![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn Vlaams blokkers proportioneel actiever op de politieke forums in Vlaanderen | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
43 | 78,18% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
12 | 21,82% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Allez gasten en maskes, zou het niet verschrikkelijk saai worden mochten hier enkel Blokkers verzamelen blazen? Geen discussie meer, enkel nog aaien over elkaars bolleke, of wat verder in unisono zitten zagen?
Ik vind Blokkers boeiend, soms voldoen ze helemaal aan alle vooroordelen die men erover kan hebben. Soms verrassen ze wel eens. Soms denk ik "what the f*ck heeft die of die bij het Blok verloren?" Ja, ze zijn oververtegenwoordigd, maar ze moeten ook een plaatsje hebben om hun ei te kunnen leggen he. 't Is echter zoals met veel dingen... eens het hier een ghetto dreigt te worden, verhuis ik naar ander oorden. ![]()