten "haatberichten" zijn. Maar sommigen ervaren ze als dusdanig omdat ik wel eens op een ideologische zeer lange teen trap.
Ga anders eens naar een herenkapper.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 15:59   #23
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ga anders eens naar een herenkapper.
Laat mijn kapper nu uitgerekend dat zijn ...
Oud 29 april 2013, 16:06   #24
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Laat mijn kapper nu uitgerekend dat zijn ...
Geen joodse kapper dus.
Buitenwipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 18:51   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bedoelt dat dat verzuurd gelul onderaan artikels direkte democratie betekent?
Als je onder democratie de hedendaagse betekenis die wij hanteren, verstaat (volledig : Democratie naar Westers model), dan is dat wel degelijk een vorm van directe democratie.
Vermits het een uiting is van een vrije mening.

Maar laat de vrije meningsuiting nu erg gevoelig liggen bij linkse rakkertjes die nog dagdromen naar het sovjet-model van democratie.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 19:00   #26
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Dit betekent maar één ding: het gaat slecht met DS
De laatste weken is de kop steevast een of andere voetbalmatch uit de play-offs. KV Mechelen-Lokeren en zo...

Brood en spelen, zeker?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 19:01   #27
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
U bedoelt dat dat verzuurd gelul onderaan artikels direkte democratie betekent?
tja, als het grootste deel van de bevolking ontevreden en gefrustreerd loopt over de gang van zaken, moet dat dan toegedekt worden?
Oud 29 april 2013, 19:06   #28
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als je onder democratie de hedendaagse betekenis die wij hanteren, verstaat (volledig : Democratie naar Westers model), dan is dat wel degelijk een vorm van directe democratie.
Vermits het een uiting is van een vrije mening.

Maar laat de vrije meningsuiting nu erg gevoelig liggen bij linkse rakkertjes die nog dagdromen naar het sovjet-model van democratie.
Inderdaad. Destijds was er in de DDR een regelmatig op officiële bijeenkomsten gezongen lied, met lof op Die Partei ...

Citaat:

Das Lied der Partei

Sie hat uns alles gegeben.
Sonne und Wind und sie geizte nie.
Wo sie war, war das Leben.
Was wir sind, sind wir durch sie.
Sie hat uns niemals verlassen.
Fror auch die Welt, uns war warm.
Uns schützt die Mutter der Massen.
Uns trägt ihr mächtiger Arm.

Die Partei, die Partei, die hat immer Recht!
Und, Genossen, es bleibe dabei;
Denn wer kämpft für das Recht,
Der hat immer recht.
Gegen Lüge und Ausbeuterei.
Wer das Leben beleidigt,
Ist dumm oder schlecht.
Wer die Menschheit verteidigt,
Hat immer recht.
So, aus Leninschem Geist,
Wächst, von Stalin geschweißt,
Die Partei - die Partei - die Partei.

Sie hat uns niemals geschmeichelt.
Sank uns im Kampfe auch mal der Mut,
Hat sie uns leis nur gestreichelt,
zagt nicht und gleich war uns gut.
Zählt denn noch Schmerz und Beschwerde,
wenn uns das Gute gelingt.
Wenn man den Ärmsten der Erde,
Freiheit und Frieden erzwingt.

Der hat immer recht.
Der das Leben beleidigt,
Ist dumm oder schlecht.
Hat immer recht.

Sie hat uns alles gegeben,
Ziegel zum Bau und den großen Plan.
Sie sprach: Meistert das Leben,
Vorwärts Genossen packt an.
Hetzen Hyänen zum Kriege,
Bricht euer Bau ihre Macht,
Zimmert das Haus und die Wiege,
Bauleute seid auf der Wacht.

Der hat immer Recht.
Der das Leben beleidigt,
ist dumm oder schlecht.
Hat immer recht.

(Text und Musik: Louis Fürnberg, 1950)
https://www.youtube.com/watch?v=RYU40R2qrWs
Oud 29 april 2013, 20:08   #29
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
tja, als het grootste deel van de bevolking ontevreden en gefrustreerd loopt over de gang van zaken, moet dat dan toegedekt worden?
Meer dan 500 actieve reaguurders waren er niet op de opiniepaginas van De Standaard, als dat het grootste deel van de bevolking moet voorstellen, dan kan ik u alleen maar uitlachen.

