![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie helemaal geen verband tussen België boven Vlaanderen verkiezen enerzijds en een arrogante klant gelijk geven anderzijds. Dit is een apolitieke kwestie die sommigen weer eens trachten te misbruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Waarom ben ik niet verbaasd dat deze onzin van jou komt? "Iemand wordt uitgescholden omdat hij Nederlands praat? Het is de schuld van de persoon zelf, hij had maar Frans moeten praten" -_-.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik ooit in Liedekerke een pint wil drinken, weet ik waar ik moet zijn
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een bar binnen in de hal van het zuidstation in Brussel heeft de barman mij niet willen bedienen omdat ik in het Nederlands bestelde.
Ik ben nochtans niet beginnen schelden.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom af en toe wel eens in het Zuidstation ... ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat heb je dan gedaan?
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bestelde een pintje en hij vroeg "un café ?" Dan antwoordde ik, nee bier. Ik weet al niet meer welk merk hun pils was, maar stel dat het stella was, "een stella". Zijn antwoord : "un café?" Toen vroegi ik une bière. Ah dan wou hij me bedienen, maar ben ik maar weg gegaan.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je om het even welke 'lolbroek' in je café binnenlaat evenmin.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag bij gelegenheid wel eens of er 'toevallig' geen collega aanwezig is die mij wél in het Nederlands kan/wil bedienen en als dat niet het geval blijkt (of als ik geen zin in zo'n stukje theater heb), trap ik het ook af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak je niet druk, 't is maar een nestbevuilende belgicist.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik van mijn café een aangename plaats moet maken, komt zo'n bende "ton-Q"-zielenpoten er alvast NIET in.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() Een thread over Likert? Nu heb ik alles gezien...
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Als je je laat uitlachen, en met je kloten rammelen ook niet. Want dat weten ze rap in de buurt, en dan komen ze dat allemaal doen. Op halfkorte termijn word dat dan onleefbaar, en dan kun je dichtdoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welnee... die klanten deden onnozel, en vlogen terecht buiten. Moest mijn zoon iemand zo bejegenen los van de gebruikte taal dan zal ik hem zelf direct terechtwijzen. Zowel de ouders als de kinderen schoten tekort, en de cafébaas heeft gelijk dat hij zich niet laat beledigen. Wat heeft die evidentie nu met taal, of met federaal belgie te maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je je café vol echte vloamingen, dan sta je Franstalige klanten beter niet in het Frans te woord. Wil je echt scoren bij je vaste bezoekers/klanten, dan verwijder je de Franstaligen uit je zaak. Dat zou natuurlijk regelrecht racisme zijn. Men lost of vermijd dit door je gevel aan te passen: ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 3 mei 2013 om 06:05. |
|
![]() |
![]() |