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 29 april 2013 om 20:08.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 20:21   #30
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Meer dan 500 actieve reaguurders waren er niet op de opiniepaginas van De Standaard, als dat het grootste deel van de bevolking moet voorstellen, dan kan ik u alleen maar uitlachen.
Het stond de niet-verzuurden vrij om weerwerk en tegenwoord te bieden. Waar ze precies zaten, dat is een groot raadsel. Waarschijnlijk verzonken in bodemloze extase?
Oud 29 april 2013, 20:38   #31
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Het stond de niet-verzuurden vrij om weerwerk en tegenwoord te bieden. Waar ze precies zaten, dat is een groot raadsel. Waarschijnlijk verzonken in bodemloze extase?
Nee op tweeter, waar vandaag de moderne mens actief op is, niet de totaal achterhaalde copy-paste sloganbrakers.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 21:02   #32
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Journalisten mogen van mij een inkomen verdienen zodat ze hun kinderen niet met honger en blootsvoets naar 't schoolke moeten sturen.:
Dan toch niet met belastingsgeld, want kranten ontvangen nog altijd subsidies.
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...ecte-subsidies
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2013, 21:06   #33
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Wat vinden jullie vd nieuwe site van De Standaard?
Vindt het maar niks!
Geen reactiemogelijkheid meer.
Wil je info, betalen maar!
²
Oud 30 april 2013, 00:06   #34
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Als ze reclame tonen , waarom moeten wij dan nog dokken ????

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2013, 02:29   #35
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

1/ Hoe een pers bericht zoals dat van Belga, kort en toch duidelijk kan zijn zonder politieke voorkeur. Terwijl onze kranten Hersenspoel methodes gebruiken, technieken die steeds meer op deze van de DDR beginnen te lijken.

Neutraal nieuws. Met wat er instaat, er in moet staan om nieuws te zijn. Zie bv. http://be.yahoo.com/?p=us nieuws: Duizenden manifestanten in Charleroi.
(Belga) Meerdere duizenden mensen hebben maandag in Charleroi deelgenomen aan de mars voor werk, waartoe door de vakbonden is opgeroepen na de herstructurering bij Caterpillar.
Volgens de vakbonden namen 10.000 manifestanten deel aan de optocht voor werkgelegenheid. De politie spreekt van iets meer dan 6.000 deelnemers. Sinds het begin van de crisis verloren 10.000 mensen hun baan in en rond Charleroi, of zien hun baan bedreigd, aldus de bonden. De voorzitter van ABVV Charleroi, Carlo Briscolini, stelt dan ook dat er nood is aan een industrieel beleid om de werkgelegenheid in Charleroi te beschermen. Zo niet dreigen nog meer banen verloren te gaan. De vakbonden wijzen met de vinger naar de politiek en het patronaat. De politiek is te veel bezig met bezuinigingen, terwijl de werkgevers volgens de bonden enkel op winstbejag uit zijn. (Belga)

2/ Of kloon van persgroep, gratis aangeboden ja > maar erger ergst.

http://www.vandaag.be/ Of hoe de zaak gemanipuleerd word door links denken.

Waar en soort bedrijfje van “constructief” samen werkende aliassen iedereen de mond snoeren die een inbreng durf te geven dat niet met hun eenzijdig links denken strookt.
Waar de partij propaganda ten volle door hen verkondigd word. Via springen van hak op de tak. Om toch maar hun vermeend gelijk te verkondigen.

Waar duidelijk databases beschikbaar zijn, gebruikt worden. Dag en nacht, om toch maar zaken die gegrond zijn te weerleggen met ongeveer vergelijkbare toestanden.

Vergelijkbaar voor de meeste mensen die niet doorgronden. En zo misleid worden ten aanzien van de werkelijke toestand van het gebeuren van het thema waar over gediscuteerd word.

Wanneer men daar tegen in durf te gaan. Word men eerst belachelijk gemaakt door het bedrijfje.

Verdedig je Uw menig nog: dan word “den dader” door hen samen, Als goed georkestreerd en geoliede groep als “ongewensten” blokkeren. Blijven ze melden als misbruik, tot vandaag.be het privé IP adres definitief blokkeert.

Zo snoert men daar de mond voor mensen die proberen aan te tonen dat de Werkelijkheid Met Hun opgedrongen visie niet klopt.

Zodat totaal niet meer gereageerd kan worden. Dat noem ik dan DDR praktijken.

Waar vandaag.be blijkbaar gewillig aan mee doet. Want als “het bedrijfje”: Benny De Wachter, Oscar Fierens die als enigen toestemming krijgen en steeds opnieuw mogen inloggen.

Zij Bekritiseerd word: vlieg je er uit. Krijg je zelfs privé van hen haat mails. Met teksten zoals :of je nu kanker gehad hebt of niet. Het beste is dat je nooit meer kunt reageren, dood bent voortaan op Vlaanderen Be.

Democratie?
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2013, 06:27   #36
Paultje
Lokaal Raadslid

Paultje's schermafbeelding

Standaard

En andere kranten zullen wel volgen volgende stap zal zijn om het alleen te lezen zal je ook moeten betalen dit is ongeveer wat er met de banken gebeurde vroeger was alles gratis tot iedereen verplicht werd zijn loon op een bankrekening te laten storten vanaf toen moest je betalen om je bankrekening te houden
Paultje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2013, 20:33   #37
epicurist_dirk
Minister

Standaard

Wat met mijn inbreng hierboven wou aan tonen is niet of men of niet betaald voor nieuws van belang is.

Maar de attitude van de pers. Waar bericht word en beschreven word wat past in het plaatje. Nieuws komt hier soms maar dagen na gebeuren in de pres omdat men eerst wil bepalen hoe ze het ons gezamenlijk (pers) gaan bekend maken.

Wat opgedrongen bepaald word wat wij mogen weten. En subtiel omschreven om hoe wij ten aanzien van het onderwerp als kudde zouden moeten reageren of accepteren.

Hersenspoel methodes ontwikkeld door dictators en verbeterd door spin-dokters. Om de massa aan de bant te leggen.

En dan schreeuwen de orkest-lijders van de daken dat er hier een democratie is!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
Oud 1 mei 2013, 22:54   #38
De Verwondering
Vreemdeling

De Verwondering's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Dat is niet hetzelfde.
Steeds minder media staan open voor direkte dialoog met de lezers en alles wordt betalend en sluit mensen uit.
Direkte democratie is niet gewenst.
Waarom zou je dat erg vinden? Voor inhoudelijke en kwalitatief bijzonder hoogstaande discussies kan je al sinds jaar en dag op politics.be terecht.

Laatst gewijzigd door De Verwondering : 1 mei 2013 om 22:54.
De Verwondering is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 09:39   #39
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
1/ Hoe een pers bericht zoals dat van Belga, kort en toch duidelijk kan zijn zonder politieke voorkeur. Terwijl onze kranten
...
Tip: achterhaal het verschil tussen een persagentschap en een krant.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2013, 18:49   #40
epicurist_dirk
Minister

Standaard

[quote=De schoofzak;6621919]Tip: achterhaal het verschil tussen een persagentschap en een krant.

Inderdaad, het verschil tussen een persagentschap en een krant
Missie van Belga News Agency is de Belgische hoofdleverancier van actualiteit aan de media, en brengt 24 uur per dag, 7 dagen per week, snel, betrouwbaar en kwalitatief nieuws uit binnen- en buitenland…. Maar ook overheidsinstellingen, bedrijven en organisaties hebben behoefte aan betrouwbare berichtgeving……

Onze kranten, Uit de gedrochten waar wij kunnen uit kiezen geven dus parabels die zij veronderstellen dat hun klanten willen horen.

Verbouwen betrouwbare Belga berichten, tot en dagelijks politieke hersenspoel gebeuren. Met aanbod van bedrieglijk forum om democratische woord tegen woord te insinueren. Ja insinueren, wand wie durft anders te denken over het besproken onderwerp, word georkestreerd belachelijk gemaakt.

Helpt dat niet omdat het weerwoord gebaseerd is op duidelijke en aantoonbare gegevens. Word die “stoorzender” gezamenlijk aangepakt , met beschuldiging van “misbruik melden”

Waardoor in het geval van vlaanderen be zelfs overgegaan word tot het blokkeren van het privé IP adres van die” geviseerde dader”. Dus niet alleen de account verwijderen maar het privé IP adres definitief blokkeren.

Dat is op zijn chinees of zoals ik het noem DDR praktijk.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be